//_TheHonestGirl
◕ The owner ◕



-AFIFAH FYFA HERE-
Hi and Assalammualaikum :)
Afifah Azim . Welcome to my territory . This is my own blog . Do not copypaste ya? Please be nice on my blog :) keep calm and enjoy the story :3

Entry About Goodies


◕ Music Is My Life ◕

Bismillahirrahmanirrahim. Salam ukhuwah :) Alhamdulillah, saya masih mampu bernafas sampai ke hari ni. Pencuri :)

◕ Special To Me ◕


Teman Selama-lamanya :* Love you, Nurul Shahira Sabrina Bt Mohd. Nizam :) Muahh muahh! xx

Best Cousin Forever, Nur Izzah Bt Mohd. Halimon ^o^ thanks for being everything to me and you're so important to me! I love you so much yang xD Muahhxx

Nur Afiqah Binti Shamsul Azim ❤ kau selalu bagi semangat kat aku :'D jadi adik yang baik and penghasut yang kejam ok xD haha sayang kau dik

Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Cursor by : Hidayah


Kawan jadi lawan? kenapa?
Thursday 24 May 2012 | 01:02 | 0 like it

Assalammualaikum and hi :) ape khabar? Kenalkan ini kawan aku :) Nama dia Nur Fatihah Binti Rosli . Orang panggil dia Manje . Mak dia bagi dia gelaran tuh waktu kecik . Ermm, awal tahun dia yang tegur aku . dia cakap dia nak duduk sebelah aku . aku pun okay jelah memandangkan aku takde kawan . Okay, since tuh aku rapat dengan dia . tapi serapat-rapat aku dengan dia, aku tak lupa kawan lama aku okay! aku anggap Manje dah macam adik sbb aku rasa bila aku dengan dia, aku lebih kepada watak 'kakak' *tangan didada, mata keatas* hahaha . aku syg kawan mcm dia . dia baik, dia faham aku . walaupun aku ade terasa hati waktu tahu dia couple dengan Ijal tapi aku lebih rela hilang Ijal daripada dia . Dia pernah janji yang dia akan jadi kawan terbaik aku . dia janji jugak yang dia akan sentiasa kawan dengan aku . dia mintak aku jangan tinggalkan dia . pastu kitorang pernah janji sesama yang kitorang takkan bergaduh pasal benda kecik jea . Macam2 kau janji kat aku Manje . Kau ingat tak wehh? Atau kau dah lupa aku? :'( Aku sayang kau Manje :( Kau ada time aku perlukan kau . Tapi sekarang kita renggang . langsung tak bertegur . bukan tak bertegur jea, tapi pandang pon taknak . kan? Maybe kau serik kot kawan dengan aku? Ermm, since kau pura2 taknak tegur aku .. konon nya nak tunjuk kau touching aku naik motor dengan Amier . kau terus lain . aku cite lah kat Eisya . Pastu mase kau tanye tuh, kalau boleh aku taknak cakap . sbb aku tahu kau akan serang Eisya . Eisya tak salah . Dia layak bagi pendapat dia tentang friendship kita . Pastu tetibe ade minah gedik ni menyibuk! tetibe masuk campur . And sbb kan minah tuh, aku terlepas kan nama Eisya . dan finally kau serang Eisya . Haih -.- itu bukan apa yang aku mintak . Pastu masa kau serang Eisya tuh, satu kelas kecoh . kenapa kau suka perbesarkan benda kecik kpd besar? And since pergaduhan and missunderstanding tulah, kau langsung taknak pandang aku kan? Hahaha, kau terasa aku marah kau? Or kau yang marah aku? lantak lah kau nak buat ape punn . Bila aku ingat kes ni baru aku kenal perangai kau mcm mana . terserah kau lahh . buat lah apa kau suka . hidup kau, bukan hidup aku . kan? Oh yer, nah! lagu sahabat ni untuk kau . Tanda aku rindu nak lepak, jumpa, bercakap, bercerita, dan mcm2 lagi lahh . Ermm, macam couple jea aku tengok friendship kita ni . hahaha . geli geleman pulak! hahaha . Oh yer, aku harap kau takde burukkan aku kat orang . yer, aku tak suka kau cite kat orang benda tak betul . sbb mase kes tuh berjalan, kita banyak saksi . kalau kau nak buat orang benci aku . teruskan . aku dah biasa . tapi aku tak suka kalau orang yang benci aku tuh tetibe layan aku dengan teruk . sedangkan aku tak rapat dengan orang . hahaha, sumpah perempuan tuh sakai ! dah ah bergambar tunjuk peha sana sini dengan bibir itik merah dia . dah macam perempuan MURAH ! K Manje, kawan jadi lawan . pilih ahh . aku sentiasa bukak hati untuk berkawan dengan kau balik :) bye  
                                                                                                                                                Afifah Fyfa


Older Post | Newer Post