//_TheHonestGirl
◕ The owner ◕



-AFIFAH FYFA HERE-
Hi and Assalammualaikum :)
Afifah Azim . Welcome to my territory . This is my own blog . Do not copypaste ya? Please be nice on my blog :) keep calm and enjoy the story :3

Entry About Goodies


◕ Music Is My Life ◕

Bismillahirrahmanirrahim. Salam ukhuwah :) Alhamdulillah, saya masih mampu bernafas sampai ke hari ni. Pencuri :)

◕ Special To Me ◕


Teman Selama-lamanya :* Love you, Nurul Shahira Sabrina Bt Mohd. Nizam :) Muahh muahh! xx

Best Cousin Forever, Nur Izzah Bt Mohd. Halimon ^o^ thanks for being everything to me and you're so important to me! I love you so much yang xD Muahhxx

Nur Afiqah Binti Shamsul Azim ❤ kau selalu bagi semangat kat aku :'D jadi adik yang baik and penghasut yang kejam ok xD haha sayang kau dik

Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Cursor by : Hidayah


Mak cakap 'kecik-kecik jangan bercinta, nanti hati kita terluka' :'D
Sunday 14 April 2013 | 03:11 | 0 like it
Assalammualaikum warahmatullahi wabarakatuh :3
Ehem! apa khabar awk semua? sihat? Uhuk uhuk >.< kita batuk sikit. tekak perit ~ woahh lama jugak aku tak update cerita. haih pemalas ah katakan ~ actually takde masa yang sempat untuk update cerita. hari ni jelah berkesempatan untuk menaip sekejap :) hmm, ija rindu blog aku tak? Hahahahaha! Baru semalam confess rindu aku kt twitter xD me miss you too sayang. sorry k buat kau *krik krik* :( aku cuma.... haih aku dah lupa diri. aku lupa siapa aku dulu. siapa yang sentiasa dengan aku dulu :( aku lupa semuanya! about blog kau ja, sweet :) thanks! and sorry sbb baru nk baca sepenuhnya pada hari ni. nak tahu sesuatu? Ade hikmah aku tak baca blog kau masa borndate aku tu. sebab wish kau menyedarkan aku sesuatu and kata2 tu sangat bermakna bagi aku sekarang :'D imagine aku baca dah lama then skrg mesti aku kebuntuan. hahaha sekarang aku dapat jawapan dia! :D okay sekarang baru boleh masuk tajuk story kita hari ni :3 *Mak cakap 'kecik-kecik jangan bercinta, nanti hati kita terluka'* haaaa mari ramai-ramai cakap PADAN MUKA dekat fyfaaaa! yeahhhh :D hahahahaha. hmmm tulah fyfaa main dengan cinta manusia lagi :( Kau patut kejar cinta Yang Maha Esa dulu. gatal eh kecik2 nak bercinta -_- zzzz kebodohan fyfa makin terserlah apabila ameer menjadi mangsa. omg fyfa kejam! "semakin bijak menilai antara permata dan kaca, semakin tabah menghadapi ujian dan cabaran, semakin dekat hati dengan Pemilik Hati." thanks ija! aku dapat keyword dia dari sini :'D and I've should thank Him ;)

Okay now listen our heart :D *degup degup degup* hmmm degup korang macam mana? annoying tak? teruja ke? Macam fyfa ni degup dia menyakitkan :( hati aku dah luka teruk sampai dah bengkak haa.. semua ni kerana CINTA lah.. haa ameer, nak tahu satu benda tak? Nak tahu kenapa aku taknak couple dgn kau mula-mula? aku takut jadi macam kes amirul ni. berpisah, bermusuh, membenci...bla3 -.- aku takut hilang kau meer. kau dengan ija penting dalam hidup aku :( Lagi-lagi kite banyak cipta kenangan en? hahahahaha semua benda yang berlaku dalam hari-hari aku semua buat aku ingat kat kau. faham tak maksud dia meer? Aku rindu kau.. tapi kita dah renggang :( kau tahu kenapa kita berubah? sebab setiap proses kehidupan yang mendatang pasti ade orang baru dengan persekitaran yang akan ubah kita untuk lupakan seseorang yang lama mengenali kita :') uishh jiwang siot aku xD tapi serious nih meer, tengok! hubungan lama memang selalu kena uji macam nih.. aku taknak kau macam ex-2 aku yang lain :( tinggalkan aku macam tu je.. and aku bukan taknak terima kau dulu sebab aku tak sayang kau.. cumaa biarlah kita kekal dengan ikatan yang diredhai-Nya. kau faham kan maksud aku? Untuk Imran hahahaha kau gemok tak guna. aku selesa dengan kau and jujur aku suka kau tapi.... hmmm macam mana nak cakap eh? hmm sorry lahh sebab aku muncul dalam hidup kau. kalau tak mesti kau akan single sampai lah kau jumpa perempuan yang halal untuk kau. aku yang ganggu tempoh kau jadi limited edition. sorry :( semua ni aku yang mulakan dulu. aku yang salah dari awal.. aku yang main dengan cinta ni and korang yang jadi mangsa. aku mintak maaf. tak larat dah pendam. sekarang dah faham kan? SORRY.. aku memang bodoh.. jadi, sudi tak maafkan budak gemok yang bodoh and comel ni? Ameer, Imran.. aku mintak maaf :( hmmm hari ni birthday Bert :D Happy Bornday Daniel! ^_^ bert cakap aku orang first yang wish dia. huhu banggo xD lepas tu semalam otp dgn dia pukul 2 lebih sampai sejam.. dia cakap dia dah confess perasaan dia dekat perempuan yang dia dah lama menunggu. 5 tahun tu! And bert cakap dia dah dapat semua jawapan dari tempoh dia menunggu perempuan tu :) Alhamdulillah ya'Allah, Kau mendengar doa hambamu :') Bert, aku tahu kau dah lama pendam, aku nak tolong tapi yang boleh tolong kau dapat kan dia hanya Allah yang menentukan.. And perempuan tu patut dengar dari pengakuan mulut kau sendiri.. sebab tu aku suruh kau luahkan.. tapi sekarang kau dah dapat jawapan kan? And kau cakap hari ni kau bahagia sangat dapat jawapan dari dia kan? haaa takmo sedih-2 lagi okay kawan? hihi sekarang masalah kau dah settle, tinggal aku je untuk cari penyelesaian masalah permainan bodoh aku ni :) thanks bert jadi telinga untuk dengar semua perasaan yang aku pendam selama ni. kau memang sahabat! xoxo Fee


Older Post | Newer Post