//_TheHonestGirl
◕ The owner ◕



-AFIFAH FYFA HERE-
Hi and Assalammualaikum :)
Afifah Azim . Welcome to my territory . This is my own blog . Do not copypaste ya? Please be nice on my blog :) keep calm and enjoy the story :3

Entry About Goodies


◕ Music Is My Life ◕

Bismillahirrahmanirrahim. Salam ukhuwah :) Alhamdulillah, saya masih mampu bernafas sampai ke hari ni. Pencuri :)

◕ Special To Me ◕


Teman Selama-lamanya :* Love you, Nurul Shahira Sabrina Bt Mohd. Nizam :) Muahh muahh! xx

Best Cousin Forever, Nur Izzah Bt Mohd. Halimon ^o^ thanks for being everything to me and you're so important to me! I love you so much yang xD Muahhxx

Nur Afiqah Binti Shamsul Azim ❤ kau selalu bagi semangat kat aku :'D jadi adik yang baik and penghasut yang kejam ok xD haha sayang kau dik

Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Cursor by : Hidayah


Lawak Gila ~
Saturday, 22 September 2012 | 03:38 | 0 like it

Assalammualaikum :) And Hi guyss!
Okay, hari ni tersangatlah boring. Tak tahu nak buat apa.
Tapi semalam tersangatlah best! sebab ada aktiviti muhasabah diri.
Students UIA datang sekolah dan dengar ceramah dari diorang.
Haa, Ada abang yang dah curi hati aku >.< Ada sebab tau aku suka dia :3
Okay. Gambar atas tuh ada cerita tau. Boleh faham tak?
Kotak pertama: *aku bercerita* - *Shahira gelak2* - *Mula kehairanan*
Kotak kedua: *Aku toleh* - *huh?*
Kotak ketiga: *Aku gelak besar* - *Shahira ketawakan aku*
Gambar keempat: Rupanya gelak besar tuh sebab muka Ameer yang kiut tuh xD
Hahahaha. Faham? Harap faham lah yer? Kalau tak faham susah lahh :>  hehe
Kepada Izzah, Hei! Aku pun ada orang baru k. Lagi comel nama dia :P
Kepada Ameer, Aku mintak maaf sebab dajal dan curi gambar kau. Sorry tau senget <3
Byee.  -AFIFAH FYFA-


Older Post | Newer Post