//_TheHonestGirl
◕ The owner ◕



-AFIFAH FYFA HERE-
Hi and Assalammualaikum :)
Afifah Azim . Welcome to my territory . This is my own blog . Do not copypaste ya? Please be nice on my blog :) keep calm and enjoy the story :3

Entry About Goodies


◕ Music Is My Life ◕

Bismillahirrahmanirrahim. Salam ukhuwah :) Alhamdulillah, saya masih mampu bernafas sampai ke hari ni. Pencuri :)

◕ Special To Me ◕


Teman Selama-lamanya :* Love you, Nurul Shahira Sabrina Bt Mohd. Nizam :) Muahh muahh! xx

Best Cousin Forever, Nur Izzah Bt Mohd. Halimon ^o^ thanks for being everything to me and you're so important to me! I love you so much yang xD Muahhxx

Nur Afiqah Binti Shamsul Azim ❤ kau selalu bagi semangat kat aku :'D jadi adik yang baik and penghasut yang kejam ok xD haha sayang kau dik

Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Cursor by : Hidayah


Hangout with her my #TrueBestFriendForever :')
Sunday 9 June 2013 | 05:41 | 0 like it
Assalammualaikum bloggeriansss ;)
Okay today nak cerita pasal hangout dengan shahira je :) even dah lama tapi baru hari ni berkesempatan nak post wehh T_T lagi-lagi adik aku dah post gambar dekat twitter -_- sebok je budak kecik tu nak post -_- aku ni jenis tak suka post kat facebook so bila twitter pun dah ade orang post, aku post kat sini jelah -.- btw kalau boring, boleh tekan pangkah merah kt tepi tu tau? terima kasih :) Okay kita start dengan hangout masa hari rabu, 5 Jun dulu :) lokasi nya ialah wangsa walk, KLCC and carefour :)

