//_TheHonestGirl
◕ The owner ◕



-AFIFAH FYFA HERE-
Hi and Assalammualaikum :)
Afifah Azim . Welcome to my territory . This is my own blog . Do not copypaste ya? Please be nice on my blog :) keep calm and enjoy the story :3

Entry About Goodies


◕ Music Is My Life ◕

Bismillahirrahmanirrahim. Salam ukhuwah :) Alhamdulillah, saya masih mampu bernafas sampai ke hari ni. Pencuri :)

◕ Special To Me ◕


Teman Selama-lamanya :* Love you, Nurul Shahira Sabrina Bt Mohd. Nizam :) Muahh muahh! xx

Best Cousin Forever, Nur Izzah Bt Mohd. Halimon ^o^ thanks for being everything to me and you're so important to me! I love you so much yang xD Muahhxx

Nur Afiqah Binti Shamsul Azim ❤ kau selalu bagi semangat kat aku :'D jadi adik yang baik and penghasut yang kejam ok xD haha sayang kau dik

Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Cursor by : Hidayah


Maroh niih Maroh niih !!
Monday 26 March 2012 | 23:53 | 0 like it
ASSALAMMUALAIKUM
Haii korangg ! Kayh, I'm not in mood now . hmm . aku ade problem dengan sorang mamat nii . bukan sorang tapi ramaiiiiii !!! diorang fitnah aku dengan zahin (lembu aku) hanya sebab diorang selalu nampak aku keluar jejalan sesama . Yess, aku mengaku memang kitorang ade jejalan keluar sesama . tapi setiap kali aku keluar dengan zahin , aku mesti ajak member aku . takpon adik aku . tak pernah jumpa berdua-duaan . aku buat mcm tuh sebab aku sedar aku dah ade bf . tapi diorang pegi fitnahh . hmmm . rasa macam nak mati pon ade . yelahh , bukan first time. banyak kali dahh ! tapi aku sabar jea.. cuma kali nii diorang dah melampau.. yer, memang lah aku rasa bersalah tapi tak perlu kott macam tuhh . budak yang minat aku pon marah aku sebab benda nii . patot lah perangai kau macam BABI dengan aku kan? apaa? kau ingat kau buat macam tuh, kau boleh buat aku marah ahh? sorry ahh broo . kalau tak puas hati cakap direct ! tak perlu pakai cara TAIK kau dekat aku (!) haih -.- aku memang sangat marah sekarang nii . aku tak suka orang tuduh aku benda yang tak betul . aku tak suka orang fitnah aku macammacam . aku benci sape mulut macam LONGKANG tuhh . cepat lahh minggu nie berakhir . aku taknak dahh marahmarah nii . aku nak happyhappy dengan kengkawan akuu . aku nak happy go-lucky sentiasa . aku taknak ada perasaan sedihh . cukop ahh sebelum-2 nii . hurmmm .

                                                                                     Afifah Fyfaa


Older Post | Newer Post