//_TheHonestGirl
◕ The owner ◕



-AFIFAH FYFA HERE-
Hi and Assalammualaikum :)
Afifah Azim . Welcome to my territory . This is my own blog . Do not copypaste ya? Please be nice on my blog :) keep calm and enjoy the story :3

Entry About Goodies


◕ Music Is My Life ◕

Bismillahirrahmanirrahim. Salam ukhuwah :) Alhamdulillah, saya masih mampu bernafas sampai ke hari ni. Pencuri :)

◕ Special To Me ◕


Teman Selama-lamanya :* Love you, Nurul Shahira Sabrina Bt Mohd. Nizam :) Muahh muahh! xx

Best Cousin Forever, Nur Izzah Bt Mohd. Halimon ^o^ thanks for being everything to me and you're so important to me! I love you so much yang xD Muahhxx

Nur Afiqah Binti Shamsul Azim ❤ kau selalu bagi semangat kat aku :'D jadi adik yang baik and penghasut yang kejam ok xD haha sayang kau dik

Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Cursor by : Hidayah


Hi stalker :) jangan baca! entry kali ni boring, okbai
Wednesday 1 May 2013 | 12:28 | 0 like it
Ehem, Assalammualaikum, Hi, Hello, konichiwa, annyeong *hambar
See that photo? I think betul lah ape dia cakap tu. ada jugak lah 2 3 sikap yang boleh disamakan dengan aku :'/ haihh apa lagi lah nak jadi ni? Penat oh rasa sakit nih. kenapa takleh buang rasa nih eh? *tepuk2 pipi* yosh! benci semua nih. Niat haritu nk post kali terakhir pasal Amier last week punya entry but aku rasa kali nih aku akan sebut pasal dia jugak -.- zzzz kenapa lah dia jadi rumit dalam hidup aku sekarang nih? stoplah mier buat aku rasa ni. have pity on me :'( nak seksa berapa lama lagi? Kau plan dgn kwn Aimuni utk pujuk dia semua but dengan aku? haihh -.- bila pendam sakit, bila luahkan.. takde sape pun faham. NO ONE! sob sob

Slowtalk dengan Aimuni haritu lega sangat sebab ingat semua dah selesai. yeah! bagus gila bila ade 'setan' yg cuba balahkan kitorang dua. and I think I should carefull w isha and kkak dia si eqin tu. yeahh atas nasihat fyqa and the geng. rasanya isha buat mulut ja utk balahkan aku dengan aimuni.tapi sekarang why aku rasa aimuni mcm marah aku ea? ape aku buat? Cara dia twit mcm masih ade benda yg tak puas hati. taktau lah tu utk amier kepe en? Aku harap takde orang fitnah aku dlm kes ni :/ penat lah asyik mengalah dengan orang. dulu time gaduh dengan manje semua orang percaya fitnah dia. Taknak lah kalah dah, nak bangkit! tapi tak kuat :( I'm TIRED of this! haihh

Alahaii, ape nak buat ni? Kadang-kadang rasa give up pun ada gak oh :( Yelaa, aku langsung rasa tak tenang! rasa macam nak menangis, menangis, menangis :'( sepanjang hari lah rasa nak menangis even benda tu takleh selesaikan apa2 masalah :( Aimuni ade suruh getback dengan si A tu but bukan senang nak repeat semua kenangan tu. rasa sayang tu ada cuma ia bercampur dengan kemarahan. amier pun dah lain sekarang ni -,- hanya adik aku je yang tahu apa yang amier berubah :'D aku dgn adik aku rindu kau yang lama, mier :/ tapi aku rasa mcm aku patut let it go je. ohh tak kuat! benda tulah yg aku tak kuat :( bukan senang weh nak move on!!!!! D': nak meraung je rasa oh, isk :'( rindu gila dengan shahira. kalau shahira masih kat sini mungkin aku boleh bertahan :'D hahaha

Sekarang mesti shahira akan pujuk aku, kalau aku nangis, dia akan tepuk belakang aku perlahan2. haha and mungkin kitorang akan plan pergi tasik untuk jerit kat sana :'D alahaii rindunya kt awk shira :/ rindu 'kita' yang dulu. awk lah buddyz saya yang paling awesome (y) please pindah sini semula :( tak rindu fyfa ke? hmm nak call tapi dah lama takde kredit. mana taknya duit ayik habis je -.- lepas nih kena ikat perut lah utk save bajet. dengan duit kelas lagi. belum kira duit kutu lagi tu haaa -,- sehari dapat rm3 je memang cerita payah sikit lah nk save -,- lagi2 kalau pakai dua number.haih betul-betul cobaan :(
Aku bangga jadi seorang wanita! *eh tetiba* hahahaha xD ok tengah ambil mood nih. fyfa kan kuat ^o^ tempuh ape jua cabaran, lawan semua yang cuba menjatuhkan. haaaaa nak cepat2 hilang rasa sakit nih. hope MAY boleh bantu jadi bulan yang baik ;) Aku redha ya'Allah ujian yang KAU beri untukku :') mungkin ada hikmah yang tersirat :> aku suka ayat yang "KU kuatkan batinnya utk ttp menyayangi walau dikhianati oleh teman, walau disakiti oleh orang yang ia sayangi" okay semua kata-kata ni bagi aku semangat! :D kesemuanya. and kata-kata akhir tu favourite aku <3

Ija pernah pesan Allah sentiasa rindukan rintihan hamba-Nya :'D Kata-kata ija yang text haritu pun masih ingat lagi. hahaha ok ok aku tak berangan ~ xD lagipun kalau satu hari dia bukan jodoh aku, aku kena jugak let him go right? So aku kena bersedia dari sekarang. yaa mungkin ni salah satu cara untuk aku bersedia :'D Cerita fana menarik hati aku utk buat solat istikharah. dia ada kawan yang dah habis sekolah, baru je habis sekolah tapi putus dgn girlfriend dia sebab girlfriend dia ckp yang girlfriend dia buat solat istikharah....and tak nampak muka lelaki tu! ohmaii tapi lelaki tu redha :') tabahnya lelaki tu. tapi takkan lah umur aku ni nak buat istikharah? Amboii gatainyaa -.- tak layak lagi fyfa, tunggu masuk Universiti nanti. haaaa lagi ramai orang yang kau akan kenal nanti and time tu nak buat istikharah boleh lah en?

Cuma aku nak sangat PETUNJUK. petunjuk untuk semua teka teki yang bermain dalam kepala otak aku ni -.- tah kenapa lately ni selalu rasa tak sedap hati. rasa tak tenang. oh period cepatlah habis -.- tak sabar nak minta petunjuk nih. dah lama tak mengadu dekat Allah dalam solat. dah lama tak berdoa lepas solat Jemaah dekat sekolah. rindu jadi bilal time solat Jemaah kat sekolah. haihh cepat lah semua nih berakhir! ok besok ade latihan merentas desa. haih mood nak berlari takde nih -,- acano? belah petang lak ade date dgn cikgu :/ cikgu nak cerita pasal amier mengadu ape kat cikgu >.< hahaha tak sabar nk luahkan rasa sakit ni. yelaa maybe guru kaunselor boleh tolong bagi idea nk buat ape. lagi-2 cikgu ni rapat dengan Amier :/ hope baik-2 jelah keadaan besok. xoxo Fee


Older Post | Newer Post