//_TheHonestGirl
◕ The owner ◕



-AFIFAH FYFA HERE-
Hi and Assalammualaikum :)
Afifah Azim . Welcome to my territory . This is my own blog . Do not copypaste ya? Please be nice on my blog :) keep calm and enjoy the story :3

Entry About Goodies


◕ Music Is My Life ◕

Bismillahirrahmanirrahim. Salam ukhuwah :) Alhamdulillah, saya masih mampu bernafas sampai ke hari ni. Pencuri :)

◕ Special To Me ◕


Teman Selama-lamanya :* Love you, Nurul Shahira Sabrina Bt Mohd. Nizam :) Muahh muahh! xx

Best Cousin Forever, Nur Izzah Bt Mohd. Halimon ^o^ thanks for being everything to me and you're so important to me! I love you so much yang xD Muahhxx

Nur Afiqah Binti Shamsul Azim ❤ kau selalu bagi semangat kat aku :'D jadi adik yang baik and penghasut yang kejam ok xD haha sayang kau dik

Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Cursor by : Hidayah


Hoi hoi! hoi haters, haters everywhere ~ sebok kenapa? main jauh2 lah
Monday 3 June 2013 | 13:40 | 0 like it
Assalammualaikum awak-2 semuaaaaa ^.^
hello everyoneee ;3 apa macam cuti sekolah haa? #KhasUntukBudakSekolah haha lol -.- sini pun boleh tweet lagi. haduii asyik sangkut kt twitter je kalau nak update blog. pengacau sungguh -_- so...pelik tak tetibe je post gambar '2013'? haaaa ni den nak kobarkan sikit. 'aku benci tahun 2013, eh tak aku benci zaman form 4, ah tak juga aku benci haters in form 4, eh tak aku benci kenangan dgn dia masa form 3' -.- ok point? Pada mula aku nak benci tahun 2013 but....tak semua kenangan pahit yang aku terima dalam tahun ni :') ada juga yang manis yeah tapi banyak menyakitkan -_- zzzzz. the most part about LOVE erghh benda ni boleh membawa pada kebencian tahu? -.- benci kerana beri cinta pada orang yang SALAH. tapi bila fikir balik cinta datang sendiri bkn diminta dari hati. orang selalu cakap 'alaaa cinta zaman sekolah cinta monyet je' ahaa! boomerang sedang menuju ke mulut andaaaaa ~ -.- hello! cinta monyet? ini mcm ayat orang kena tinggal pakwe di zaman sekolah then frust menonggeng. bukan nak kutuk tau but penah terfikir tak kalau ckp dkt budak sekolah yg baru kenal cinta mcm kitorang ni? sebab cinta zaman sekolah boleh buat kita matang. boleh ajar nilai erti perasaan sayang. mengikut experience aku lah. taktahu orang lain. ikut hak masing2 yang ade otak -.- herhh

Well aku mengamuk secara tiba2 ni sebab....SHAHIRA :') Sahabat yang aku sanjung dan sayang sangatsangat telah calarkan sedikit hati aku. even hal ni kecik but libatkan perasaan saya tau wak. saya kawan awk sepatutnya kata2 awk berlapik sikit. bukan nk kutuk awk dkt sini tapi kalau cakap dkt awk nanti boleh bergaduh. saya paling malas bergaduh dengan bestfriend lagi. eh bestfriend ke? zzzzzz aku rasa cukup ija sorang bestfriend aku. because? sepupu kita je boleh terima perangai and sabar dengan karenah kita. orang lain? susah nak jumpa true friend zaman sekarang ni. tak macam zaman nabi dahulu. hmmm. shahira, awk ckp 'fyfa tolong eh lepas ni jgn sakitkn hati amier lagi. emm means bnda2 lepas yg pernah fyfa buat, jgn ulang lagi eh' ckp jela yg afiq dgn awk ade sebut2 pasal saya dgn amier. well actually takde HAK ;) itu hubungan saya, bukan awk. ini semua memang patut terjadi.

