//_TheHonestGirl
◕ The owner ◕



-AFIFAH FYFA HERE-
Hi and Assalammualaikum :)
Afifah Azim . Welcome to my territory . This is my own blog . Do not copypaste ya? Please be nice on my blog :) keep calm and enjoy the story :3

Entry About Goodies


◕ Music Is My Life ◕

Bismillahirrahmanirrahim. Salam ukhuwah :) Alhamdulillah, saya masih mampu bernafas sampai ke hari ni. Pencuri :)

◕ Special To Me ◕


Teman Selama-lamanya :* Love you, Nurul Shahira Sabrina Bt Mohd. Nizam :) Muahh muahh! xx

Best Cousin Forever, Nur Izzah Bt Mohd. Halimon ^o^ thanks for being everything to me and you're so important to me! I love you so much yang xD Muahhxx

Nur Afiqah Binti Shamsul Azim ❤ kau selalu bagi semangat kat aku :'D jadi adik yang baik and penghasut yang kejam ok xD haha sayang kau dik

Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Cursor by : Hidayah


Sekolah ganti kali nie best :)
Saturday 3 March 2012 | 00:52 | 0 like it
ASSALAMMUALAIKUM
Hai , Hei , Hoi , Hui ! ~ apaa ? tak elok panggil orang mcm tuh ? K , i'm sorry , i'm sorry , i'm sorry , i'm sorry , i'm sorry , i'm sorry , i'm sorry , i'm sorry , i'm sorry , i'm sorry , i'm sorry , i'm sorry , i'm sorry , i'm sorry , i'm sorry , i'm sorry , i'm sorry , i'm sorry , i'm sorry , i'm sorry , i'm sorry , i'm sorry , i'm sorry , i'm sorry , i'm  sorry , i'm sorry ! dah , penat nak taip . hehe :) Okay , let's read !

Sekolah ganti kali nie best ? Of course . Haha . Okay , macam nie . Pepagi tuh aku bangun kol 5:20 . aku bangun awal sebab semalam aku tidur pukul 8:00 sampai lah pagi nie . Aku mandi , siap-2 , sarapan . PAstu aku call Aida . Tanye dia pergi sekolah tak . Dia cakap dia pergi . Aku pon pergi lah panggil diaa . sampai depan rumah dia , dia tanye aku "kau nak pergi sekolah kea?" pastu aku cakap "mesti ahh . penat kott dah siap-2 tapi tak pergi . lagipon aku nak cat kelas" *hari nie cadang nak cat sekolah* pastu Aida ckp "Aduuhh! aku kena teman abg aku pergi seri gombak . kau boleh teman aku ? Kite pergi lambat ahh nanti . bolehh takk ?" Aku diamm... urmm , akhir nye aku jawab okay . then dia soh aku dok dalam bilik dia . pastu dia pergi naik motor hantar abang dia pergi seri gombak . aku lak main gitar dalam bilik dia . pastu dia balik bawak burger m'c d ! haa , cm nie ahh kawan . cam tahu-2 jea perut aku mintak makan . haha . pastu kitorang melantak burger tuh . then 8:10 mcm tuh aku pergi sekolah dengan Aida . Aida suruh pakai selipar . aku pakai ahh . then , kitorang pergi sekolah . sampai sekolah tengok-2 amira tak datang ! *dia plan cat kelas tuh* k , nicee sangatttt! menyesal pulak datang . adoyaii . huh ! pastu kitorang PJ . main badminton . pastu masuk kelas . cikgu attack aida . cikgu nampak aida pakai selipar . time tuh aku dah duduk kat tempat aku . pastu ckgu tanye aida . aida pon bagi alasan . pastu aku ckp dengan aida "lain kali kau jawab ahh mcm nie , smlm kan hujan . mase balik sekolah smlm tuh sye main campak jea kasut sye tuh . sedar-2 pepagi tuh kasut basah . hahaha ." aida gelak time tuh kuat gilaa . dia cakap "kau nie suke bagi alasan gilaa ahh" Hahaha , aku pon gelak bangga ahh . hoho ! Actually aku memang gilaa k ! pastu lepas rehat tuh aku kitorang masuk kelas . k , cikgu BI tak datang . kitorang berpesta jelahh . budak kelas melawak jea tahu , aku lak fokus dekat orang yang aku suke . haha , dia buat lawak tadi . sakit perut jea bile gelak . pastu masuk agama , ustazah datang . Jyeahh ! aku suke belajar dengan ustazah :) kelakar kott ! ustazah tuh selalu jadi bahan kitorang . usazah pon gila-2 dengan kitorang . haha . mase agama kitorang buat pafa . belajar pasal solat . cikgu soh sorang-2 pilih surah and bace kuat-2 . Okay , sampai turn aku . aku bangun then ckp "ustazah sini ahh . orang perempuan takleh bace kuat-2 . AURAT !" K, satu kelas gelak . Aida pon ckp "ustazah jangan layan budak gila nie" Hahaha . k . hari nie sangat seronok . aku suke kelas aku sekarang . gila-2 ! itu lah jiwa aku . that's all ! homework banyak nie . nak pergi buat jap :)

Okay last story . memang takde dalam plan tapi nak share . budak yang suke aku dalam kelas CHAT aku tadi . aku mintak number dia . *budak tak tau malu memang mcm nie* haha . dia ckp dia takleh pegang fone tahun nie sbb pmr . nanti bile die dah pakai die text aku . wootwoot ! berbunga-bunga hati aku time tuh . haha . pastu kan , tetibe dia ckp die suke seseorang dlm kelas . hati aku DUPDAPDUPDAP jea . aku tanye sape . dia jawab TEEETTTT ! Goshh ! kawan rapat aku dalam kelas :( k , aku tauu . kawan aku tuh LAWA . aku sedar aku sape . hurmm , k lah . nak layan diri jap :( byebye .
                                                                                       sincerly , fyaa sham


Older Post | Newer Post