//_TheHonestGirl
◕ The owner ◕



-AFIFAH FYFA HERE-
Hi and Assalammualaikum :)
Afifah Azim . Welcome to my territory . This is my own blog . Do not copypaste ya? Please be nice on my blog :) keep calm and enjoy the story :3

Entry About Goodies


◕ Music Is My Life ◕

Bismillahirrahmanirrahim. Salam ukhuwah :) Alhamdulillah, saya masih mampu bernafas sampai ke hari ni. Pencuri :)

◕ Special To Me ◕


Teman Selama-lamanya :* Love you, Nurul Shahira Sabrina Bt Mohd. Nizam :) Muahh muahh! xx

Best Cousin Forever, Nur Izzah Bt Mohd. Halimon ^o^ thanks for being everything to me and you're so important to me! I love you so much yang xD Muahhxx

Nur Afiqah Binti Shamsul Azim ❤ kau selalu bagi semangat kat aku :'D jadi adik yang baik and penghasut yang kejam ok xD haha sayang kau dik

Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Cursor by : Hidayah


Aku dilemma dalam Istanbul aku datang :D
Wednesday 14 November 2012 | 11:03 | 0 like it

Assalammualaikum and hello guys :D
Apa khabar? macam mana cuti sekolah? Seronok tak? Hahaha.
Tadi aku pergi wangsa walk dengan Shahira and Fyqa. Ada lagi yang lain tapi malas nk mention :P
Sampai je dekat wangsa walk terus booked ticket pukul 12:30. Cerita Istanbul aku datang!!! :D
Mula-mula rasa menyesal booked ticket cerita tuh. Rasa mcm nak tengok sinister. Tapi bila masuk je panggung. Cerita Istanbul aku datang ni bestt!!!! :D banyak teruja. tempat tuh cantik lagi-lagi dekat Aya Sofia. Macam masjid. tapi aku rasa tempat tuh memang indah ^.^ Nak pergi sanaaaa :(
Kalau boleh nak je aku cerita pasal kisah tuh kat sini tapi kesian bagi orang yang belum tengok.
Bagi orang yang belum tengok, korang takkan menyesal sebab cerita dia best sangat! Lisa Surihani maintain comel seyhh. rasa seronok sangat jadi lisa dalam cerita tuh :) Kenapa tak ambil aku je berlakon? :/ Aku pun comel tau! :P Hahaha. Memula memang seronok je cinta DIAN dengan AZAD. HARRIS pulak teman gaduh DIAN dan merupakan housemate DIAN yag gila tapi kelakar! Dian watak lisa surihani. Azad pulak Tomok. And Harris adalah watak Beto Kusyairi :) Hero aku tuh!! semua cerita dia aku tengok. semua mencairkan hatiku. muahahaha :D

Heyy guyss :) Hmmm, DIAN ni ada blog. dia post mcm2 kat blog dia.
Blog dia comel lak tuh. macam diari je. yang best, ada org komen tuh!!
Org yang setia komen. rasa mcm seronok je ada org bagi pendapat kt kita dlm blog.
hihihi :) memang seronok je cerita dia mulamula.remaja yang enjoy gila!
Tapi sayanggg, tengah2 dia sedih gila. aku menangis dalam panggung wehh :'( hahaha
Tapi takpe, yang penting ending dia happy k. no sad ending :D Wohoo
pastu cerita memang main dgn perasaan bagi yang menghayati cerita tuh lahh.
Aku nak tengok dengan kak ijah! sbb kitorang minat dgn beto kusyairi.
Ijah, kau patut tengok beto dlm cerita ni. comel and sweet gilaaaa :D hehe
Aku fall in love dengan dia buat kesekian kalinya. cewwahhh!
Sekarang aku tengah angau dengan dia ni. buat jiwa aku tak tenteram je ohh -.-
Tapi beto sebenarnya dah kahwin :( hmmm. Masa aku tengok cerita ni, aku tengok watak tomok.
Watak tomok mengingatkan aku dekat seseorang. dan seseorang tuh buat aku menangis malam ni :/
Hmmmm. lepas keluar panggung aku mmg macam org yg tengah dilemma. senyap aje.
Otak aku tak terlepas pun daripada setiap scene cerita tuhh. aduhaii. jantung aku sudah tidak berfungsi. tolong!!!!!!!!!!!! sekarang jiwa aku tak tenteram hanya kerana movie ni -.- hahaha mengarut kan? Yesss! Korang trylah tengok cerita tuh :D gentle menusuk jiwa. tak tipu ni.
Istanbul aku datang, aku akan kejarmuu!! :) byee you allsss. xoxo fee :*


Older Post | Newer Post