//_TheHonestGirl
◕ The owner ◕



-AFIFAH FYFA HERE-
Hi and Assalammualaikum :)
Afifah Azim . Welcome to my territory . This is my own blog . Do not copypaste ya? Please be nice on my blog :) keep calm and enjoy the story :3

Entry About Goodies


◕ Music Is My Life ◕

Bismillahirrahmanirrahim. Salam ukhuwah :) Alhamdulillah, saya masih mampu bernafas sampai ke hari ni. Pencuri :)

◕ Special To Me ◕


Teman Selama-lamanya :* Love you, Nurul Shahira Sabrina Bt Mohd. Nizam :) Muahh muahh! xx

Best Cousin Forever, Nur Izzah Bt Mohd. Halimon ^o^ thanks for being everything to me and you're so important to me! I love you so much yang xD Muahhxx

Nur Afiqah Binti Shamsul Azim ❤ kau selalu bagi semangat kat aku :'D jadi adik yang baik and penghasut yang kejam ok xD haha sayang kau dik

Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Cursor by : Hidayah


Mana hilangnya diri aku yang dulu? hmm :(
Monday, 30 July 2012 | 01:55 | 0 like it
Assalammualaikum and hi guys :) Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Al-Mubarak. Alhamdulillah kita sudah menjalani ibadah puasa selama 10 hari. mudah-mudahan kia dapat jalankan ibadah ni penuh. Bukan puasa je kita patut jalankan. solat pun wajib diutamakan. Yaa, aku sedang jalan kehadapan dan mengikut jalan yang benar. aku tidak terpesong dengan jalan yang salah. Mudah-mudahan Allah pelihara solat aku. aku pun taknak dah tinggal solat lagi. harap2 dalam sehari aku dapat penuhkan solat 5 waktu setiap masa. sehingga lah dunia ini kiamat. aku akan tersenyum :) At least aku sudah tunaikan perintah yang Allah suruh. Yang WAJIB umat Islam jalankan. hmmm, cara aku cakap ni macam nak mati je kan? Hahaha, tapi macam menunjuk pun ade gak. terserahlah nak fikir ape. korang ada mata, baca ! korang ade hati, nilai ! korang ade otak, fikir ! Semalam hari yang menggerunkan bagi aku. Sebab kereta yang mama pandu hampir langgar divider. Ya'Allah, cuba korang bayangkan kalau my mum betul2 langgar? Pasti dah jadi arwah :'( Hmmm, semalam jugak hati aku tergerak untuk meminta maaf dekat kawan2 aku yang dalam group watlek watpeace. Ade yang balas, ade yang tak. Hmmm, takpe lahh. Yang tak tuh aku akan jumpa orang tuh sendiri dan minta maaf secara face to face. Yelaah, sementara masih sempat ni kan? Emm, agak2 kan kalau aku mati, diorang seronok tak? Yelaa, aku dah banyak buat salah dkt diorang. aku terlampau jeles dkt shukor dan shahira. Aku paksa diri aku untuk benci shukor. Yang Shahira pulak, aku rase bersalah sangat. walaupun aku dgn dia tak salah, aku tak patut jauhkan diri dari dia. nmpak sngt yang aku nk ckp dia salah. Tapi Alhamdulillah sekarang Afiq dengan Shahira dah okay. Aku pun dah minta maaf dekat Shukor. Yang Zahin dengan Faiz mcm dah benci kat aku. Bukan macam tapi memang! Ketara sangat yang diorang dah benci aku :( Ali pulak mana pernah baik dgn aku. Hafizul? Err, aku malas nak komen pasal dia. Aku dah hilang kepercayaan dekat dia. Tapi aku takkan musuh dengan dia :) Yang Ameer pulak, aku asyik cakap "Aku benci kau, aku benci kau" padahal aku tak benci dia pun. Aku pun tak tahu kenapa aku asyik cakap macam tuh dekat Ameer. Hmmm. Jahatnya aku kat ameer. Aku dah terlalu SAKAI dekat Ameer. Ameer, maafkan aku ye? Aku pun selalu buat kau marah. Maaf! Then, Manje! Dia lah kawan yang paling aku takut untuk hilang. Aku selalu merayu dekat dia supaya terus berkawan dengan aku dan jangan tinggalkan aku mcm mana kawan aku yang sebelum ni pernah tinggalkan aku :( Aku tak pernah dapat kawan yang baik mcm Manje. Tapi aku tak tahu sama ada aku layak atau tak jadi kawan yang terbaik untuk dia :'( Biarlah diorang. Aku tak layak untuk berkawan dengan diorang. aku tak cukup BAIK untuk jadi kawan yang terbaik untuk diorang. Yang Amirul pulak dah 4 hari tak datang sekolah. Taknak jumpa aku lah tuh. Dia tuh sayang aku ke tak? Hmmm :( Lepas trial nanti raya. Lepas raya takleh enjoy2. Kena ready untuk PMR sebenar pulak. Dan lepas PMR ade beberapa hari je untuk aku jumpa diorang. Dan lepas tuh, aku tak tahu apa akan terjadi. Pernah jugak terdetik dekat hati ni "adakah kami akan kekal?" Jujurlah aku cakap, aku sayang diorang. Cuma sekarang mungkin aku dah berubah. Aku rasa perasaan dengki aku semakin menjadi-jadi. Aku hilang diri aku yang dulu :'( Aku hilang diri aku yang selalu sabar. Hmm, aku tak faham. Bila aku terlampau baik dan berdiam diri.. Aku akan 'dipijak kepala' dan akhirnya aku akan merana sorang2. Menangis lah kawan aku saat itu. Tapi bila aku jadi besar kepala, aku judge orang sini sana.. Aku jadi macam angkuh. Jahat! Dan aku benci sikap tuhh. Tapi kalau aku terlampau baik nanti orang cakap aku ni lembik lah. Senang kena gunalah. Tapi bila aku bangkit? Diorang tetap akan musuh dengan aku. Aku nak jadi apa ni? Adil ke semua ni untuk aku? Aku cuma nak bahagia dengan kawan2 je. Sebab dengan diorang aku boleh luahkan apa jua perasaan aku. Mama tak pernah amek tahu pasal aku. Aku pun akan rasa janggal jugak kalau cerita dengan mama tentang masalah 'remeh' aku ni. Kak Ijah? Dia mana layan masalah aku :) Masalah aku kan 'gedik' sikit. Mana kena dengan jiwa dia. Allah. Aku tak pandai mengadu pada Allah. Aku lupa DIA ada dan sepatutnya aku luahkan pada-Nya. Bukan mengharapkan pada kawan sahaja. Ya'Allah, bukakan lah pintu hti aku ini. Aku ingin rapat pada-Mu :'( Maafkan aku Ya'Allah :'( Kembalikan diri aku yang dulu :'(  Sincerely, AFIFAH FYFA


Older Post | Newer Post