//_TheHonestGirl
◕ The owner ◕



-AFIFAH FYFA HERE-
Hi and Assalammualaikum :)
Afifah Azim . Welcome to my territory . This is my own blog . Do not copypaste ya? Please be nice on my blog :) keep calm and enjoy the story :3

Entry About Goodies


◕ Music Is My Life ◕

Bismillahirrahmanirrahim. Salam ukhuwah :) Alhamdulillah, saya masih mampu bernafas sampai ke hari ni. Pencuri :)

◕ Special To Me ◕


Teman Selama-lamanya :* Love you, Nurul Shahira Sabrina Bt Mohd. Nizam :) Muahh muahh! xx

Best Cousin Forever, Nur Izzah Bt Mohd. Halimon ^o^ thanks for being everything to me and you're so important to me! I love you so much yang xD Muahhxx

Nur Afiqah Binti Shamsul Azim ❤ kau selalu bagi semangat kat aku :'D jadi adik yang baik and penghasut yang kejam ok xD haha sayang kau dik

Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Cursor by : Hidayah


Start A New Life Fyfa :D Alhamdulillah ^_^
Friday 3 May 2013 | 14:32 | 0 like it

 Assalammualaikum awak awak semua!
Yeahhh how are you? Haaaa pelik tak kenapa happy semacam je ni? hahaha I want to start new life! yeahh even rasa dia masih ade sisa lagi but I try :) aku kuat untuk hadapi ni. *menipu* hahaha tak tak, aku okay. serious nih. yelaaa.

Ok permulaan je dah boring ~ hmmm -.- oh ya! btw ni last post aku akan sebut pasal ameer. lepas ni taknak lah sebut pasal die lagi. rasa down kalau terkenang kan dia T_T, I just want him with her =( tapi that girl suruh ameer pegi kt aku pulakk! -.- lol senang2 dua-dua tak payah amek ameer. k habis cerita xD ok thanks cikgu Aisha utk nasihat yang berguna ni. sbb cikgu lah saya mampu tolak perasaan saya ni jauh-jauh :D walaupun lepas keluar dari bilik keunseling haritu saya rasa macam nak jatuh and saya menangis sepuasnya-2 dekat belakang sekolah SORANG-SORANG :'D tapi sekarang saya okay ^o^ hihi sayang cikgu! I hope you stay semerbak lama lagi tapi bila tahu bulan Mei ni bulan TERAKHIR cikgu, lahaii =( takmoo ahh. boring ah nanti cikgu takde. nanti siapa nak jadi kaunselor saya kat sekolah lagi lepas ni =(

Ameer, serious aku tak marah pasal kau dengan aimuni. aku ikhlas, aku redha :D salah aku jugak sebab buat kau dulu :') aku dah jujur dgn ckgu Aisha pasal kita -.- lol and she's right. cikgu ckp aku salah langkah sbb tu aku kena terima bila kau berubah hati. yeahh memang mula2 aku dah tahu benda tu cuma masa tu sedih sbb kena jauhkan diri dari kau. sungguh tak kuat =( Cikgu pun pesan suruh aku get ready dengan keputusan kau lepas ni. haih but now aku rasa aku tak perlu kan semua tu. aku nak maju kedepan.. aku nak MOVE ON!
Hi awak :* awak lahh. yang pakai t-shirt biasa tu, yang tinggi-tinggi tu :3 alahaii cairnya tengok awk. hahaha hmm saya nak bagitau satu benda ni. I'm totally single! yeahhh! siapa team single tu aku dah boleh join ahh :3 hahaha kalau lah korang rasa perasaan aku sekarang ni :> LAPANG! sangat lapang! takde luka-luka or pening-pening kepala dah. hihi sekarang saya nak tunggu orang yang tepat and masa yang tepat. even aku single ni tak bermakna aku senang-senang nak terima orang. yelaa first love aku pkai spek mata, last love aku pun pkai spek mata xD Cukup lah tu. nak single je sekarang ni :3 hahahahaha!

wink wink ^_^ omey kan saya? ok jangan tergoda :p hahaha. okay minggu ni sangat boring -.- sebab ape? Kawan-kawan aku semua heartbroken pasal cinta diorang. what a BURDEN LIFE?! ohhmaii korang ni, dulu aku yang down tapi sekarang ramai kawan aku yang terluka sebab kes macam aku jugak T_T haihhh korang, korang dah lah ramai. susah lah aku nak pujuk =/ tapi be strong kawan.. aku ada kan, kita boleh happy-2.. mungkin mereka akan buat kita terluka sekarang tapi lepas ni mereka akan cari and rindu kita semula :D percayalah walaupun takde ikatan or relays pape lagi, mereka akan ingat kat kita ^_^ ngeee ~ jangan sedih2 tau awk2 kawanku yang disayangi ~

okay minggu depan exam.. ahhhhhhh :O cepatnya masa berlalu ~ exam pertengahan tahun ni menakutkan aku lah. boleh turun kelas, boleh kena denda dengan cikgu. paling seram... mama membebel and rebut semua kemewahan yang ada kat aku sekarang ni xD hahaha tak rela dikongkong lagi T_T wuuuu ~ ok stop main2 dah lepas ni. study je k fyfa =) atleast usaha ada. hwaiting! ok bila nak exam ni biasalah cikgu akan push kita sekuat mampu diorang.. semuanya demi kita, demi SPM, demi masa depan kita :'D yeahh aku kena hargai tu. and i'll do the best for exam this time =) and maaf kalau tak berjaya.

