//_TheHonestGirl
◕ The owner ◕



-AFIFAH FYFA HERE-
Hi and Assalammualaikum :)
Afifah Azim . Welcome to my territory . This is my own blog . Do not copypaste ya? Please be nice on my blog :) keep calm and enjoy the story :3

Entry About Goodies


◕ Music Is My Life ◕

Bismillahirrahmanirrahim. Salam ukhuwah :) Alhamdulillah, saya masih mampu bernafas sampai ke hari ni. Pencuri :)

◕ Special To Me ◕


Teman Selama-lamanya :* Love you, Nurul Shahira Sabrina Bt Mohd. Nizam :) Muahh muahh! xx

Best Cousin Forever, Nur Izzah Bt Mohd. Halimon ^o^ thanks for being everything to me and you're so important to me! I love you so much yang xD Muahhxx

Nur Afiqah Binti Shamsul Azim ❤ kau selalu bagi semangat kat aku :'D jadi adik yang baik and penghasut yang kejam ok xD haha sayang kau dik

Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Cursor by : Hidayah


no more, no more crying crying :3 hahaha
Friday, 9 November 2012 | 21:24 | 0 like it
Assalammualaikum w.b.t kepada semua pembaca dan hello guys :D
"I wouldn't want to be anybody else, na na na na na na na na na na na na na
na na na na na na na na na na na na na, i'm no beauty queen I'm just beautiful me
who says who says you're not perfect who says you're not worth it who says you're the
only one that's hurting, trust me that's the price of beauty, who says you're not pretty
who says you're not beautiful, who says.... Na na na na na na na na na na na na na na na"
Hahahaha, k aku dah gila. gila kan lagu ni -.- So, kepada yang agak rendah diri, siapa kata
korang tak cantik? Semua ciptaan Allah, indah2 belaka. Jangan rasa kekurangan tuh macam
kelemahan yang korang tak dapat hadapi. Chill lahh, cuba korang pergi farmasi beli pencuci muka
yang sesuai dgn kulit korang utk hilangkan parut ke jerawat ke. Tengok macam aku ni. Gatal betul jerawat ni. Boleh pulak tumbuh then tepek kat tempat misai pulak tuh. Haishh, sabar jelah. Tahan sakit T.T k, bagi yang kulit kurang cerah tuh duduk rumah, jgn main dgn cuaca panas and selalu pakai bedak tapi jgn tepek banyak2 sampai macam RAJA KAPUR. Itu dah macam hantu tepung lah pulak. hihi. pastu selalu-selalu lah jenguk majalah tengok trend sekarang. Kalau rasa semua tuh tak mampu, jgn risau. ada ubat paling mujarab. Amalkan ambil wuduk dan solat 5 kali sehari. Haaa, muka korang dah boleh berseri-seri dari situ. bukan rupa je, akhlak pun insyaAllah cantik ya kaum hawa? :D Muehehe langkah terakhir, pergilah berdiri depan cermin, praktis senyum yang ayu dan comel2 tau tau tau. tapi jgn lebar sngt senyum tuh. nanti berkedut mcm kera sumbang >.< hahaha. Dengan senyuman je korang boleh disenangi ramai orang tau! Senyum itu kan sedekah. K tamat ~
Heh, dia ni berlagak ajar org je. diri sendiri tunggang langgang. Mesti yang baca tuh tergerak hati nak ckp mcm tuh kan? :D *tapi mcm lah ada yang baca post ni -.-t* senang cite kita pandang positif jelah. jangan ada rasa dengki dekat hati tuh. tak baik tau ^.^v sebenarya bila aku merepek sorang2 mcm ni, aku rasa seronok. dapat hilang kan rasa sedih dan sakit hati yang parah ni sekejap kan? Haaa, Ameer. Comel tak gambar tuhh? macam tulah keliru aku punya reaksi. Hmm, smlm aku mimpi pasal kau tapi tak dapat scan balik ahh. Aku tak ingat mimpi tuh mcm mana tapi yang pasti kita tengah gembira lahh. Pagi tuh je bila bangun, aku rasa dada aku ni lapang. macam hati aku dah terbukak untuk maafkan kau. Aku rasa macam nak berbaik dgn kau mcm dulu2. Haaa, gila kann? Entah apa jadi dengan aku pun, aku tak tahu lahh. Tapi jangan ingat ego aku hilang. Buat sementara ni layanan kita cukuplah sebagai kawan biasa dulu yer? Ni semua hukuman untuk kau jugak! :P Padan muka kau ameer. Hahahaha. Bye youu allsss :D hihihi


Older Post | Newer Post