//_TheHonestGirl
◕ The owner ◕



-AFIFAH FYFA HERE-
Hi and Assalammualaikum :)
Afifah Azim . Welcome to my territory . This is my own blog . Do not copypaste ya? Please be nice on my blog :) keep calm and enjoy the story :3

Entry About Goodies


◕ Music Is My Life ◕

Bismillahirrahmanirrahim. Salam ukhuwah :) Alhamdulillah, saya masih mampu bernafas sampai ke hari ni. Pencuri :)

◕ Special To Me ◕


Teman Selama-lamanya :* Love you, Nurul Shahira Sabrina Bt Mohd. Nizam :) Muahh muahh! xx

Best Cousin Forever, Nur Izzah Bt Mohd. Halimon ^o^ thanks for being everything to me and you're so important to me! I love you so much yang xD Muahhxx

Nur Afiqah Binti Shamsul Azim ❤ kau selalu bagi semangat kat aku :'D jadi adik yang baik and penghasut yang kejam ok xD haha sayang kau dik

Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Cursor by : Hidayah


pembelajaran untuk kehidupan baru :D
Friday 25 January 2013 | 08:45 | 0 like it
Assalammualaikum :) hi semuaaaaa!
Apa khabar semua? seronok hidup? *soalan bosan hidup* hahaha lol xD okay. apa nak cerita ni? hmmm awkward awkward awkward awkward awkward awkward awkward ! k, sangat awkward ~ walaupun baru minggu lepas last my post :D HAHA. kang kalau post hari-hari bosan pulakk ~ haha. ameer bila baca ni, mesti bukak translate google cek apa maksud awkward tuh xD hahaha dapat bayangkan. tapi lagi tension kalau dia dah cek, nanti buat2 tanya aku. lepas dah jawab dia cakap "eleh saje test awk" k sangat tension disitu wehh -__________- kalau dah tahu jetjet nak berlagak lak en? Sekeh karang ~ hahaha. Okay. nak cerita ni.. pasal Manje a.k.a musuh gedik xD haha aku benci dia. betul ni,, benci sesangat. tapi tanpa sedar kebencian aku ni mendatangkan perasaan rindu terhadap dia :( hmm serious ohh. tak tahu kenapa banyak sangat fikir pasal dia sekarang :'( rindu semahu-mahunya wehh ~ banyak teringat saat kenal dia, lepak dgn dia, jalan-2 dgn dia, peluk dia, gelak ketawa sama-2 dgn dia :'( memang dulu sayang dia.. tapi lepas apa yang dia buat cerita kat orang, buruk-2 kan aku kat Ijal, rasa sangat benci! tapi peliknya, aku tak kuat lawan dia. hanya mampu bersabar. bukan lah lemah tapi memang rasa mcm dgn dia biarlah kita lawan dia dgn hanya diam :) yeahh! lama2 dia pun diam jugak ^^ hehe. cuma sekarang rasa sangat puas hati because sekarang orang yang cari aku and tanya masalah sebenar punca gaduh dengan dia. time tuh TERSANGAT lah puas hati!! :D At least diorang bukan berada di sebelah pihak. tapi pihak aku pun diorang ambil tahu :D hihi puas hati gila. padan muka manje!! :p fitnah kau tak kemana weh. kau dah lah begok, jetjet gangster,curang, tak sedar diri. semua lah! sekarang pun dengar cite kau couple dgn Alip kelas 4G xD hahaha sumpah kelakar, kau memang takde taste! eeuuww :p Pastu dengar cite kau tengah cari lagi stok untuk pasang. cukup ahh weh selama ni aku cover kau sampai ali benci aku :D jgn tambah lagi.. kang bila dah lepas semua, rugi, gigit jari, pastu tuduh aku bukan2 lagi -.- hahaha cara orang takde otak! Sebab kau lah aku banyak berubah. aku hilang diri aku yang dulu! SEBAB KAU!! *capslock terus kauu* haaaa puas hati gila dapat kutuk kau kat sini :D *tapi dlm hati : berdosanya aku* lol... okayyy -.-
