//_TheHonestGirl
◕ The owner ◕



-AFIFAH FYFA HERE-
Hi and Assalammualaikum :)
Afifah Azim . Welcome to my territory . This is my own blog . Do not copypaste ya? Please be nice on my blog :) keep calm and enjoy the story :3

Entry About Goodies


◕ Music Is My Life ◕

Bismillahirrahmanirrahim. Salam ukhuwah :) Alhamdulillah, saya masih mampu bernafas sampai ke hari ni. Pencuri :)

◕ Special To Me ◕


Teman Selama-lamanya :* Love you, Nurul Shahira Sabrina Bt Mohd. Nizam :) Muahh muahh! xx

Best Cousin Forever, Nur Izzah Bt Mohd. Halimon ^o^ thanks for being everything to me and you're so important to me! I love you so much yang xD Muahhxx

Nur Afiqah Binti Shamsul Azim ❤ kau selalu bagi semangat kat aku :'D jadi adik yang baik and penghasut yang kejam ok xD haha sayang kau dik

Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Cursor by : Hidayah


Pantun Dua Kerat
Monday 9 April 2012 | 00:15 | 0 like it
Assalammualaikum to the all muslim and hello to non-muslim :) How are you today? Have a great day? Good :) Okayy . Nampak kan tajuk aku tuhh? Pantun Dua Kerat . Pantun dua kerat yang eden buat . haa , tajuk dia pasal gadoh yang takde function . *betul kea apa yang aku ckp ni* =.= hope enjoy :D Oh yer, ada dua watak . sorang nama MINAH :P sorang nama PIAH :P hahahaha .

dekat padang orang berlari,
kau memang babi :D

malam-malam minum kopi kawkaw,
Abah kauuuu ! :)

Time raya main mercun,
Kau memang cun! :O

Bulan 12 sambut krismas,
Ohhh. Trimas ! ^_^

Telefon berdering trottottot,
Kembang bontot! -.-

Nama dia Siti Hajar,
Kurang ajar ! >.<

beg kau warna biru,
lek luhhhhh! :D

main gitar dengan pak Lah,
Blahh lahh -.-

Lagu aku kena ciplak,
merajuk pulak!
-TAMAT-

Maka sekian lah dialog pantun aku yang tersangat lah merapu . hahaha . kalau boleh aku nak post pasal hari nii . tapi masa tidak mengizinkan . sebab aku nak pergi tuisyen japg . then, aku belum siap ape lagi . tudung belum gosok . hurmm . oh yerr , dialog tuhh berdasarkan warna auu . Kalau warna merah uhh Minah . Kalau warna unggu uhh Piah . Faham? Tak? sudah lahh .

K, last word from me,
Amirul , Amirul , Amirul , Amirul , Amirul , Amirul , Amirul , Amirul , Amirul , Amirul :* ILoveYouSayanggg

Sincerely, Fyfaa


Older Post | Newer Post