//_TheHonestGirl
◕ The owner ◕



-AFIFAH FYFA HERE-
Hi and Assalammualaikum :)
Afifah Azim . Welcome to my territory . This is my own blog . Do not copypaste ya? Please be nice on my blog :) keep calm and enjoy the story :3

Entry About Goodies


◕ Music Is My Life ◕

Bismillahirrahmanirrahim. Salam ukhuwah :) Alhamdulillah, saya masih mampu bernafas sampai ke hari ni. Pencuri :)

◕ Special To Me ◕


Teman Selama-lamanya :* Love you, Nurul Shahira Sabrina Bt Mohd. Nizam :) Muahh muahh! xx

Best Cousin Forever, Nur Izzah Bt Mohd. Halimon ^o^ thanks for being everything to me and you're so important to me! I love you so much yang xD Muahhxx

Nur Afiqah Binti Shamsul Azim ❤ kau selalu bagi semangat kat aku :'D jadi adik yang baik and penghasut yang kejam ok xD haha sayang kau dik

Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Cursor by : Hidayah


My Happiest Day ! *brokenEnglish* HAHA
Saturday 19 January 2013 | 07:54 | 0 like it
Assalammualaikum warahmatullah hiwabarakatuh :D
Holla holli cikidi cikiboom xD Hi semuaaaaaaaa !
Okay, nak cerita ni... tengah happy tahap gunung everest wehh. *semangat je* hahaha okay, semalam mama cakap bangun pagi sebab nak keluar esok. nak ambil ic, jumpa mak usu, bla bla bla.. so pagi tadi bangun pukul 9 dengan terpaksanya lahai ~ tah kenapa ngantuk sangat. semalam takde lah tidur lambat sangat -.- entahlah.. okay pastu pagi tadi lepas sarapan terus gerak. okay first keluar tuh memang takde tujuan -.- tak tahu nak pergi mana dulu, yang fyfa pulak tidur je sepanjang perjalanan :p haha tahu-tahu je bila bangun dah sampai tempat parking. huuuuu ~ masa masuk mines resort memang macam orang kampung yang jakun wehh! xD hahaha tempat tuh absolutely wow! cantik gilaaa!! fyfa rasa mall tuh lah paling terbaik dalam malaysia ni. haha serious ni, tak percaya datanglah mines resort, tengok sendiri. nak jadi port dating pun just nice mehh :3 tapi mall dia besar, pusing sana nampak kedai tuh, pusing sini nampak kedai tu lagi -.- err memang pening jalan dekat situ. lepas tu nak cari lif dia punya lah payah! haa time balik ambil masa 20 minit kau nak keluar -.- memang mcm orang sesat lah katakan. rasanya orang yang selalu lepak sana je 'cam' tempat tu kat mana. haaa, okay naik tingkat atas semua tempat dia kedai telefon. macam-macam jenis. blackberry ada, samsung ada, nokia ada, sony ada, htc pun ada. memang macam-macam ada bahh... k, jeng jeng jeng!!! harini fyfa beli fon baru ^_^ mama dengan fyqa pun sama. diorang pakai touch. fyfa je keypad biasa but yang satu-satu punya lah. macam blackberry punya tu.. hihihi. mama pakai touch htc. fyqa pakai samsung corby. haaa, bila dia pakai corby ni, setiap masa lah dia main twitter kat dalam fon dia tu ceritanya -.- untunglah kann... :p haha aku tak kisah pun pakai keypad coz prefer keypad lah. takde nafsu nak pakai touch lagi xD hahaha.. mama ada tanya kalau nak pakai touch, pilih lah. aku je yang taknak *rugi kan?* kkk, aku tak minat touch lahh -.- lagipun handphone baru aku ni lawa tau. aku bangga ada phone ni. sayang sangat2.aku jaga mcm nyawa sendiri haaa. tapi sekarang phone tu takde betri :( tengah charge. my phone's have name :3 *tuh pun nak bagitau, mengarut* hahahaha okay. saja je bagitau. tah kenapa rasa handphone tuh nyawa sendiri :D betul-betul sayang kat phone tuh ^_^ btw, hanphone aku jenis NOKIA ASHA 200.. haa, tapi tak boleh post gambar baru -.- apakk sakai ~ aku pun tak tahu kenapa tak boleh post gambar ohh -.- sakai sakai sakai ~ okay, aku punya warna putih. sebab kedai tu ada stok putih and hitam je. colour lain habis dah T___T cedihh.. but it's okay lah. phone tuh pun dah memadai :) okay seriously sangat seronok harini, malangnya aku hanya boleh share kat blog ni jelah. takde sape dah aku nak share -___- lol! eh!!!! aku tak buat homework lagi lahhh!!!! :O arghhhhh, macam mana boleh lupa ni? Ish, lupa diri betul -.- baru dapat phone baru dah leka tak ingat dunia ><" okayokay buat homework dulu fyfa -.- nanti kena denda susah. tahun ni bukan tahun honeymoon. next year spm dah, cita-cita kau makin tiba bahh.. tak boleh main-main tahun ni -.- aku pun nak jadi student rajin this year :D hehe okay babai ~ thanks baca story kali ni. see you next topic. muahh muahh! take care, xoxo fee


Older Post | Newer Post