Okay, saya comel kan disitu? :p hahaha okay okay jangan puji. cermin dekat rumah saya pun selalu cakap benda sama :p *minah ni memang perasan* xD haha okay okay. pembelajaran untuk kehidupan baru. hmm lambatnya lahai masuk tajuk kan? :3 hahaha okay. tak cakap banyak lah.. memang sekarang aku banyak berfikir untuk belajar hidup *eh ayat tak menahan* ~ haha serious, memang banyak aku kaji sekarang ni. apa yang aku tak faham. aku cuba describe sendiri, sbb kalau aku tanya orang, aku tak sure dia boleh faham soalan aku :) hmm. aku betul-betul nak belajar lebih dalam tentang Islam. Syukur kehadrat Ilahi kerana buka pintu hati aku untuk mendalami agamaMu ya'Allah :) dan syukran kerana beri aku kelas bawah sebab kelas bawah belajar subjek Tasawwur Islam. haaa, ustaz Rohan pun ajar menarik. lagi rasa memang ikhlas dan bangga dengan agama Islam *cewahh* haaa serious, aku memang jaga kefahaman tentang Islam ni. hmm :) maa, akak nak jadi anak solehah untuk mama dgn papa :) Nak masuk syurga. Ustaz ada pesan, kalau nak masuk syurga, jangan hanya niat.. solat, amal, semua perintah Allah kita wajib jalankan. InsyaAllah ustaz :) Cukup lah selama ni mama dgn papa tanggung dosa2 aku yang tinggalkan solat :) sekarang bila aku tengok aurat orang terdedah ni, rasa takut... macam aku yang tanggung dosa diorang tu haa -__- tapi nak tegur rasa tak berani. hmm. moga Allah menghantar petunjuk kepada diorang.. Okay sekarang pun aku dapat describe istilah 'haramnya couple' ustaz pernah cakap kalau kita berusaha fikir, InsyaAllah, Allah akan beri ilham sebab kita berusaha berfikir untuk mengetahuinya.. hmm memang manfaat kelas ustaz :) terima kasih banyak2 ustaz :) k, tadi mama cerita.. mama naik pangkat!!! :D mama happy.. then mama cakap naik pangkat ni tempat kerja pun kena tukar :( tukar sampai Nilai, Negeri 9 tu haaa -.- mama cakap kalau mama kena tukar sana, aku dgn fyqa kena ikut sekali. emm rasa berat sebenarnya nak tinggalkan semerbak :( takut tak boleh sesuaikan diri dekat tempat baru :( aku ni dah lah cepat nangis *lembik* hmm, cakap pasal nangis kan.. aku banyak nangis pasal ameer T__T *bodoh* okay okay. bukan apa.. aku nangis sebab aku sedih apa yang ameer telah buat kat aku :'( serious, sedih sangat2.. kenapa ameer tak macam lelaki lain. kenapa dia selalu buat aku sedih? Kenapa dia tak gembirakan aku? :'( why meer why? hmm and aku rasa 'menangis' lah kawan setia disaat kita sedih. *pembelajaran jugak ni* bila kita nangis, kita akan fikir macam2. dan disitu lah kita boleh fikir secara rasional. haa, macam tulah aku.. and lepas aku nangis, aku harap Allah akan hadiahkan pelangi untuk aku *cewahh* :D haha. takpe takpe, kau kuat fyfa :) InsyaAllah, ramai lagi yang sayang kau sebenarnya. kau kan comel :p *sempat lagi memuji minah ni?* xD HAHA , kk. aku rasa cara ni lah boleh buat aku senyum sorang-2 and lupa semua kesedihan aku. tapi kalau ada orang puji lagi tripple ahh happy aku :D haha.. okay. btw, aku ada belajar satu lagi benda baru. dekat cerita tv3 HANYA PADAMU ade perempuan ni cakap "lelaki ade 9 akal dan perempuan hanya ade 1 akal.. sebab tu perempuan selalu buat dulu baru berfikir" Haaa okay :D faham sangat disitu. kalau tak faham, meh saya faham kan.. bayangkan kalau kita nampak lipas, kita akan menjerit sekuat hati *itu aku :D* tapi kalau lelaki dia akan terus pijak lepas tuh terus buang.. haaa nampak? Lelaki fikir dulu tetapi perempuan, dia jerit baru fikir.. tak faham jugak? Emm, balik rumah tidur ahh *nampak biadab disitu* ~ hahaha okay lah esok nak balik kampung, cuti banyak maaa :D so nak packing baju pastu dengar lagu, baru tidur.. handphone baru lah katakan :p *eksyen* hahaha baibaibai :* muaaah! xoxo fee


Older Post | Newer Post