//_TheHonestGirl
◕ The owner ◕



-AFIFAH FYFA HERE-
Hi and Assalammualaikum :)
Afifah Azim . Welcome to my territory . This is my own blog . Do not copypaste ya? Please be nice on my blog :) keep calm and enjoy the story :3

Entry About Goodies


◕ Music Is My Life ◕

Bismillahirrahmanirrahim. Salam ukhuwah :) Alhamdulillah, saya masih mampu bernafas sampai ke hari ni. Pencuri :)

◕ Special To Me ◕


Teman Selama-lamanya :* Love you, Nurul Shahira Sabrina Bt Mohd. Nizam :) Muahh muahh! xx

Best Cousin Forever, Nur Izzah Bt Mohd. Halimon ^o^ thanks for being everything to me and you're so important to me! I love you so much yang xD Muahhxx

Nur Afiqah Binti Shamsul Azim ❤ kau selalu bagi semangat kat aku :'D jadi adik yang baik and penghasut yang kejam ok xD haha sayang kau dik

Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Cursor by : Hidayah


Geng Wat Lek Wat Peace keluarga baru :)
Friday 20 July 2012 | 08:54 | 0 like it
Assalammualaikum and Hi everyone!
Goshh, lama betul tak update story. Maklum, busy. Ergh, busy lahh sangat -.- So, rindu kita tak? Tak? Eh, jahatnya! K, stop gedik! hari ni nak cerita pasal ' Geng Wat Lek Wat Peace keluarga baru ' Geng watlek watpeace terdiri daripada 14 orang. 8 lelaki 6 perempuan. Dont have leader. ALI dengan MANJE adalah pasangan. Diorang sweet tapi manje ganas :) SHAHIRA dengan AFIQ pasangan jugak. Tak nampak sweet tapi Shahira jenis yang 'manja'. Afiq seorang penyabar. AKU dan AMEER jadi 'pasangan' dalam group. Ameer baik, kelakar, caring, sweet and romantik. suka kacau aku. buat aku marah. Dan lagi parah, selalu buat aku rasa sayang kat diaaaa :p blueeekk! hahaha. Aku? Tak payah tahu lahh tuhh :P muehehehe. ZAHIN dengan AFIQA RAZIMI pun pasangan. Zahin sweet and nakal. Fiqa jenis lemah lembut, pendiam dan sopan-santun. SYAHREEL and FYQA SHAM otw ke pasangan. Syahreel seorang memahami, penyayang dan lebih sweet dari Ameer >.< haha. Fyqa pulak......-.- errr, aku blurr tentang dia. Tapi dia sensitif. Mudah terasa. Pape hal je selalu mengadu dekat Ameer. HAFIZUL seorang yang gilagila dan kebudakbudakkan. SHUKOR.....errr, malas nak cakap pasal dia. SOFIA seorang comel, kepoh dan baik hati. Tapi kadangkadang merimaskan. sorry to say lahh. RAHMAN seorang bermulut laser. Pada mulanya memang seronok dengan diorang. Dah macam keluarga. Ya, diorang keluarga baru aku. Pembakar semangat aku. Pendorong aku. Kawan susah senang aku. Macam-macam kenangan yang kami dah bina. Tapi lamalama masingmasing dah buat hal :( Masingmasing ego. Aku pun same jugak k. Bukan aku jea, semua!! Hurmm, tapi bagi aku dalam group ni yang paling berubah adalah Shahira. Dia macam nak pijak kepala. Mentangmentang aku berdiam diri. Aku tak suka cara dia sekarang. Cara dia layan Afiq. Kesian Afiq. Afiq dah banyak bersabar dengan dia. Semua ni sebab Shukor asyik berkepit dengan Shahira je. Macam takde perempuan lain je. Kenapa perlu gf orang? Huh! pelikpelik je. Tapi takpe. Bak kata Hafizul, semua ni dugaan untuk kitorang. Aku terima dengan redha. Ya'Allah, aku sayang mereka. Lagilagi, ameer, zahin dengan Manje. Mereka kawan yang memahami. Aku ingin kami seperti dulu. hmmm. Shahira,shahira. Seronoknya jadi kau. kau buat hal kitorang still bersabar. kalau aku, mesti dah kena sound.....kan? Hmm, seronoknya kau.. Ramai sayang kau. Aku? Hmmm. Dulu kau pernah pegang tangan ameer. betulbetul menaikkan darah aku. Sekarang, shukor pulak? Then Zahin. After that? kesian lahh Afiq wehh. Nak suruh Ameer jauhkan diri dari kau pun tak boleh. Yelaa, korang kan jiran daripada kecik. ameer pun dah lama kenal kau. Mana mungkin ameer nak jauhkan diri dari kau.. Aku ni pulak baru je muncul dalam hidup korang. Kira orang ketiga yang menyibuk.. Tapi aku harap kau tak layan ameer lepas ni. Yelaa, siapa tak marah kalau kita tengok orang yang kita sayang melayan orang lain kan? Harap kau faham :') Aku bagi peluang untuk kau berubah ni walaupun kau dah letak maruah aku serendah SAMPAH! Aku masih nak berkawan dengan kau walaupun kau dah guriskan hati aku :') Berubah lah kawan. Tanganku masih menghulur untuk mu :')  Sincerely, AFIFAH FYFA


Older Post | Newer Post