//_TheHonestGirl
◕ The owner ◕



-AFIFAH FYFA HERE-
Hi and Assalammualaikum :)
Afifah Azim . Welcome to my territory . This is my own blog . Do not copypaste ya? Please be nice on my blog :) keep calm and enjoy the story :3

Entry About Goodies


◕ Music Is My Life ◕

Bismillahirrahmanirrahim. Salam ukhuwah :) Alhamdulillah, saya masih mampu bernafas sampai ke hari ni. Pencuri :)

◕ Special To Me ◕


Teman Selama-lamanya :* Love you, Nurul Shahira Sabrina Bt Mohd. Nizam :) Muahh muahh! xx

Best Cousin Forever, Nur Izzah Bt Mohd. Halimon ^o^ thanks for being everything to me and you're so important to me! I love you so much yang xD Muahhxx

Nur Afiqah Binti Shamsul Azim ❤ kau selalu bagi semangat kat aku :'D jadi adik yang baik and penghasut yang kejam ok xD haha sayang kau dik

Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Cursor by : Hidayah


Selamat Hari Tua Kawanku ! Hihi
Thursday 22 November 2012 | 07:16 | 0 like it
Assalammualaikum wahai pembaca blog :) and heyy guyss
Haa, nampak tak gambar atas tuh? Omeyy kan dia? Omeeyy sangat :D
Nama dia Wan Atrisyia Binti A'abidin yang dikenali sebagai Opah Eisyaaa xD HAHA
Pada tarikh yang comel ni iaitu 22 haribulan 11 tahun 2012 adalah tarikh lahir Eisya.
Dengan kesempatan ini aku nak wish Selamat hari ulangtahun lahir yang ke-15, Eisya.
Haa, amekaw! punya panjang berjela ucapan aku :) Hahaha. Lambatnya kau tua wehh :)
Tapi takpe kau still sebaya dgn aku hari ni. Kalau boleh nak sambut birthday kau ni dengan kau pada tarikh yg bermakna ni tapi nak buat mcm mana, kau mungkin akan sambut dengan orang yang lebih penting bagi kau. Aku faham tuh :) Apa pun aku gembira utk kau hari ni. Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki. tempuhi apa jua cabaran. Always there for you and support you. Kalau kau ada masalah, kau cari aku :) InsyaAllah aku tolong. And kalau kau nak share masalah, telinga aku sentiasa menadah untuk mendengar cerita kau. Ingat lagi waktu aku kenal kau masa di sekolah Agama. ingat lagi waktu dekat Cameron Highlands. Kau takut tidur sorang kat katil bawah. kau suruh aku tidur sebelah kau. pastu kita duduk sebelah dalam bas. Then kau bagi aku dngar suara wan syafiq masa kau gayut dgn dia. HAHAHAH. Kau comel gila dgn wan syafiq. Alahaii, rindu betul dengan persahabatan kita duludulu :') walaupun waktu tuh reaksi aku biasabiasa tapi dalam hati aku, seronok sangat dapat spend time dengan kau. Seriously, even aku berkawan dengan org, rapat dgn orang tu orang ni tapi still nama kau yang atas dlm hati aku sebagai sahabat :) Nak kawan dengan kau sampai bilabila wehh :( hahaha, patutnya kita happyhappy hari ni. Apalah aku ni -.- okay lah. Have a great day. Sorry takde hadiah, tapi aku akan sentiasa ada untuk kau :) hihi. walaupun lambat aku post cerita ni, tapi aku orang terawal dlm msg kau kan? :P Hahah, aku merepek! okay lahh, bye :* xoxo Fee
Happy Birthday to you, Happy Birthday to you, Happy Birthday to my true bestfriends <3
Happy Birthday to youuuuuu :D


Older Post | Newer Post