//_TheHonestGirl
◕ The owner ◕



-AFIFAH FYFA HERE-
Hi and Assalammualaikum :)
Afifah Azim . Welcome to my territory . This is my own blog . Do not copypaste ya? Please be nice on my blog :) keep calm and enjoy the story :3

Entry About Goodies


◕ Music Is My Life ◕

Bismillahirrahmanirrahim. Salam ukhuwah :) Alhamdulillah, saya masih mampu bernafas sampai ke hari ni. Pencuri :)

◕ Special To Me ◕


Teman Selama-lamanya :* Love you, Nurul Shahira Sabrina Bt Mohd. Nizam :) Muahh muahh! xx

Best Cousin Forever, Nur Izzah Bt Mohd. Halimon ^o^ thanks for being everything to me and you're so important to me! I love you so much yang xD Muahhxx

Nur Afiqah Binti Shamsul Azim ❤ kau selalu bagi semangat kat aku :'D jadi adik yang baik and penghasut yang kejam ok xD haha sayang kau dik

Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Cursor by : Hidayah


Keep Calm And Stay Loving People Who Love You Fifot Omey ;3
Saturday 18 May 2013 | 13:36 | 0 like it
Opp opp stay stay.. opp! leklok sikit. haaaa tadaaaa! comel tak saya? *kembung pipi* huhu
Assalammualaikum warahmatullahi wabarakatuh semuaaaa :*
Hello, hi, hoi, hui, hey :3 aku boring nih. siapa nak belanja subway? alaaa belanja pisang goreng pun okay lah :3 haihh boring boring ~ jadi untuk hilang daripada merapu bebanyak ni. moh kita bukak terus topik kita hari ni :3 Ok lets we start!
Kaum Adam, read this! take a note cepat. supaya jadi info dalam otak tu. takde lah jerung je berenang dalam otak korang tu xD hahahaha ok apa yang aku boleh cakap kan tentang gambar ni....it was me! yeah! it was me :'( cry cry cry almost every night then woke up that morning...cuci muka try senyum depan cermin, cari mood happy supaya kawan-kawan tak tahu yang kita tengah tanggung masalah seberat 20 lori ~ but bila tiba malam, its killing you much...penat kan kalau macam nih hari-hari? kalau bagi pegangan agama yang tak kuat tu boleh terpesong anak-anak muda zaman sekarang nih seperti BUNUH DIRI. yaa, aku baru je buat tadi.. baring atas katil, kepala ke bawah kaki ke atas, menyanyi macam orang gila dalam wad, pastu menangis. hahahaha uishhh sah fifot dah gila! tapi toreh tangan tu tak buat pun. niat acu acu kt tangan je. takut woi toreh betul2 xD aku dah lah pantang nampak darah. hahahaha shit, tulah kelemahan aku T^T lagipun agama tak mengajar kita menyakiti tubuh kita sendiri.., jadi hargai nikmat tu k ;) wahh jadi ustazah pula kita malam ni. uhuk uhuk ><"

Ok nak bagitahu ni..malam ni mungkin last online untuk MINGGU ni SAHAJA. sebab
1. esok aku nak study untuk paper isnin ni.
2. laptop bakal tiada di rumah sepanjang tiga hari.
3. lepas exam nak rileks dulu konon tak on tuit lettew
Ok apa yang aku merepek no 3 tu? Eh eh hak merepek memang hak aku (y) hoho tapi serious oh. nanti mama bawak laptop sebab mama keje luar selama tiga hari. oh yeah boleh merayau lah nanti malam2 xD cett takde lah. anak dara mana boleh keluar malam2. tak lentik lah nanti x3 hahaha. then lepas exam on dua hari kejap pastu cuti sekolah dua minggu mungkin tak online sebab balik kampong =( so i'm gonna miss my web world T^T actually aku tak kesah pun kalau tak online tapi nanti terlepas ah 'berita terkini' tentang orang yang selalu aku stalk tu ~ opss kantoi ah kita on twit sebab nak stalk someone je xD alaa fifot ni tak reti keep rahsia sendiri ~ hahaha
Ok ni lagi satu! =D cepat kaum adam. penting ni. Wajib baca! Okay kalau ada kaum hawa yang tangis kan untuk/sebab korang...you have to appreciate that! sebab tangisan kita ni mahal, hanya orang tertentu je yang boleh keluarkan tangisan ni. but korang pun jangan ah buat tangisan tu jadi perit, luka, kecewa or bla bla. jadikan tangisan tu for something special? macam buat dia terharu dengan kata2 sweet korang ke. ok gambar ni melambangkan aku menangis utk orang yang aku sayang. aku menangis sebab rindukan childhood, kawan lelama, arwah abang, orang yang pernah baik dengan aku but tinggalkan aku, ex-ex aku, ija yang sebok dengan SPM, eisya, reena, shahira, geng watlek watpeace yang dulu, rindu diri lelaki yg aku pernah sayang dulu -.- most thing aku rindukan semua KENANGAN ni. semua wehh :'( but dalam kerinduan aku ni, aku hanya boleh sampaikan dekat Allah. teringat pulokk cerita 99 kali rindu.

