//_TheHonestGirl
◕ The owner ◕



-AFIFAH FYFA HERE-
Hi and Assalammualaikum :)
Afifah Azim . Welcome to my territory . This is my own blog . Do not copypaste ya? Please be nice on my blog :) keep calm and enjoy the story :3

Entry About Goodies


◕ Music Is My Life ◕

Bismillahirrahmanirrahim. Salam ukhuwah :) Alhamdulillah, saya masih mampu bernafas sampai ke hari ni. Pencuri :)

◕ Special To Me ◕


Teman Selama-lamanya :* Love you, Nurul Shahira Sabrina Bt Mohd. Nizam :) Muahh muahh! xx

Best Cousin Forever, Nur Izzah Bt Mohd. Halimon ^o^ thanks for being everything to me and you're so important to me! I love you so much yang xD Muahhxx

Nur Afiqah Binti Shamsul Azim ❤ kau selalu bagi semangat kat aku :'D jadi adik yang baik and penghasut yang kejam ok xD haha sayang kau dik

Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Cursor by : Hidayah


Hi, saya nak terbang kedalam hati dia :*
Sunday 27 May 2012 | 22:33 | 0 like it
Assalammualaikum and hi :) Saya nak terbang kedalam hati dia <3 nak ikut tak? Eh, tak boleh lahh . saya nak milikki hati dia sorang-sorang . sorry :3 hee . saya bosan tau sebenarnya . pukul 7 bangun siap2 . lepastu pukul 8 pergi sekolah . balik pukul 12 . memang lah best sbb tak belajar and kawalan tak ketat sangat tapi... sangat boring lorh! hurrmm :( lagipun kan tadi kita malu sangat2 . budak yang selalu kacau saya tuh lah punya pasal . dia kacau saya tadi . pastu cikgu pelik sbb dia kacau saya . tetibe ade lah sorang hamba Allah ni cakap saya couple dengan budak tuh . Eh, bagus betul buat cerita -.- pastu cikgu boleh lagi percaya? Hahaha, apelah cikgu ni . sampai balik tadi, cikgu usik saya dengan budak tuh jea . kitorang jadi malu tau! hahaha, budak tuh pon asyik kacau orang jea . huh! hari ni Amirul tak datang . Bukan Amirul jea . tapi Zahin, Nazmi, Amirul Ayoi dan Amier . haih -.- boring lah jugak takde diorang . asyik lepak dengan hafizul and budak yang kacau saya tuh . bosan ! Emm, saya rindu Amirul :3 betul kea kami dah berpisah ni? Ermm, rindu dia, rindu dia, rindu dia !! takpe lahh . memandangkan hari ni saya comel sebab membahasakan diri sebagai " saya " . jadi saya nak maklumkan yang saya sayang korang! haha, k merepek sangat . merapu jea lebih . itu menunjukkan saya bosan . takpe lah . saya nak keluar ni . lepak dengan kengkawan . topup . sbb nak text seseorang yang buat saya keliru ! bye awk semua . muaahh :* (-.-) *aku geli bace post ni , haha*   -Afifah Fyfa-

Labels:



Older Post | Newer Post