//_TheHonestGirl
◕ The owner ◕



-AFIFAH FYFA HERE-
Hi and Assalammualaikum :)
Afifah Azim . Welcome to my territory . This is my own blog . Do not copypaste ya? Please be nice on my blog :) keep calm and enjoy the story :3

Entry About Goodies


◕ Music Is My Life ◕

Bismillahirrahmanirrahim. Salam ukhuwah :) Alhamdulillah, saya masih mampu bernafas sampai ke hari ni. Pencuri :)

◕ Special To Me ◕


Teman Selama-lamanya :* Love you, Nurul Shahira Sabrina Bt Mohd. Nizam :) Muahh muahh! xx

Best Cousin Forever, Nur Izzah Bt Mohd. Halimon ^o^ thanks for being everything to me and you're so important to me! I love you so much yang xD Muahhxx

Nur Afiqah Binti Shamsul Azim ❤ kau selalu bagi semangat kat aku :'D jadi adik yang baik and penghasut yang kejam ok xD haha sayang kau dik

Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Cursor by : Hidayah


We're fighting again . suck !
Friday 27 April 2012 | 11:31 | 0 like it
Assalammualaikum to all muslim and hello to non muslim :)
How are you? baik-2 jea kan? yeahh ! aku rindu blog aku :) dah lama tak update story kann? hurmm . k, aku nak cewita nii :p pasal bf kesayangan aku nii . we're fighting again ! pasal ade orang mengadu kat Amirul yang aku jalan dengan zahin . memei punn . tapi setiap kali aku berjalan, budak sebelah zahin bukan aku . ade member aku dengan adik aku . Pastu Akmal (adik sedara mirul) cakap kat Amirul yang aku jalan dengan zahin . padahal haritu depan mata dia aku dok sorang2 kat potrane . pastu dia jalan belakang zahin dengan adik aku . pun cakap aku jalan dengan zahin? woo! memang terbaik ! pastu haritu aku nak jumpa Akmal . memula aku cakap bebaik jea . sebab aku kalau ade problem, aku lebih suka settle cara baik-2 . aku tak suka gaduh-2 . itu aku :) pastu Manje (kawan baik aku tahun ni) pergi sound Akmal . dah sound akmal, sound Amirul pulak ! aduihh ! lagi kecoh ah jawab nya . pastu Amirul dengan Akmal bantai Manje . aduhh ! bukan macam tuh yang aku nak . pastu Azmi datang . Azmi tengking Akmal soh masuk kelas . Pastu suruh Amirul balik and aku dia halau . masa dia tengking uhh agak goyang iman aku :P haha . gentle , tak pernah nampak Azmi marah sampai macam tuh sekali . pastu Manje tarik aku then bawak aku blah . aku benci sebab tak dapat jawapan . hurmmm . Mase balik dari kejadian tuh, orang cakap muka aku merah . kalau aku marah, memang muka aku macam tomato . hurmm . Entahh lahh . Malam uh aku call Mirul . Ya'Allah, aku rasa macam putus harapan jea cakap dengan Mirul . hubungan kitorang macam dah goyah sangat :( hurmm . Maybe nie balasan aku sebab aku buat Ajim masa dulu2 kot? Ajim kan dendam dgn aku . And doakan aku supaya kena macam ni . k ajim . aku terima dengan redha . Kalau aku putus kali nii , aku akan try move on . aku tak sanggup nak pujuk mirul buat kali kedua . kitorang pun macam dah tak ngam :( tapi hati aku syg dia <3 syg sangat ! And now i miss him . very much . rase nak peluk dia lagi . hmmm . entah lahh . aku macam dah putus harapan jea dengan dia . tapi aku stay cintakan diaa ! ahhh . hati aku dah kena pagar dahh . aku tak sanggup nk syg lelaki lain dahh . aku nak kunci pintu hati aku . aku taknak bukak :( hurmm , haritu aku baik jea dengan Azmi . siap gelak-2 , ejek-2 , borak-2 kosong . pastu tetibe gadoh and aku rasa dia benci aku dah sekarang ! sebab tadi aku panggil nama dia . dia pandang then toleh cepat-2 . bila aku tegur dia, dia hanya angkat bahu and taknak layan aku . k, bagos ! zahin pun dah ada awek sekarang . lagi lah bagos ! hati nie makin membara . lagi, sape yang nak jadi bagos lagi? haa? haa? haa?? erghh ! stress doe macam nii . kawan yg sentiasa baik dengan aku cuma Afiq dgn Hafizul . Diorang kawan susah senang aku dari form 1 lagi . aku harap diorang tak lupakan aku macam mana zahin lupakan aku since dia dah ade awek sekarang . benci perangai zahin ! kalau dah tak syg aku lagi, jgn bagi aku harapan ! "Ya'Allah, restuilah persahabatan aku dengan afiq dan hafizul . aku sayang kawan seperti mereka :( Aminn !" mudah-mudahan dimakbulkan :)
                                                                                                                                              FYMIEE

Note : esok aku pakai baju kurung . memang aku omeyy lahh besok ! *perasan* hahaha


Older Post | Newer Post