//_TheHonestGirl
◕ The owner ◕



-AFIFAH FYFA HERE-
Hi and Assalammualaikum :)
Afifah Azim . Welcome to my territory . This is my own blog . Do not copypaste ya? Please be nice on my blog :) keep calm and enjoy the story :3

Entry About Goodies


◕ Music Is My Life ◕

Bismillahirrahmanirrahim. Salam ukhuwah :) Alhamdulillah, saya masih mampu bernafas sampai ke hari ni. Pencuri :)

◕ Special To Me ◕


Teman Selama-lamanya :* Love you, Nurul Shahira Sabrina Bt Mohd. Nizam :) Muahh muahh! xx

Best Cousin Forever, Nur Izzah Bt Mohd. Halimon ^o^ thanks for being everything to me and you're so important to me! I love you so much yang xD Muahhxx

Nur Afiqah Binti Shamsul Azim ❤ kau selalu bagi semangat kat aku :'D jadi adik yang baik and penghasut yang kejam ok xD haha sayang kau dik

Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Cursor by : Hidayah


19 Disember 2012 yang bermakna
Wednesday 12 December 2012 | 11:16 | 0 like it
Assalammualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh to all muslim :)
Apa khabar semua? Sihat2 je kan? Yeahh, kita geng. Alhamdulillah, Allah jauhkan kita dari sakit.
lamanya tak update blog ni, so bila dpt bukak rasa mcm janggal nak bercerita. hahaha. takpe, aku try.
8 Disember 2012 aku ikut mama pergi wedding kawan mama. Cantik pengantin dia. warna putih.
masa sampai sana gembira mama tak terkata, peluk cium semua ada :D haha, aku teringin nak buat mcm tuh kt kawan aku jugak. meriah jugak wedding tuh. walaupun sandingnya 22 disember ni. pastu pengantin perempuan tuh friendly gila. kalau boleh semua orang dia nak layan. smpai kitorang kena tunggu turn untuk bergambar dgn dia.haha, comel auntie tuh. lemah lembut, aku rasa mcm dia kwn aku sbb baik sngt perwatakan dia. tapi dalam happy tuh terselit juga rasa sedih sbb tak dpt jumpa kak ijah :'( dia tunggu kt kampung. kesian dia. bila aku dah sampai kampung, dia balik. uwaaaaaaa! pastu masa sampai kampung pun aku dpt text dari shahira suruh tolong dia angkat barang. Ya'Allah, jantung aku degup mcm apa entah. rasa nak tercabut. dah lah tak dpt jumpa kak ijah, pastu tak dpt jumpa shahira jugak :'( lagi laju lah airmata aku mengalir malam tuh :'( haih tapi dalam sedih tuh, ada hero yang baik. Thanks ameer utk topup tuh. Sbb kau, dpt jugak ckp dgn Shahira. lama kitorang borak smpai msg dgn kak ijah pun dapat sekejap je. hehe sorry. so, gambar kat atas tuh comel gila en? *tangan kebahu* haha jeles lah tuh! tapi budak tuh double tripple cute dehh! seriously! mula2 malu nak dtg tapi time masuk bilik pengantin, dia ngekor dari belakang jugak. haha pastu tawar diri nak bergambar. alahai, comelnya kau dik oii :D Kakak kau pun bertudung labuh mcm aku hari tuh tapi warna coklat cair. hehe. tapi aku pelik dengan kau dek, kenapa kau bergambar hidung mcm tuh? Hahahha, semua gambar hidung mcm tuh. dengan matanya -.- Tapi takpe, still comel dehh ^^
so, hari ni 12 Disember 2012. minggu depan 19 Disember 2012 ni tarikh aku ambil result PMR.
Ohhmaii, kejap nya! lagi 7 hari je nak tiba tarikh tuh :/ aku takut. Mudah-mudahan takde E.
Aku takut sebenarnya bila nak fikir pasal PMR ni, kang confident, tengok2 gagal. tapi bila fikir gagal, betul2 jadi. haiyoo. tak paham aku. aku yakin Agama aku boleh jawab betul tapi takut jugak kalau gagal. Ya'Allah, aku ingin keputusan PMR aku cemerlang. Ingin lulus. Ingin buat mak ayah aku senyum. Aku taknak kalah dengan ijah, adk aku and kwn aku :'( paling aku takut kalau kalah dengan iji. Alahaii, terlampau malu waktu tuh >..< hmmm. takut sangat :( Mudah-mudahan aku, Shahira, Afiq, Ameer, Hafizul and semua batch 97 cemerlang dalam PMR tahun ni :) Aminn!
Oh ye, 9 disember hari tuh shahira angkat barang masuk lori nak pindah kelantan.
Bak kata Nisa, Shahira akan jadi 'mek kelate' ahahaha! diorang comel sangt! :D
Alangkah bagusnya kalau dapat jadi sahabat kepada dua orang tuh. nak sangat kitaorang jadi tiga orang sahabat. Tadi online, Nisa post gambar. Description dia :') menyentuh perasaan sanubariku
*cehh melampau* tapi jeles nya aku sbb takde dlm persahabatan diorang. Hmm, tapi memang aku tak layak :) aku jahat dulu. semua orang cakap mcm tuh. Sekarang takde org nak kwn dgn aku, so padan muka aku!
Aku pun selalu merungut 'kenapa Allah uji aku dgn ujian persahabatan' and maybe sekarang Allah dah taknak bagi aku seorang kawan pun. Yeahh! Pembalasannya aku terima dengan redha :) Maafkan aku Ya'Allah. Aku berdosa terhadap KAU dan zalim terhadap rakan2 ku. Alahai, Shahira :(
Sayangnya dekat kau. Tak putus-putus mulut aku lafaz 'maafkan fyfa, shahira' bila terkenang sikap aku dgn manje kat kau dulu :'( Maafkan aku shahira :'( then sekarang aku menyibuk dalam persahabatan kau dgn Nisa :'( Tak malu betul aku kan? Hmmm, maafkan aku :'( aku tunggu kedatangan kau 19 haribulan ni :D xoxo Fee


Older Post | Newer Post