//_TheHonestGirl
◕ The owner ◕



-AFIFAH FYFA HERE-
Hi and Assalammualaikum :)
Afifah Azim . Welcome to my territory . This is my own blog . Do not copypaste ya? Please be nice on my blog :) keep calm and enjoy the story :3

Entry About Goodies


◕ Music Is My Life ◕

Bismillahirrahmanirrahim. Salam ukhuwah :) Alhamdulillah, saya masih mampu bernafas sampai ke hari ni. Pencuri :)

◕ Special To Me ◕


Teman Selama-lamanya :* Love you, Nurul Shahira Sabrina Bt Mohd. Nizam :) Muahh muahh! xx

Best Cousin Forever, Nur Izzah Bt Mohd. Halimon ^o^ thanks for being everything to me and you're so important to me! I love you so much yang xD Muahhxx

Nur Afiqah Binti Shamsul Azim ❤ kau selalu bagi semangat kat aku :'D jadi adik yang baik and penghasut yang kejam ok xD haha sayang kau dik

Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Cursor by : Hidayah


Cameron Highland, terima kasih patahkan hati :)
Wednesday 24 October 2012 | 05:44 | 0 like it
Assalammualaikum dan hello guys :)
Apa khabar? Miss me? No? Ktakpe.
Baru sekarang aku dapat update cerita.
Almaklum, idea menaip tiada. Tapi sekarang cerita pulak yang tertunggak! haha
Ohh, maii sini nak habaq. Haritu sekolah buat lawatan.
Pergi cameron highland je -,- (je? cehh!) haha
Okay, geng lepak aku kat sana eisya, shahira, nisa, afiq dengan ameer.
Banyak pengalaman menarik dan kenangan manis kat sana :3
Aku takkan lupa diorang semuaaaa :D
Best gila lepak dengan diorang. bergambar sana sini.
Tapi Ameer bengong, still tak upload gambar dekat camera dia!
Gambar kat atas tuh aku dengan eisya. Aku duduk sebelah dia dalam bas :>
Time tuh on the way nak pergi cameron. aku rapat dengan Eisya kat sana.
Dia comel, sweet, aku sayang diaaa :D Teringat dulu persahabatan kitorang :')
Ehh, daniel gilbert kawan kelas aku buat lawak -,- dia tersasul tapi ayat dia tak boleh belah.
Kamerun (cameron) , Drom (dorm) hahahaha, habis dia kena bahan sampai balik rumah.
Ameer, ohh Ameer
Aku benci kau. Lalalala!
Kau rapat dengan kak Ijah pahal?! (aku tak jeles -.-)
Gedik-gedik lakk kau kan? Heishh.
Hahaha, aku tahu aku over. Tah kenapa aku tak selesa bila kau rapat dengan kak ijah -,-
Dah lah masa kita gaduh dulu, aku mesej tak reply. Tapi kalau dia, reply je!
Benda tuh masih lagi berbekas dalam hati aku tau tak?!! Grrr -,-
Sakit je hati bila ingat benda tuh. Ijah mesti baca part ni. haha, kau jangan salah faham ye?
Aku tak jeles tapi aku tak selesa :D Note that! huhuhu
Ohh lagi satu, shahira ada cerita kat aku. kau nak cari pengganti aku. betulke?
Dia cerita semuanya dan aku rasa sakit hati pulak dengan kau bila dengar cerita tuh -..-
heishh, apa masalah kau ha? Selama ni kau FAKE ahh dengan aku? Ohh nicee!
Kau buat aku menangis ahh malam niiii :'( Kau dah macam amirul sam tau tak?!
Apa salahnya kau jujur dengan aku? Patut ahh masa aku break dengan kau tuh, kau blah mcm tuh je.
Rupanya memang tengah ada orang lain yer? Huuuuu :D terima kasih ameer.
Kau dah boleh pergi ****** ..! aku benci kau >.<
 
Holla guys :D I'm back for the last story.
Kenalkan, ini Muhammad Amirul Ashraff Bin Samsuri. Berumur 15 tahun.
Sekolah SMK Seri Gombak, Asal dan lahir di Perak.
Mempunyai dua orang adik beradik, dia anak sulung.
Giat aktif dalam sukan Badminton dan Bola sepak.
Banyak benda aku masih ingat tentang dia tau :'( Entah dia ingat pasal aku ke tak.
We've been one year eight month. Sorry Ijah,aku tak jujur pasal mirul kat kau :(
Tapi betul lahh yang aku pernah cerita kat kau tuh. Dia banyak ubah aku.
Dia ubah aku dari seorang playgirl kepada seorang setia.
Dia ubah aku daripada pegang2 tangan, berjumpa, berdating dalam couple kepada ... apa eh?
Tapi dia tak pernah ajak pegang2 tangan, and semua lahh. Kalau dulu kitorang dating, dia tak pernah
sentuh aku. Dia jaga aurat aku. Mostly, aku rasa selamat dengan dia dalam couple. Dating pun tak lama.
Inilah sebab aku pernah cakap kat ijah yang aku fall in love dengan cinta islamik :)
Aku post pasal mamat ni sebab aku bengang dengan dia -.- Nak cerita kat sini ke taknak?
Hmm, kang apelak ijah cakap. Dia dah lah stalker! -.-
Tapi apa yang pasti, susah aku nak lupa mamat ni. Yelah, hampir dua tahun relays kitorang.
Now, dia macam lupa kat aku je :( Maklum, dia ada minat seorang gadis ni.
Comel, manis je rupa. Pandai, sopan dan beragama. Yang pasti, aku kalah dengan diaa :<
Perempuan tuh anak coach bola sepak mirul. Memang selalu lah diorang berjumpa.
Tapi aku still diam dan bersabar. Tapi harini.. buat hati aku kena cucuk dengan pisau yg bergigi tajam. Hanya Shahira je tahu apa yang aku jumpa dalam twitter pasal dia :(
Entah kenapa lah aku boleh menaruh harapan dekat mamat ni gila-gila -.-
Mama ada cakap "jangan letak 100 percent dekat lelaki" Kira jangan percaya lelaki sangat lahh.
Yeahhh! Lelaki zaman sekarang ni susah nak cari Mr. Right! Lagi-lagi umur aku masih 15 tahun.
Tak layak lagi. Lagipun aku pernah berazam taknak kahwin awal macam kak ijah atau shahira.
Aku nak capai kerjaya aku dulu baru fikir pasal kahwin. Insya'Allah, aku tak mengharap pada cinta
yang tidak pasti :') I just want someone who understand and support for me :)


Older Post | Newer Post