//_TheHonestGirl
◕ The owner ◕



-AFIFAH FYFA HERE-
Hi and Assalammualaikum :)
Afifah Azim . Welcome to my territory . This is my own blog . Do not copypaste ya? Please be nice on my blog :) keep calm and enjoy the story :3

Entry About Goodies


◕ Music Is My Life ◕

Bismillahirrahmanirrahim. Salam ukhuwah :) Alhamdulillah, saya masih mampu bernafas sampai ke hari ni. Pencuri :)

◕ Special To Me ◕


Teman Selama-lamanya :* Love you, Nurul Shahira Sabrina Bt Mohd. Nizam :) Muahh muahh! xx

Best Cousin Forever, Nur Izzah Bt Mohd. Halimon ^o^ thanks for being everything to me and you're so important to me! I love you so much yang xD Muahhxx

Nur Afiqah Binti Shamsul Azim ❤ kau selalu bagi semangat kat aku :'D jadi adik yang baik and penghasut yang kejam ok xD haha sayang kau dik

Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Cursor by : Hidayah


Kenangan aku dan dia :(
Sunday 11 March 2012 | 03:45 | 0 like it
ASSALAMMUALAIKUM(jawab jangan tak jawab ! dosaa . hehe)
Heyy awakk semuaa :) how are you ? kalau sehad , bagus lahh :) hurmm . hari ahad nii bosan sangat ! actually takkan bosan kalau adik aku tak rosakkan mood aku . tadi aku gaduh dengan diaa -.- aku benci perangai diaa ! bukan aku sorang tapi ramai kawan aku yang tak suke diaa . even sepupu aku pon tak suka diaa . hurmm . tapi jauh dalam hati nii masih ade perasaan sayang and kasih kat diaa . dah nama adik-beradik kann ? hehe :) aku pernah menangis bila terbayang dia pergi . mesti kat rumah nii sunyi takde diaa . dalam family aku , aku rapat jugak lahh dengan dia . selalu gadoh . kalau yang lain tuh aku tak tegur . yaa ! aku sombong dengan family aku sendiri . hurmm .

Okay , dah banyak membebel kat atas tuhh . padahal aku nak cerita pasal lain kan ? Hehe . kayh . tadi aku tengok astro riaaaaaaaaa :D aku ceria bila sebut nama astro tuhh . hahaha . kat astro ria mase pukul 1 kott kalau tak silap . ade rancangan 'KONSERT HORE HORE AZNIL' yaa , sape tengok bagus lahh . best kan rancangan tuh ? Tak sangka Aznil minat gilagila dekat Arwahyarham Sudirman Haji Al-Arshad . hurmm , aku ? Minat lagu dia jea :( hehe . kayh , dah lari topik sangat nii . huff ! ending rancangan tuh ade keluar lagu 'KENAGAN TERINDAH' kann ? *bagi sape yg tengok* ermmm . ade kenangan disebalik lagu tuh tauu . nak tahu apaa ? Ermmm , semua orang mesti tahu 'FIRST LOVE' kann ? yaa , first love aku pernah nyanyikan lagu tuh untuk aku :') sweet kan bf yang nyanyikan lagu untuk kita ? :3 mase aku dengar pak nil nyanyi lagu kenangan terindah tuh airmata aku nak keluar . tak tipuu . aku rindu sangat kat FAID *nama first love aku* nama dia FAID FADLI BIN ROSLAN . see ? Aku hafal nama bin sekali auu . ya'Allah , rindu sesangat dekat diaa ! aku terkenang macam mana dia tackle akuu :) time tuh aku marahmarah diaa . hahaha . tapi diaa cube jugak . Kau bagi aku macammacam lukisan . kau pandai lukis . aku suka lukisan kauu . even citacita kau pon nak jadi pelukis komik kann ? Hehehe . kau nak tahu ? Kad raya , lukisan kau , surat-2 and barang yang pernah kau bagi kat aku dulu aku simpan lagi tauu :'( kalau tak caye boleh rujuk kat rumah aku . wehh , aku menyesal tinggalkan kau dulu macam tuh jea :( sekarang kau tukar number , kau pindah sekolah , kau suruh kawankawan kau yang aku kenal rahsiakan pasal kau . PADAN MUKA aku !! hurmmm , tolong lahh maafkan akuu . pleasee ! tolong lahh bagi aku peluang . kau first love aku . kau jugak orang pertama yang ketuk pintu hati aku nii :( even relationship kita 3 tahun kann ? Ramai orang tak caye tapi itu lah realitinye kan sayangg ? :'( aku nak jumpa kau untuk kali terakhir :( dapat tengok muka kau dari jauh pon jadi lahh . :'(  janji aku dapat bayangkan muka kau sebelum tidur . lagi satu kalau kau nak tahu . lepas kite break kan , birthday kau aku selalu sambut dekat diari aku 'DEAR YAYAH' SUMPAHH ! aku tak pernah lupa kauu . ex boyfriend aku yang sebelum nii pon aku tak pernah buat macam tuhh tahuu ? kau sorang jea yang aku buat macam tuh . wehh , aku sayang kau lagi :'(

sincerely , fyaa sham

p/s : lagu kenangan terindah :'( aku akan ingat diaa sampai bilabila . besok pergi PD . hope hari menggembirakan :/


Older Post | Newer Post