//_TheHonestGirl
◕ The owner ◕



-AFIFAH FYFA HERE-
Hi and Assalammualaikum :)
Afifah Azim . Welcome to my territory . This is my own blog . Do not copypaste ya? Please be nice on my blog :) keep calm and enjoy the story :3

Entry About Goodies


◕ Music Is My Life ◕

Bismillahirrahmanirrahim. Salam ukhuwah :) Alhamdulillah, saya masih mampu bernafas sampai ke hari ni. Pencuri :)

◕ Special To Me ◕


Teman Selama-lamanya :* Love you, Nurul Shahira Sabrina Bt Mohd. Nizam :) Muahh muahh! xx

Best Cousin Forever, Nur Izzah Bt Mohd. Halimon ^o^ thanks for being everything to me and you're so important to me! I love you so much yang xD Muahhxx

Nur Afiqah Binti Shamsul Azim ❤ kau selalu bagi semangat kat aku :'D jadi adik yang baik and penghasut yang kejam ok xD haha sayang kau dik

Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Cursor by : Hidayah


Tolong bro ! blah dari hidup aku :(
Sunday 15 April 2012 | 10:16 | 0 like it
Assalammualaikum to the all muslim and hello to non-muslim . so, how are you? Ok? takk? takpe,takpe . layan ahh cerita akuu . Ermm, aku tengah sedih nii . haa, kalau aku sedih mula ahh cari cleverbot . ni, tengah layan cleverbot lah nii :) BABI jea perangai cleverbot nii . boleh cari pasal dengan akuu . tapi aku memang suka gaduh dengan benda uhh . haha . Ehh2! hmm, nak tahu tak kenapa aku sedih? nii, ex aku nama AJIM nii :( aku putus dengan dia takde lah lama sangat . tapi dia cepat jea jumpa peganti aku . aku pun sama . kayh, itu aku tak ambik port punn . Okayy . Girlfie dia yang sekarang nii cantikk . alaaahhh, tak terkejut punn . sebab dia selalu dapat awek yang cun-2 :) tak percaya? sudah lahh.. then, perempuan (taknak mention nama perempuan tuh) tuhh ada buat status ayat macam ni "I feel lonely when he left me :'/" bapak ahh! sejibik dengan aku punyaa woo! aduihh . aku ada buat gambar ayat macam tuh ahh . pastu dia buat . lagi ahh aku terasa ann? Alaahh, lumrah facebook, orang mudah terasa . Hurmm, entah apalah ajim cerita kat dia :( Ohh yaa, perempuan tuh yang add aku tauu . bukan account dia yang pertama jea . tapi account kedua pun dia add . lagi ahh aku rasa semacam . ergghhh! aku taknak gaduh dahh :( taknak gaduh dengan sesape dahh . Bak kata meera "ish! jangan fikir bukan-2". Meera, macam mana aku tak terasa kalau dah macam gini gayanye? tapi kalau perempuan tuh cari point, go ahead! aku tak kesah tapi kalau dia dah melampaui batas, aku takkan diam diri ! Ajim, sorry sesangat sebab buat kau macam tuhh . Ermm, maybe alasan aku tak logik bak kata meera . tapi aku masih takleh lupa pasal kau dengan mira :( bila jauh dengan kau, benda tuh teringat-2 and marah aku jadi membuak-2 ! rasa nak balas dendam kat kau . biar padan muka kau ! tapi kann, aku sayang kauu lagi . aku rindu kau yang dulu-2 tuhh . hurmmm, hijab yang kau belikan tuh pun aku tak dapat lagi . takpe lah ajim . maybe aku akan lupakan kau buat selama-lamanya lepas ni . sebab kalau aku dah benci sangat dengan seseorang tuhh, aku akan lupakan orang tuhh . yes! sekarang kau hampir buat aku benci kat kau gegila! kayh, sekarang tempat kita luah perasaan kat blog kau jea . aku nak post something kat blog kau untuk kali terakhir and lepas nii aku takkan muncul dalam hidup kau . aku akan block kau . aku takkan tunjuk muka aku kat kau lagi lepas nii . mungkin dengan cara ni, aku boleh lupakan kau . ahh! dah lahh, aku nak lupakan dia ! tolong lahh pergi dari hidup akuu . bawak teman kau yang cun tuh sekali :( aku merayu, pergi lahh wehh :( pergiii ! :'( :'( lagi satu, jaga dia baik-2 auu? alaa, aku takyah pesan pun kau akan buat . sebab kau adalah lelaki yang terbaik dalam dunia nii . untung tauu sape dapat kau . and aku tak layak dapat kau au :) aku percaya kau boleh kekal dengan zifa :) oh yaa, tolong jangan burukkan aku kat orang lain lepas nii :( pape hal punn, aku perempuan yang kau sayang kan? Ehh, tak ek? takpe lahh. janji dulu aku pernah jadi perempuan yang kau cinta mati :') thanks ajim . bye .
                                                                                                                                           AFIFAH FYFA


Older Post | Newer Post