//_TheHonestGirl
◕ The owner ◕



-AFIFAH FYFA HERE-
Hi and Assalammualaikum :)
Afifah Azim . Welcome to my territory . This is my own blog . Do not copypaste ya? Please be nice on my blog :) keep calm and enjoy the story :3

Entry About Goodies


◕ Music Is My Life ◕

Bismillahirrahmanirrahim. Salam ukhuwah :) Alhamdulillah, saya masih mampu bernafas sampai ke hari ni. Pencuri :)

◕ Special To Me ◕


Teman Selama-lamanya :* Love you, Nurul Shahira Sabrina Bt Mohd. Nizam :) Muahh muahh! xx

Best Cousin Forever, Nur Izzah Bt Mohd. Halimon ^o^ thanks for being everything to me and you're so important to me! I love you so much yang xD Muahhxx

Nur Afiqah Binti Shamsul Azim ❤ kau selalu bagi semangat kat aku :'D jadi adik yang baik and penghasut yang kejam ok xD haha sayang kau dik

Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Cursor by : Hidayah


Pujuklah, tapi aku tetap benci kau!!
Wednesday 7 November 2012 | 08:52 | 0 like it

Assalammualaikum and hello guys.
Haii awk semuaaa :D K, nampak gambar kat atas tuh? Mamat tuh, aku benci gila! benci sangat2!
Sebab tuh aku conteng muka dia.. Err, menyampah dengan mamat ni. Dahlah banyak scandal.
Err, padah sbb dah terlanjur sayang dekat kau wehh :'( Aku takde rapat dengan sepupu kau ke kawan2 kau ke apa ke. Tapi kau pulak gedik2 dengan sepupu aku and semua lahh! aku tak suka.
Kenapa buat benda yang aku tak suka? Kenapa?!! Kenapa selalu buat aku sakit hati? Kenapa?!!
Kenapa kerap buat aku menangis pasal kau?! Kenapa weh? :'( Cukup lahh weh. Aku dah terseksa gila
dengan perasaan aku ni. aku taknak bazirkan air mata aku utk kau mcm mana aku pernah bazirkan utk mirul. Kenapa kau jadi mcm mirul ni? Dulu pun kau bukan nya backup aku. Masa diorang tuduh aku pemusnah hubungan Shahira dengan Afiq, kau langsung tak percaya kat aku. Kau tak backup aku langsung. Tapi bila Afiq terangkan perkara sebenar, baru kau nak terlompat mcm beruk and percayakan aku. Time tuh aku rasa kau sama je macam diorang tapi aku diam. Aku sabar. Tulah kelemahan aku. Bila aku diam, aku sakit hati. Tapi bila aku bersuara? Kenapa aku jugak yang rasa bersalah? Cukup lah buat aku menangis :'( Kau bukan lelaki yang baik untuk aku.
Hye guys, i'm back :) See gambar atas tuh? Hari ni kita ada surprise tau :)
Petang tadi main badminton dengan Shahira. Pastu masa nak balik, dia bwk keluar belon.
Dia ckp Ameer nk bagi belon tuh kat kawan dia *hati aku mula berombak* Ameer bagi Shahira upah kalau shahira tolong dia. Emm, memang aku takkan pandang muka Ameer dah lah kan? Tapi masa malam tuh aku tak ingat pukul berapa. Ameer call adik aku suruh keluar. Aku malas nk keluar. Makin benci kat mamat tuh -.- Then adik aku bawak masuk belon gantung dkt coklat and kad. Ohh, sweetnya. Tapi ego aku still ada. Aku jenguk luar takde orang? Aku suruh adik aku buang benda tuh.
Tapi adik aku taknak. Dia cakap aku jahat -,- hahaha! Memang aku jahat. Well, perlu ke baik dgn orang yg dah banyak sakitkan hati aku? >.< Tapi aku pun sayang nak buang. Cadburry tuhh! Gila kau? Favourite aku tuhh :D Pastu masa tengah belek2 benda yang Ameer buat surprise tuh, dia text. Aku reply dengan makian. Hmm, susahlah nak bagi dia peluang. Aku boleh maafkan dia tapi bila ingat apa yang dia dah buat kat aku, aku rasa macam dia tak layak dapat maaf!!!! >.< Kau dah lah banyak scandal. Aku rasa baik kita buat hal masing2. Macam dulu. Tah apa salah aku, kau pandang aku pun taknak. Tuh pun kira dera perasaan aku tuh! tapi aku sabar je. Aku harap kau akan berbaik dgn aku. Sampailah satu hari aku menangis sbb mirul, kau datang pujuk aku. Kau happy kan aku. Kau dengar masalah aku. Aku terharu gila. Start tuh aku kenal kau :) Lama2 sayang. Tapi kau dah makin lain. Kau tak happy kan aku mcm dulu2. Kau tak dengar masalah aku sekarang. Aku nak kau yang dulu :/ Aku nak kau yang masa first2 aku kenal kau :'( Hmmm.


Older Post | Newer Post