haaaa banyak kan? ngehngeh :3 mulanya memang lokasi kitorang dekat wangsa walk je. main bowling. tak minat nak wayang ke karok ke apa ke. aku ikut diorang sajoii ~ yang carefour pulak singgah sebab nak makan McD je xD kenyanggg beb bila orang belanja xD hahaha untung lahh aku kan? :p kahkah. yang KLCC sebab saja-saja je. pergi sana untuk renew nombor maxis shahira yang hilang. then jalan-jalan dekat taman permainan. kononnya zahin ajak bergambar dekat sana -_- tapi hampeh! dia yang taknak bergambar. then singgah masjid kat sana :) Cantik sangat masjid tu sampai fikrullah bantai cakap tu 'masjid kristal' hahahahaha xD gentle semua gelakkan dia. haduii mana ada masjid Kristal dekat kuala lumpur fik xD laka laka betul ~ okay start first picture
haaa time ni start nak main bowling :) comel je shahira. dia tengah daftar nama untuk start main :) tapi semua terel-terel ah -_- saingan gempak gila tapi yang jadi juara zahin lah. padahal tu first time dia main bowling -.- katanyaaa ~
Okay time ni tengah tunggu train, saja-saja lah bergambar :) hihi see? Diorang ramai-ramai and last-last aku sorang sorang haaaa :p hahaha itulah jumlah hangout haritu :) okay bila train dah sampai takde tempat nk duduk :( bukan penuh kepe tapi memang kerusi semua orang dah duduk. penat gila bhai kaki berdiri -_- dari sri rampai sampai KLCC, jauh tu kena berdiri! takde romeo pun bagi kita tempat duduk -_- haha sokay lahh ~ tapi yang tension nya, zahin ah sakai gila xD suruh aku tangkap gambar dia dengan negro mana tah. bangga sangat dpt dok sebelah -_- lol
haaaaaa tudiah! yang zahin paksa aku tangkap gambar dia dengan negro tu -_- selamba je panggil dia negro. punya susah weh nak cover snap picture diorang -_- kena pura-pura tunjuk gambar lain padahal snap pic diorang -_- zahin ah ni, hahaha bengong ~ okay masa sampai dekat KLCC, kitorang terus gerak maxis centre untuk renew number shahira :) GILA LAMA WEH tunggu -_-
haaa nampak tu muka tegang aku sebab tunggu diorang? xD hahaha serious lama -_- so layan ajelah shahreel main phone tu :3 sambil menunggu renew number shahira :) tapi lepas tu kitorang gerak kedai gula-gula jap. saje2 usha hadiah untuk beli then bagi shahira :/ tapi sana mahal-2 weh.. duit aku pun time tu memang tinggal sikit T_T lepas pergi kedai tu, semua gerak taman permainan :) mengikut kata zahin yang nak bergambar sangat tu -_- tapi kitorang je yang bergambar. hampeh punya zahin -.-
tadaaaaaa! our geng yang hangout haritu tapi zahin taknak join -_- and fyqa yang tukang ambil gambar. hehe :) love this picture :) tak bosan kalau tengok berulang kali :') yang atas tu sebenarnya nak bergambar dengan shahira je tapi afiq sebok -_- haih kita layankan jelah kan ~ okay bila dah takde buat apa-apa kat sini decide nk gerak balik je tapi kitorang singgah masjid kat sana dulu :)
haaaa sambil tunggu diorang solat, kami bergambar dulu. aku dengan adik aku jelah yang soksok pandang camera. shahira fokus kat phone afiq and main game je. hahaha tapi gambar kitorang still nampak smart :) love this picture too! <3
haaaa time ni syok sendiri jek xD sajasaja bergambar katakau! saja tayang benda yang takde function tu x) hehe tapi this is us. kalau aku bergambar dengan adik aku, bebas wajah kami di camera :) wuuuuu mashaammm :p kahkah
okay dah ada peluang ni mari kita bergambar dua orang sajaaa :D she's my bestfriend ever! :D Pada haritu terharu sangat sebab shahira pakai colour fav aku then aku pakai colour fav shahira :') alahaii, tacingg gilaa. I love you frienddsss :3 hope our friendship have long year *bantai sajoi*
                            heeee, comel gilaa kitorang :3 gonna miss this moment :/ always <3
haaaaa okay time ni shahira nak balik dah :( dia singgah rumah kita and semua berkumpul dekat sini buat kali terakhir :( sedih ahh. tapi yang berkumpul afiq *semestinya* , amier , aku dengan nisa je. adik aku takde, dia pergi rumah kawan. zahin datang lambat -__- bila shahira dah balik, baru dia sampai. fikrullah pulakk, aku taktahu lah kenapa dia tak datang. okay time ni amier jadi photographer -_- penghancur gambar! satu gambar tu nampak aku mcm hulk haaaa -____- zzzz geram gila doo ~ time tak ready lah dia snap ==" grr grr
                                             Tadaaaaa! Fyfa, shahira, Nisaa :') hihi ^o^
                         yeahh that's us :D Gonna miss her again :'D love our friendship! :'3
                          btw, muka aku kelihatan bibik disitu ~ hahaha peduli ape kann? :p
                     memang bantai sarung tudung bibik je sebab shahira tak boleh lama-lama :)
okay inilah gambar terakhir kitorang :') lengkap semua yang ada kat situ. hmmm shahira, tunggu lepas SPM eh? Kita jumpa, and spend time everyday macam zaman kita form 3 :) jaga diri kat sana. simpan hadiah tu elok-2 tau :) walaupun hasil tangan dengan hadiah kecik yang tak seberapa tu, hope bermakna lah bagi shahira :) buat masa ni fyfa tak mampu buat apa-apa lagi :') bye, miss you! :'*

Okay, tamat lah sudah sesi letak photo di blog aku :) hahaha biar gambar ni jadi kenangan dalam blog aku :) sampai bila-bila ^_^ hmmm boring right? Kan dah pesan tadi kalau taknak baca, boleh tekan pangkah merah kat tepi tu :) post ni pun memang mood saja saja je :)

Okay, lepas ni jarang update blog lagi sebab....... sekolah dah nak bermula haa -___-
malasnyaaa nak sekolah sebab aku ada tak buat homework cikgu ernani lagi. pehhh guru paling aku cuak dalam kelas wehh. baru langkah masuk je orang dah boleh gerun dengan dia -_- lagipun kelas kitorang memang harapan *cewaahh* tapi memang betul eh! -.- untuk sidang petang lahh.

Okay lagi satu sebab aku taknak kembali ke sekolah ialah lepas cuti ni result exam keluar T_T actually aku dah dapat bayangkan markah aku ade yang merah menyala :'( aku yakin dua subjek ni. huhuh. seram nak hadapi ah pulak rasa. lagi-lagi cikgu yang bagi paper tu lagi lah ~ muka pun tak dapat bayangkan -__- tapi aku harap sains aku lulus sebab aku takut dengan cikgu ernani T_T hahaha lol, takpe lah. wish me luck jelah minggu ni kat sekolah ~
So sehingga ketemu lagi di entry baru yaa ibu ibu bapak bapak :p ngehngeh! goodluck for me. and babai uollssss :** Selamat kembali ke sekolah :) xoxo Fee

p/s : gila lama nak post cerita nih. serious hoi gambar banyak terabur masa susun -_- but Alhamdulillah sekarang dah okay :) and sebab tulah kot cerita ni agak boring ~


Older Post | Newer Post