//_TheHonestGirl
◕ The owner ◕



-AFIFAH FYFA HERE-
Hi and Assalammualaikum :)
Afifah Azim . Welcome to my territory . This is my own blog . Do not copypaste ya? Please be nice on my blog :) keep calm and enjoy the story :3

Entry About Goodies


◕ Music Is My Life ◕

Bismillahirrahmanirrahim. Salam ukhuwah :) Alhamdulillah, saya masih mampu bernafas sampai ke hari ni. Pencuri :)

◕ Special To Me ◕


Teman Selama-lamanya :* Love you, Nurul Shahira Sabrina Bt Mohd. Nizam :) Muahh muahh! xx

Best Cousin Forever, Nur Izzah Bt Mohd. Halimon ^o^ thanks for being everything to me and you're so important to me! I love you so much yang xD Muahhxx

Nur Afiqah Binti Shamsul Azim ❤ kau selalu bagi semangat kat aku :'D jadi adik yang baik and penghasut yang kejam ok xD haha sayang kau dik

Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Cursor by : Hidayah


Cameraaaa kuuuu hilangggg :(
Monday, 4 June 2012 | 03:32 | 0 like it
" Hilang camera, Hilang nyawa !
   Hidup merana, Pening kepala ! "

Assalammualaikum and hi all . Hope you guys have a nice day ya? :) Semalam very bad day lah for me . Camera mama hilang . hmm . disebabkan kecuaian adik lahh . Puncanya masa diorang keluar berbelanja kat Tesco, Seremban dengan makngah . Hmm, tercicir kat kedai buku rasanya . Menurut cerita mak aku lahh . Aku tak tahu sebab aku takde kena-mengena . tahu2 mama dah mengamuk masa tuh . kecut perut betul semalam . tapi memandangkan dekat rumah sedara aku . ada mokde , pokde , sepupu papat aku (hahahaha) dan nenek aku . Mak aku tak jadi nak marah adik aku . Mama diam jea . Mase panggil makan pun, mama suruh aku panggil adik aku makan . mak aku ckp macam ni "kau pergi panggil adik kau makan . Nak suruh aku memang takkan . aku tak tahan betul tengok muka dia" haa, lebih kurang macam nilah . Mama memang tahan mata jea tengok adik aku . Hmm, pastu masa nak balik rumah aku yang kat KL . Aku dapat agak mama akan serang dalam kereta punya . Mesti! aduii . Tambahan lagi aku yang duduk depan bersebelahan dengan mak aku . yaa, memang daebak gilaa . hmm . Masuk jea kereta . dah babai semua , salam semua . berjalan jea kereta . belum keluar Taman Panchor Jaya , mak aku dah serang pakai turbo dahh . Macam2 maki dia bagi adik aku . Fuhh . betul2 tahan telinga aku semalam . Ya'Allah , jahat gila mulut mak aku . Mak aku sumpah adik aku macam2 . mak aku kutuk pedas gila . pastu mak aku ckp kat adik aku "Tengoklah, sampai bila-bila aku takkan maafkan kau!!!!" dengan nada marah dia . gila . kecut perut aku time tuhh . Time tuh aku fikir UPSR adik aku jea . Tanpa berkat kott kalau amek UPSR . fuhh . mak aku betul2 marah dan sygkan camera lebih dari anak . aku tak sangka betul . Aku buat status kat atas tuh khas untuk kau mama . hmm . sampai hati mama kan? Mama dah tahu dia letak kat troli tuh . amek jelah simpan dalam beg tangan . yang best tuhh adik aku punye kes, duit aku pun kena tarik :( sumpah kejam . Dan bermula dari kes tuh, wujud lah peraturan yang amat kejam!! Mak aku tak bagi pergi dan balik naik bas setiap kali tuisyen . kalau nak, pakai duit sendiri . Duit belanja sekolah dapat sikit . Petang2 dilarang keluar . takleh online setiap hari and macam2 lagi . Woahh! Aku yang tak tahu-menahu pun kena? Kejam nya kau mama . Lagi satu, mak aku cakap "Aku takkan beli camera baru dahh! Jangan harap aku nak beli!" okay, cuak jugak dengar . pastu mak aku cakap "jangan harap camera, hanphone pun kau belum tentu dapat!!!!" Ahhhhhh! aku menjerit dalam hati . Gila ahh . Apsal aku pun kena doh? Kejam!memang kejam . tahan liur jeaa dengan perangai mama . gabra betul . Aku harap apa yang mama cakap tuh ketika dalam mood marah dan tak maksudkan ia betul2 . Aku tak sanggup :( hukhuk :'( time ni aku macam terfikir mama sayang barang lebih dari anak . even salah adik aku, aku pun kena . Kalau aku yang buat, mama akan serang aku dan adik aku takkan kena . Kenapa bila adik aku punye kes, aku yang tanggung? Ohh, mama mana pernah sayang aku . Adik aku jea yang berharga pada mata mama . yelahh , anak emas . hmm but not fair to me :'(
   -Afifah Fyfa-

Labels:



Older Post | Newer Post