Haihh :3 apa nak buat eh? Hahaha hari ni gedik sikit sebab asyik bergambar je ~ then post kt blog banyak2. lol zzzz. hahaha actually kan hari ni genap kita 10 bulan dengan *tuttt*alahaii lagi dua bulan je nak setahun dengan dia :'( ehek ehek. tadi stalk dia. haaaaa takde psl kite pun ~ ade pun tweet yang biasa2 je. bio pun, mula2 sweet.. sejuk gak lah hati ni baca tapi tuptup dia tukar ='( eee teruknyaaa! dah bagi harapan pastu hancurkan pulak! tak baik tau =( sebab tulah saya keliru dengan awk. kalau nak saya, betul2 lah.. jangan main2.. sebab sikap awk yang tak pernah nak serious nilah saya ingat awak nak pilih orang lain tau tak! jahat jahat jahat! ='( pastu kt dm lak lain pulak cara awk melayan saya. nak sangat tahu sebenarnya perasaan awk mcm mana kat saya =/ mesti dah berkurang kan? sebab tu awk lain. saya kenal awak and saya lebih rindukan awak yang lama!

Rindukan awk yang sweet, kelakar, comel, annoying, selamba, memahami... and yang penting ROMEO! ingat tak macam mana awak nak dapatkan saya dulu? Macam mana awk kejar and sabar dengan karenah saya dulu? Awk sanggup kuatkan diri tengok saya jalan dengan Amirul dulu. awak rapat, kenal and memahami saya.. saya suka sikap awk sabar dengan saya. ingat tak dulu saya pernah menyusahkan awk? Call pagi2 buta and suruh datang rumah dalam masa 10 minit. kalau lambat, kita putus kawan! tapi lagi terkejut bila awk sampai tepat pada waktu yang saya beri tu :') ahahaha rindunya pengorbanan awk dulu. tapi sekarang mana ada dah. nak tunggu saya pun dah tak sanggup :'(

Takpe wakk, saya faham. saya yang salah tak hargai awak mula-mula. yelaaa perempuan mana tak jeles bila bf dia handsome and ramai peminat? Awk pulak jenis friendly tahap barney and friends, memang melayan jelah en? Jeles tahu? dari situ lah simpan dendam kat awk. i'm sorry =( saya menyesal sangat buat awk terluka masa tu.. sekarang padan muka saya! hmmm setiap kali nampak muka awk, mesti sedih sebab terbayang kenangan yang dulu. tapi sekarang kenangan hanya tinggal kenangan :) saya kuatkan diri untuk balas teguran awk, senyum kat awk tapi sebenarnya it's kill me! PAINFULL! ='( lepas bertegur dgn kwn2 awk depan awk, senyum kat awk, nampak muka awk... saya akan toleh and muka saya berubah jadi macam ni
yesss! like this yo, like this! xD hahaha tapi dalam rupa saya ni terselit juga perasaan sedih tau =/ cuma airmata je dah kering untuk awk. seriously! I miss you so much, the old of you, the time who you are with me =( rindu saya nih tahap 99 kali rindu tau! haaa dah lahh janji nak wayang 12 Mei nanti =/ saya cuba nak cipta kenangan terakhir dengan awk masa tu tapi takut saya tak kuat =( haihh

Dahdah, takmo sedih2.. kau kuat fyfa.. kau kan tengah proses rawat hati kau yang lembut ni so be strong! kau mampu hadapi semua ni. yess! apa yang perlu aku buat sekarang, aku kena terus ke depan and tak toleh kebelakang lagi =) bangkit and teruskan perjalanan utk hadapi cabaran! yeahh apa matlamat aku sekarang hanya satu. iaitu

Okay move on fyfa! ^o^ walaupun move on, saya takkan lupakan awk tau.
Hihi ok tu je entri kali ni. boring kan? Yang suruh baca tu siapa?! lain kali jgn baca!
Hahahaha ok time to off. jakg nak gosok baju kurung and gerak balik kampong. wuuuu ~
Rindu facebook, rindu twitter, alahaii ~ takpe lahh. demi mengundi punya pasal -.-
ku ikutkan saja apa mama cakap ~ hahaha okay bye semua :* seeyah later! xoxo Fee


Older Post | Newer Post