Masa saya couple dengan amirul saya setia, amier mengejar. time saya tengah nak bukak hati dkt amier, ali ade ckp 'jujur la. ameer sygkn kau..sbb apa aku ckp cm tu? dia sanggup tunggu kau sampai sekarang....aku taknak kau sia2 kan dia k' and tahu saya balas apa? 'emm yelaa aku pun sayangkan dia jugak.. aku takkan sia2 kan dia. itu janji aku. thanks tau' smpai sekarang saya simpan msg tu. lepas break dgn amirul, saya terus couple dgn amier sbb aku taknak sia2 kan dia and tebus penungguan dia selama ni. tahu dia balas ape? dia melayan perempuan sini sana. jumpa perempuan je 'ameer tu cute lah, ameer tu handsome lah, ameer tu hot jugak kan, aku crush amier' ohmaiii itu ke ayat yang sepatutnya GIRLFRIEND dia dengar? aha aha aha bestnya ;) bila aku dah bukak hati tak reti hargai! aku dah setia dgn kau, takyah lah melayan! sepanjang aku dgn kau, ade aku layan lelaki lain?! ade? ohh tak mcm kau kot! tolong ahh. aku tak pernah ungkit semua ni sbb ape? sbb aku bukan jenis yang BURUKKAN ORANG YANG AKU SAYANG. tapi makin lama aku diam makin ramai pula orang backup kau? aha! kalau lah shahira tu rasa apa yang aku rasa ni, serious dia tak layak ckp mcm yg kt atas tu :)

Kes Aimuni? ape? aku simpan lagi msg kita gadoh psl dia tahu tak? and setiap kali aku baca aku akan menangis sebab amier yang dulu dah berubah :') kau yang nak kat dia dulu kan? aku baca dm kau, chat kau semua dah jelas yg kau nk dia dulu tapi kau taknak musuh dgn aku. aku kuatkan diri untuk layan kau sbg kwn and support kau pergi dekat dia dgn hati yang sakit ni...tuptup! dia taknak kat kau. alololo siannya pastu? kau nk aku balik? hahaha lain kali ckp je yang aku ni stok simpanan kau bila orang RIJEK kau! and adakah kau fikir aku akan repeat mcm dulu? lepas kau maki aku kt msg? lepas kau marah aku kononnya aku serang aimuni dulu, kau backup aimuni and senang2 kau nak repeat hubungan kita yang dulu? hahaha lawaknya perangai kau ni. kau backup perempuan tu? :'D hahaha dari dulu kau selalu anggap aku salah. ye dari dulu. masa kes aku gaduh dgn shahira pun kau tak backup aku. kau rasa aku salah. but actually? huh mana kepercayaan kau kat aku kalau kau pun backup orang lain?! Itu yang kau kata cinta mier? Ohh memang lelaki. pandai lafaz tapi tak pandai tunjuk. sedarlah semua ni punca dari kau! mcm ni ke shahira nk fyfa layan dia baik? No! WHAT HE GIVE, HE GET BACK lah :) sekarang fyfa dah berpaling and jangan senang2 nak suruh fyfa pergi dekat dia semula. aku tak pernah tau kutuk apa yg orang tersayang dah buat kat aku. even dkt bestfriend pun aku tak cerita sepenuhnya. aku ckp aku yg salah. tapi yang rasa? Hahaha so bagi sesapa yang tak tahu ape2, takyah sebok! tutup mulut masam tu -.- ini life aku. takyah soksok tahu apa yang patut aku buat.

herhhhh! marah benar dah ni. tapi ape aku peduli? blog aku. and aku rasa blog nilah tempat kedua yg terbaik utk aku luahkan. biar kasi dia baca sekali. biar dia sedar yang AKU LAGI SAKIT DARI DIA :) and shahira please! awk sahabat saya. jgn singgungkan hati saya lagi. saya tahu awk rapat dengan amier. dulu pun gedik2 dengan dia kan? Sampai saya bencikan awk. but now jgn wujudkan perasaan tu semula dlm diri saya. saya taknak FAKE depan awk hari rabu ni. saya ikhlas bestfriend dengan awk. so jangan ckp psl saya dengan amier lagi. banyak benda kita boleh borak selain mamat tu! -_- ya mungkin salah saya sebab dah lama tak call awk. sebab tu kurang chemistry but that's not the point for you to do this thing. mana diri awk yang memahami saya dulu? mana?! kenapa semua berubah? Aku tak layak untuk sayang orang? Ohooo adakah ija mcm ni nanti? ahh lantak! malas fikir. lagi jaga hati orang lagi sakit. so apa kau nk ckp, ckp ahh. aku boleh decide decision sendiri. tegur boleh tapi kalau kau tegur benda yang..... huh -.- pape jelah. aku taknak rosak mood kita jumpa nanti. and aku dah prepare hadiah utk birthday kau nanti. hadiah terakhir dari kawan kau ni. hope this month make you smile always! bye
hipokrit? sbb tak direct ckp dkt dia? Aha even hati aku terguris dgn kata2 dia but aku still jaga hati dia. aku tak lupa jasa yang pernah dia beri dekat aku dulu. aku bukan jenis mcm tu. dah kira baik ni woi -.- just tolong ah cakap berlapik lain kali. fikir gak ah kawan kau punya perasaan. dah lah balak kau si afiq tu pun benci aku. eh pedulinya! afiq tu selalu sangat keluar masuk dlm hidup aku. so pegi mampos ape tanggapan dia dkt aku. dia tak kenal aku and tak payah judge aku lebih2! please eh jgn buat aku benci kan kau. kau satu2 nya sahabat aku. aku takkan sesekali sakitkan hati kau.