Kita banyak rindukan kenangan bersama manusia sedangkan Rasulullah SAW rindukan sangat-sangat pada umatnya yang tidak pernah bertemu. Mulia sungguh peribadi Rasulullah kita bukan? Bukan nak sok suci kepe but kalau kita pejam mata and try rasa dugaan yang pernah Rasulullah lalui lagi perit kan? and secara automaticly kita rasa sedikit kuat yang telah dipinjamkan. pernah tak korang? Aku pernah! rasa tenang sangat2 weh :') Subhanallah. so korang yang tengah bersedih tu cuba cari something yang boleh ingatkan kita pada Allah. tak rugi pun wak kalau kita ingat pada Allah :) malah rasa tenang and kita boleh fikir secara rasional. dari situ kita belajar and be matured :) Ada hikmah tau kita rasa semua nih jadi jangan salahkan apa yang telah terjadi tapi cuba untuk perbaiki kesalahan tu ok? Cewahh fifot :O apa jadi ni weh? Biar betul oh fifot yang menulis ni? hahaha sekadar perkongsian perasaan bersama korang even aku tahu aku membebel sorang2 je kat blog nih xD hahaha tapi kan awk!
saya still jugak menangis! ='( kenapa eh wak? Bila saya sedih, hati saya selalu sebut 'nak jumpa shahira' berulang kali. rindu dia tahap 99 wehhh :'( kalau lah jumpa dia, memang aku tebus kesalahan sebab tak layan dia time jumpa dulu. and lepas nih aku akan call or msg die. atleast seminggu sekali en? biar chemistry friendship kitorang tak terkubur macam tu je ~ ya'Allah, berilah aku peluang untuk betulkan kesalahanku ini dan lembutkan lah hati mereka supaya sedar yang aku sayangkan mereka kerana-Mu ya'Allah =) Awchh tacing tak? Hmm bagi sesiapa yang aku pernah lukakan secara sengaja or tak, aku minta maaf. aku cuba jadi yang terbaik utk korang but nobody perfect right? semua orang akan buat mistake untuk jadi pengajaran. sebab tu kita perlu maafkan orang yang pernah buat salah pada kita. sebab kesalahan dia boleh jadi pengajaran buat die and buat kite jugak =) fuhhh ape jadi penulisan fifot kali ni? bangga pulak bila berbicara seperti kaunselour cemni xD hahahaha

Awk! awk kayu =( sebab awk kayu lah awk takleh buat keputusan time hari jumaat haritu =( sanggup tak layan saya walaupun hanya sebagai kawan T^T isk isk sedih tau? lagi sedih bila kawan awk suruh game saya =( saya tahulah saya ni bekas playgirl but saya pun ade perasaan. saya pun boleh rasa benci erti game dalam relationship. kawan awk dendam dengan saya tu yang saya sedih sangat =( kenapa sampai cemtu sekali nak balas dendam kat saya? apa salah saya? huwaaaaa T_T sebab tulah saya nak try jauhkan diri dari awk. sebab saya rasa kawan2 awk dah cukup bencikan saya lah. jadi saya rasa saya perlu jauhkan diri untuk tak buat awk sedih lagi =( tapi tulah, bila kita jauh, saya pulak yang sedih T^T but hidup perlu pengorbanan right? Ok, kalau ade hikmah disebalik perjauhan hubungan kita ni, saya redha wak but kita still bertegur ennn ^_^ ok lah tu tak bermusuh =) hmmmm
Maafkan saya wak sebab buat awak tertunggu berjam-jam depan rumah saya =( padahal awk perlukan masa lima minit je. kejamnya saya ='( tapi wak saya tak sengaja. saya bukan saja-saja balik lambat kepe. saya memang time balik nak jumpa awk tapi awk takde depan rumah time saya dah balik tu. lagi malang bila silent phone then tertidur. alahai takde rezeki lah wak kita jumpa tadi. mungkin Allah rasa kita tak patut jumpa pada tarikh bersejarah ni? Who knows right? Allah dah tentukan yang terbaik buat kita. Percaya pada DIA dan kekal berdoa. InsyaAllah, kita dapat rasa kebahagiaan pada esok hari selepas bersedih pada hari semalam =) tapi kan awak, cantik sangat gambar ni =) saya suka tenung. hihi ^,^ dengan edit colour, fuhh cantiknya! macam dalam lukisan. pandai awk edit. thanks eh wak =) sweet gila benda ni.

Tapi! ade satu objek jadi favourite saya dalam gambar tu ;) benda bulat sebelah tulisan tu. cantik oh objek tu. lagi cantik kalau tersarung kat jari saya xD hahahaha sejak bila pulak lah fifot minat aksesori perempuan ni? fifot is simple ok. but cincin cemni lah aku suka. kalau yang berbatu gajah tu kurang ah -.- selalu pakai yang simple mcm cincin silver ni je. yang lain buat hiasan dalam kotak barang kemas aku xD amboii! hahahaha fifot ade barang kemas? Memang mimpi ah korang. fifot ni dahlah ala-ala tomboy + gedik sikit xD but gedik2 aku ni pun aku still boleh happykan orang en :p janji aku boleh faham and happy dengan korang pun dah rasa bermakna sangat life nih. hahaha okay good luck utk korang yang ada masalah tu. fikir leklok sebelum decide keputusan yg terburu-buru =) love you alls! bye, xoxo Fee


Older Post | Newer Post