//_TheHonestGirl
◕ The owner ◕



-AFIFAH FYFA HERE-
Hi and Assalammualaikum :)
Afifah Azim . Welcome to my territory . This is my own blog . Do not copypaste ya? Please be nice on my blog :) keep calm and enjoy the story :3

Entry About Goodies


◕ Music Is My Life ◕

Bismillahirrahmanirrahim. Salam ukhuwah :) Alhamdulillah, saya masih mampu bernafas sampai ke hari ni. Pencuri :)

◕ Special To Me ◕


Teman Selama-lamanya :* Love you, Nurul Shahira Sabrina Bt Mohd. Nizam :) Muahh muahh! xx

Best Cousin Forever, Nur Izzah Bt Mohd. Halimon ^o^ thanks for being everything to me and you're so important to me! I love you so much yang xD Muahhxx

Nur Afiqah Binti Shamsul Azim ❤ kau selalu bagi semangat kat aku :'D jadi adik yang baik and penghasut yang kejam ok xD haha sayang kau dik

Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Cursor by : Hidayah


Selagi kita bersabar, kita akan menang. Allah Maha Mengetahui :)
Friday 15 March 2013 | 09:13 | 0 like it
Assalammualaikum warahmatullahi wabarakatuh :)
Apa khabar semua pembaca blog? haih dah berhabuk blog ifah-ifot ni. puhh puhh *tiup habuk*
hmm sorrylah tak tulis. banyak kerja. busy lorhh. lagipun baru habis exam masa khamis haritu. so sorry again. sekarang awkward sudah nak menaip cerita di blog. hmm *mulut herot* okay kepada ijah yang banyak tertinggal cerita aku *aku yang taknak cerita sebenarnya* xD hahaha sorry ngahh. bukan nak berahsia. cuma takde mood nak cerita :p hahahaha k aku tekanan haritu sebab Amirul. aku dah break dengan dia. first day mntk break mmg rasa lega and bahagia sebab dah takde sakit hati. tapi dalam seminggu tu rasa sedih. teringat kt dia je manjang. hahahaha tapi sekarang okay dah. kena terima kasih dekat Amirul jugak sebab tak datang sekolah. takde lah nampak muka dia je. sejak dia single, makin handsome doh dia -.- geram pulak aku. huhh. k lagi satu senang nak lupa dia sebab aku dah biasa tak call, tak msg and jumpa dgn dia. and time nak break tu memang kitorg buat2 dah break supaya orang tak tahu *boleh faham tak? :/* so dari situ mmg dah biasa. and lega break dgn dia. tadi masuk bilik kaunseling. cerita pasal peribadi ~ uuuuuu. hahaha ni semua anis dengan syuhada punya kerja letak nama aku kt bilik tu. kalau tak memang pecah rekod lah aku sbb seumur hidup aku sepanjang bersekolah tak pernah masuk bilik kaunseling utk cerita tentang masalah sendiri. lagipun aku kan pemalu :p aku kalau bercerita masalah dgn org yang rapat je *tangan kebahu* hahahahaha.
okay, aku bercerita je hal peribadi dekat cikgu tapi tak mintak bimbingan pun sbb aku ckp aku dah settlekan masalah aku sendiri. cikgu cakap aku seorang yang bagus sebab boleh selesaikan masalah sendiri ^o^ *bangga* hahahahahaha. aku cerita pasal amirul, hazral, kakak aku :( hmm pastu ceita pasal kerjaya yang sesuai dengan aku :D k part ni yang aku suka ni. cikgu tanya aku, aku minat apa. aku cakap aku minat menyanyi sambil main alat muzik mcm yuna tu tapi tak minat jadi artis. aku minat melukis tapi aku taknak jadi pelukis. pastu cikgu tanya 'subjek apa yang awk minat?' aku terus jawab agama dengan tasawwur :D tapi aku ckp dgn cikgu aku tak layak jadi ustazah. aku tak yakin boleh jadi ustazah. tak pernah terfikir pulak cita2 nak jadi ustazah :/ tapi tahu cikgu tu ckp apa? Cikgu tu ckp "eh okaylah. awk pun nmpk sopan santun. bercakap pun lembut. suara pun slow je. saya rasa awk boleh jadi ustazah. okaylah tu. ustazah pun boleh jadi kerjaya" OMG bangga gila aku time tu. ehem2 sopan santun? kk, saya memang gadis melayu terakhir. *muka malu, gedik* xD hahahahaha serious bangga time tu. pastu kan pastu kan fatin tanya 'apa pandangan cikgu tentang kitorg utk pandang pertama' then cikgu nk start dari aku. cikgu ckp ''afifah seorang yang baik, lembut, pemalu, sangat caring, less talker, pendengar yang baik, dia boleh jadi kaunselor, seorang yang berfikir panjang dan kreatif'' ya'Allah nasib kain aku tak koyak time tu xD dah kembang 100 inci dah time tu. hahaha bangga much! weeeee :D cikgu ckp aku kreatif sbb aku ada imaginasi kuat. so bila aku dengar masalah orang aku akan straight fikir mcm2 yang boleh selesaikan masalah tu. and cikgu ckp sbb tu aku pandai melukis. hahahahahah. tapi cikgu ckp aku seorang murung yang kuat. and sabar je setiap kali masalah datang. aku tak tahu knp cikgu describe aku mcm tu. aku tanya 'macam mana cikgu boleh describe mcm tu?' ckgu tu jwb 'taktahu lah. instinct kot. hehe' alololo comel gilossss. dah lah cikgu tu muka sebijik mcm heliza helmi. mata besar. serious ah sebijik. ijah, be jelly now! hahahahahaha sekolah aku ada ckgu heliza :p kau hado jah? huhu. tapi nama dia Aisha. huuuu ~ sedap ohh tapi aku panggil dia ckgu heliza xD hahhahahaha jap ni mcm dah merepek je? kbye. oh! lupa jah, i need to see you coz i really misss youuuuu nowwww :* aku dah beli hadiah yang kau inginkan tu ^o^ hope balik kampung cuti ni. kalau kau tak balik, biar aku serbu rumah kau :D heeee i love you jah. i love you guyss! muaahhhxx xoxo fee. see you again :*


Older Post | Newer Post