//_TheHonestGirl
◕ The owner ◕



-AFIFAH FYFA HERE-
Hi and Assalammualaikum :)
Afifah Azim . Welcome to my territory . This is my own blog . Do not copypaste ya? Please be nice on my blog :) keep calm and enjoy the story :3

Entry About Goodies


◕ Music Is My Life ◕

Bismillahirrahmanirrahim. Salam ukhuwah :) Alhamdulillah, saya masih mampu bernafas sampai ke hari ni. Pencuri :)

◕ Special To Me ◕


Teman Selama-lamanya :* Love you, Nurul Shahira Sabrina Bt Mohd. Nizam :) Muahh muahh! xx

Best Cousin Forever, Nur Izzah Bt Mohd. Halimon ^o^ thanks for being everything to me and you're so important to me! I love you so much yang xD Muahhxx

Nur Afiqah Binti Shamsul Azim ❤ kau selalu bagi semangat kat aku :'D jadi adik yang baik and penghasut yang kejam ok xD haha sayang kau dik

Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Cursor by : Hidayah


Zahin, Ameer dan Ajim !
Saturday 19 May 2012 | 14:35 | 0 like it
Assalammualaikum and Hi ! hurmm, nilah balasan aku sebab buat seseorang sakit hati . satu2 nye crush aku mase form 2 .. Ameer Aris .. Sekarang kitorang tak macam dulu . WHY? Sorry mier , fyfa salah . Fyfa tak patut jelouse or marah pasal amier pegang tgn dengan Shahira . Time tuh aku rase marah sangat . Biasalah orang kalau dah marah, semua benda dia nak langgar kan? Tapi takpe . Sekarang aku dah rasional kan diri, dah ketuk kepala aku supaya boleh tenang . Sekarang aku tak kesah kau nak buat pape dekat sesape pon . kau buat lahh . Aku dgn kau takde pape pon kan? aku pon pernah cakap, kau bebas . dengar tak? Kau bebas . Aku takut lahh nak crush dekat orang . tengok macam kau dengan aku sekarang . hurmm, maybe aku patut fokus dekat Amirul jea kan? Entahlahh . Tapi aku suka sikap kau yang gegila tuh, aku suka cara kau amik hati aku, aku suka cara kau buat mcm2 muka . nampak comel ! and aku suka cara kau amik berat pasal aku . hahaha, banyak benda aku suka tentang kau! tengok lah, aku crush dekat kau dah lame . bukan semalam . hurmm , amier, sorry tau buat kau susah hati . Sorry tau layan kau dengan terok . Aku janji aku layan kau dengan baik and takkan ungkit dah benda lepas . Insya'Allah . Sekarang, terserah pada kau untuk layan aku mcm dulu kea tak . Kau kan lelaki . buat lah keputusan untuk diri kau . hmm , aku terharu mase kau cakap kau nak ambik alih tempat amirul kalau aku clash dengan amirul .. Nak tahu jawapan aku? Aku terima wehh! Tapi aku tak tahu sampai bila kau boleh bertahan . nak jaga aku susah . Amirul jea yang faham aku . hmm :( Aku tak mintak kau tunggu aku tapi aku akan sentiasa crush and ingat kau . hahaha, kau nak tahu? Aku mule syg kau dahh :'( Aku asyik fikir psl kau jea sekarang .. Amier, I'm sorry :( Zahin, Kau pun . Dah lah lembu, gila pulak tuh! Aku dalam proses nak lupakan kau ni .. Tapi kau boleh lagi panggil aku syg lah, pegang2 aku lah, pandang2 aku lah .. kau tahu tak, semua tuh buat aku ingat mcm mane kau layan aku sebelum kau couple dengan Fiqa.. Bila aku ingat psl Fiqa dgn kau, mesti hati aku terbakar! Tolong lah zahin, aku nak lupakan kau . Lagi satu, aku cuba nak buang perasaan marah aku kat awek kauuu . So, jauhkan lah diri kau daripada akuu . And, aku nak mintak maaf kalau aku ade buat salah kat kauu . Aku nak berubah sekarang . Aku penat jadi mcm ni . Semua kekuatan aku semua Allah tarik . Memula Kau, Amier, Manje, then lepas ni sape? Maybe aku tak layak dekat dengan semua orang . hahaha . Adil nya dunia nii . Bagi aku sorang2 :( Ajim, sekarang kau cube berbaik dengan aku . Okay aku terima .. tapi tolong jgn layan aku mcm dulu . Semua tuh akan ingatkan aku tentang kau yang pernah aku kagum dulu! please jim . Aku tak larat . Aku tak nak kenang benda lepas . Aku nak jadi Fyfa yang baru . Aku nak bunuh Fyfa yang lama . So, ketiga2 nama ni tolong lahh . hati aku perit bila ingat korangg :( sebab aku ..... huh! bye :(

Mood : layan lagu apit, cintaku dipermainkan                                                                      Afifah Fyfa


Older Post | Newer Post