Stress ha kau fikir benda ni -.- rasa mcm nak ulang ayat ija 'menyesalnya kenal dia. tak sepatutnya aku kenal dia, kenapa lah aku kenal dia dulu' haaaa aku rasa mcm tu dkt amier sekarang. tapi aku cuba lembutkan hati aku sekarang untuk layan kau dgn baik. sebab lagi aku dendam dengan kau, lagi kau sakitkan hati aku! so aku mengalah and now stay away! -.- dulu aku sanggup diamkn diri daripada tegakkan hak aku dekat aimuni sebab kau! aku taknak kau benci kan aku and aku taknak kau marah aku sebab gaduh dengan aimuni! hahahaha :'D sakitnyaaa rasa. cukup lah selindung dengan perasaan mengalah ni. sekarang aku pilih jalan aku untuk bersama org lain. org yang menunggu macam kau. and jgn tanya kenapa. just tamatkan semuanya disini. CUKUP LAH :'D

Okay lagi satu, nak marah ija ni! kata balik kampungg terus memain dengan bebudak and taknak fikir masalah.. atlast dia yang heartbroken lebih haritu -.- memang down gila. ayat yang aku dengar 'tak boleh fah. masalah ni terbawa2, ish' selebihnya aku dengar kau merungut tentang si dia yg jadi masalah kau tu -_- zzzzzz kau tak fikir aku yang sedang pendam ni? hahaha lol. nasib baik aku marah kau membebel psl si dia haritu. and aku story masalah aku kt kau :) kau nk jadikan pengajaran pun boleh. tapi aku agak sedih sebab masa aku story kat kau, aku tak dpt nasihat dari kau :( dulu kau selalu counselor dkt aku but now? ya aku tahu kau pun ada masalah. tambahan lagi kau SPM tahun ni. memang tak lah kan nk tolong aku? takpe lah, cukup lah kita dah sweet2 dkt tweet haritu. aku kuat lagi nak hadapi semua ni. 'terkawal' or 'x terkawal' je pointnya :) kalau tak terkawal memang mengamuk habis lah kan. so goodluck ja. ingat pesanan aku. keputusan kau utk layan dingin dgn 'minah poyo' tu sangat bagus (y) aku suka! lama2 dia menyesal baru tahu diri -.-

Ohh fikir pasal kau SPM ni....aku wonder something ahh. lepas SPM ija dpt result berapa eh? Dia amik subjek berapa? Target berapa? Kot dapat tawaran belajar kt Korea? Then berpurdah disana. lepas tu mamat korea sangkut and jatuh cinta dkt agama islam. lepas masuk islam kahwin dengan kau. amboiii aku lah orang pertama yang frust menonggeng time tu! -.- kau dah comel, putih lagi2 berpurdah. kalau aku lelaki pun, aku buat kau bini! *haaaaa merepek sudaaa* hahaha pape pun goodluck k ;) jangan lupakan aku. I just wonder. mana tahu termakbul kata2 aku ni? Aku jugak sedih tak berlagu ~ hahaahah aku doakan kebahagiaan kau. sayang kau sangatsangat! :* xoxo Fee

p/s : mana post psl shahira yg dijanji kan story lepas?? post or tak post? Ahhh sudah lah.


Older Post | Newer Post