//_TheHonestGirl
◕ The owner ◕



-AFIFAH FYFA HERE-
Hi and Assalammualaikum :)
Afifah Azim . Welcome to my territory . This is my own blog . Do not copypaste ya? Please be nice on my blog :) keep calm and enjoy the story :3

Entry About Goodies


◕ Music Is My Life ◕

Bismillahirrahmanirrahim. Salam ukhuwah :) Alhamdulillah, saya masih mampu bernafas sampai ke hari ni. Pencuri :)

◕ Special To Me ◕


Teman Selama-lamanya :* Love you, Nurul Shahira Sabrina Bt Mohd. Nizam :) Muahh muahh! xx

Best Cousin Forever, Nur Izzah Bt Mohd. Halimon ^o^ thanks for being everything to me and you're so important to me! I love you so much yang xD Muahhxx

Nur Afiqah Binti Shamsul Azim ❤ kau selalu bagi semangat kat aku :'D jadi adik yang baik and penghasut yang kejam ok xD haha sayang kau dik

Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Cursor by : Hidayah


Hari ini aku bosan .
Thursday 31 May 2012 | 03:44 | 0 like it
Assalammualaikum and hello :)
hai, hari ni fyfa sangat bosan . tadi lepak kejap dgn Fyqa, Amier, Zahin, Amirul and Nazmi . tapi diorang nak pergi kampung Rahmat . konon nak tengok hantu lah . katanya seram tempat tuh . tapi bila aku cakap aku nak ikut, tak bagi pulak! konon aku ni perempuan, so takleh ikut . hmm, kalau tak bagi ikut jangan lah cerita pasal tempat tuh . Aku ni jenis yang suka ikut korang g mane . huh! betul2 kecewa hari ni . cadang last lepak tapi macam BAD lepak! pastu bukan pergi pon . bengong doh . lepas diorang hantar aku dgn fyqa, aku masuk rumah dgn adik aku . lepastu aku keluar senyap2 . jalan2 area greenwood jea . dkt2 dgn taman . supaya tenang sikit hati ni . hmm . sejak akhir2 ni aku rase kepala serabut sangat . semakin aku nak menjauhkan diri dengan "dia" , dia pasti mucul !! Err, aku bukan nak benci dia cuma aku bengang dengan dia . Dia cakap dia tak suka aku . Aku pon nak buangkan perasaan ni . Bila aku nak buang perasaan ni, dia mula bagi harapan dekat aku . Lepastu dia sia-2 kan harapan tuh macm tuh jea? Cisss, sungguh kejam kau! kau tau tak punya susah aku nak lupakan kau! bila kau seru hati aku balik, kau hancur kan macam tuh jea . jahat dohh kauu . dah lah, singgah tapi tak masuk pon dalam hati aku . dah singgah, curi pulak tuh!! jahat, jahat, jahat!! :( hmm, pastu kau cakap macam kau sorang jea kecewa dengan aku! aku jaga hati kau macam nyawa aku sendiri, tapi kau tuduh lain lak kat aku! pastu smlam aku puji kau , kau ckp "aku tak ckp dgn kau" Ahh! kejam betul :( Then haritu aku hi kau, kau ckp "kau siapa, aku tak kenal" k, nice wehh! thankss! dlm phone lain, luar lain! apa kau nak sebenarnya ni?! kalau tak suka, jangan bagi harapan :( pastu hari ni kau tegur aku, kau tanya aku kenapa . masalah aku adalah KAU ! tau tak? grr -.- mujur aku ni penyabar . nak aje aku serang kau tadi . hmmm . takpe lahh . ambil masa untuk lupakan kau . aku cube slow2 . aku taknak marah2 . lagi aku marah, lagi bertambah suka . hati ni jangan buat main . perasaan benci pon boleh bertukar jadi suka, kasih, sayang and cinta . Jyeahh! power of love *sempat lagi* hahahaha . kau benci Shahira kan? Haa, jaga2 ! kau baru kena tegur dengan Amirul tadi . Jangan wehh, nanti kau boleh suka kat Shahira . Dan masa tuh, aku tak tahu macam mana perasaan aku . Mesti aku boleh jadi gila . brrrr . mintak dijauhkan! Sekarang aku banyak diam . Sebab ustaz Fadzlah ade cakap "kalau kita sedih, diam jea . kalau kita sakit, diam jea . teruskan apa yang kita nak buat" Jyeahh! aku tengah buat apa yang dia katakan tuhh . semoga dia sembuh . Dia dekat hospital dari hari Khamis minggu lepas sampai hari ni . Kena strok and koma . Al-Fatihah for him . Then hari ni kakak sedara yang paling aku sayang bagi aku satu ayat yang menyentuh hati . Dia sumber inspirasi dan sumber kekuatan aku . Tapi jarak memisahkan kami . Hanya kerinduan menemani kami :3 hahaha, jiwang! Kakak, thanks bagi ayat tuh untuk aku! terasa macam Syurga Cinta . Kalau kau tak bagi ayat tuh, maybe aku tak sedar sekarang . Dan disebabkan ayat kau , aku sedar cinta dalam diam lagi bagus . dan sekarang, aku senang nak lupakan lelaki tuh . Terima Kasih Izzah! :D *ni ayat dia bagi

" Kalau kita sukakan seseorang, jangan beritahu si dia.
  Nanti Allah kurangkan rasa cinta padanya.
  Tapi luahkanlah pada Allah, beritahu Allah.
  Allah Maha Tahu jodoh kita siapa.
  Cintai dia dalam diam.
  Dari kejauhan disulami kesederhanaan dan keikhlasan.

  Jika benar cinta itu kerana Allah,
  Maka biarlah ia mengalir mengikut aliran Allah
  Kerana hakikatnya ia berhulu dari Allah
  Maka ia pun berhilir hanya kepada Allah "

Terima kasih dan selamat membaca! tataa :D    - Afifah Fyfa -

Labels:



Older Post | Newer Post