//_TheHonestGirl
◕ The owner ◕



-AFIFAH FYFA HERE-
Hi and Assalammualaikum :)
Afifah Azim . Welcome to my territory . This is my own blog . Do not copypaste ya? Please be nice on my blog :) keep calm and enjoy the story :3

Entry About Goodies


◕ Music Is My Life ◕

Bismillahirrahmanirrahim. Salam ukhuwah :) Alhamdulillah, saya masih mampu bernafas sampai ke hari ni. Pencuri :)

◕ Special To Me ◕


Teman Selama-lamanya :* Love you, Nurul Shahira Sabrina Bt Mohd. Nizam :) Muahh muahh! xx

Best Cousin Forever, Nur Izzah Bt Mohd. Halimon ^o^ thanks for being everything to me and you're so important to me! I love you so much yang xD Muahhxx

Nur Afiqah Binti Shamsul Azim ❤ kau selalu bagi semangat kat aku :'D jadi adik yang baik and penghasut yang kejam ok xD haha sayang kau dik

Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Cursor by : Hidayah


Sentiasa diuji dengan sabar :(
Friday 11 May 2012 | 11:43 | 0 like it
Assalammualaikum and Hi all . how are you? Ok? good3 . Ermm, lamanya aku biarkan blog aku berhabuk? puhh puhh ! *tiup habuk* ahh! rindunya dengan blog . blog ni dah mcm diary bebas aku . hmm . apa aku nak cerita sekarang? Ermm, sebenarnya aku agak cekewa dengan sorang mamat ni . capital z . Aku masih syg dia tapi aku watlek jea . aku kalau syg orang tuh, mmg tak tunjuk sngt . K, capital z tuh ex-couple aku and kawan baik aku . gentle doh, sejak dia on dalam hidup aku .. aku syg dia gegila .. dia banyak berkorban untuk aku .. tapi sejak dia ade awek, dia mcm selfish . dia lupakan aku mcm tuh jea . memang aku akui , agak jelouse bila tahu dia couple dgn bekas KAWAN BAIK aku . Ho yeah Ho yeah ! K, takpe lah . Biarlah diorang bahagia . aku gembira kalau diorang bahagia . Cumaaaa, aku bergaduh dengan awek dia . walaupun aku tak berapa suka diorang couple , sumpah atas nama Allah ! aku tak pernah niat pon nak hancurkan hubungan diorang . haritu aku saje buat zahin cuak . konon hantar text boleh buat gadoh . pastu dia cancel . then, aku hantar msg bebaik jea . pastu awek dia sound aku ckp "kalau kau nk dia, kau amek jelah" ape lah . hahahaha . sakainya awek kau zahin ! sorry to say k? Fiqa, kau tuh kawan baik aku mase form 2 . banyak benda dah aku tolong kau . kau ni nampak jea baik . k ah, aku taknak gaduh dgn BEKAS kawan baik aku sendiri . apatah lagi gadoh benda yang remeh-temeh macam nii . buat malu jea duii . satu ah pesanan dari aku untuk kau Fiqa, sejak kau couple dgn zahin, sejak tuh aku lepaskan zahin . pape hal pon zahin tuh BEKAS aku jugak . so, kau jangan ah fikir aku sangap dengan balak kau k? chaw lahh! k, ujian aku yg pertama, aku dpt atasi . alhamdulillah . kedua . Aku berbulu dengan Faiz Agustin . Endon BABIII ! Pergi buat cerita tah pape dekat zahin sampai zahin benci . Ho yeah Ho yeah ! Thanks pantaattt :'> aku hargai apa kau buat . lepas ni kau buat cerita lagi , memang kau anak haram lah aku ckp . then, sesiapa yang percaya cewita endongggg tuhh . memang otak dah biul . tak salah kalau kita tanye sendiri dkt tuan badan untuk tahu hal sebenar . jangan percaya sangat cewita owang kalau orang tuh tiada bukti . faham? TIADA ! kurang jelas? sudah lahh . K, Faiz . last ahh . jangan nak menganjing sngt dgn aku . buat taik dengan aku or so on .. buat aku berbulu jea . satu lagi aku bersabar jugak . k, yang ketiga .. haa, tajuk ni best tapi kes ni aku hilang sabar :O Hari Khamis haritu ade orang cewita dekat aku .. mase Amier otw nk balik rumah, dia pegang tangan dengan Shahira .. genggam kuat-2 :O OMG ! Lanciau tak lanciau? Haaa . Amier, cuba lah kau buat benda uh depan aku . boleh aku sepak perempuan tuh sekali ! ni ape celop dating belakang-2 ? Hahahaha . Aku dengan Amirul pun tak pernah genggam tgn tahu? Kau jea lelaki pertama ... kot lahh? Ahh! bila aku nampak muka kau, aku tahan tangan jea nak tumbuk muka kau ! rasa nak kasi pecah kau punye telur kat rumah . then, bila tengok muka Shahira pulak .. aku rasa kesian -___- hahaha . whatever lahh ! yang ni memang aku takleh bersabar . huh ! benci Amier . Mcm mana lah aku boleh crush kat kau? Kau dah ah sangap bohsia ! Korang, aku tau ayat aku paling pukiama gila sekarang . ayat aku banyak tunggang langgang . aku saje ubah ayat supaya sedap sikit bunyi dia . bkn sbb aku salah eja k? ayat aku sangat pukiama sebab aku dah berubah . aku dah jadi terok ! Ho yeah Ho yeah !! korang , kalau aku buat jahat, kasar, jadi terok or so on .. jangan tanye kenapa tau? Semua nii sbb orang yang aku syg patah kan hati aku yang baru nak tumbuh balik :') ahh! sial jea . bodoh ! dahlah, aku nak lupakan mangkuk ayun2 yang sakit kan hati aku .. aku nak spend time dgn kengkawan aku jea .. so, jangan kalau aku lepak dgn org tuh sikit jea kau dah cakap aku couple dengan org tuh . Buto pak hang lahh . JANGAN SESEKALI !! paham? grrr ~ kawan-2, aku dah berubahhhh :D SEKIAN ~                                                                                                                                           Afifah Fyfa


Older Post | Newer Post