//_TheHonestGirl
◕ The owner ◕



-AFIFAH FYFA HERE-
Hi and Assalammualaikum :)
Afifah Azim . Welcome to my territory . This is my own blog . Do not copypaste ya? Please be nice on my blog :) keep calm and enjoy the story :3

Entry About Goodies


◕ Music Is My Life ◕

Bismillahirrahmanirrahim. Salam ukhuwah :) Alhamdulillah, saya masih mampu bernafas sampai ke hari ni. Pencuri :)

◕ Special To Me ◕


Teman Selama-lamanya :* Love you, Nurul Shahira Sabrina Bt Mohd. Nizam :) Muahh muahh! xx

Best Cousin Forever, Nur Izzah Bt Mohd. Halimon ^o^ thanks for being everything to me and you're so important to me! I love you so much yang xD Muahhxx

Nur Afiqah Binti Shamsul Azim ❤ kau selalu bagi semangat kat aku :'D jadi adik yang baik and penghasut yang kejam ok xD haha sayang kau dik

Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Cursor by : Hidayah


I just type the story because i very miss my blog :)
Thursday 22 March 2012 | 09:09 | 0 like it
ASSALAMMUALAIKUM
Heyy korangg :) apa bikin? sihat takk? tarak sihat? Pegi jumpa doktor maa . nanti kalau biar lama boleh jankit maa :3 kayh ,. aku bosan gilaaa ! hahahaha . Okayy . Adik aku demam . batuk dia bukan main kuat lagi . macam sakit tekak . yer, aku tahu sememangnya tak patut bagi tahu pasal tuhh . hahahah . Ermmm , Ahhhh! mana idea nak type nii ? Hurmmm .


Haa , aku tahuu ! aku nak cerita pasal minggu nie . because of what? because result exam saya terlalu memuaskan hati bagi saya . walaupun tak seberapa tapi bagi aku bagus lahh ! satu jea fail . tuh pon math . math macam puaka ! susah nak skor . erghh -.- yang best nyee , science aku boleh lulus . bangga doh . yelahh , selalu nya dapat E tapi kali nii C wuuhouu ! hahaha . Actually science tak susah mana kan? math jea yang jahat dengan aku :/ hahaha . aku harap aku boleh skor math . dapat C pon jadilahh . janji aku puas hatii . pleaseee ! Ermm , cakap pasal bangga lahh kann . aku ade story lahh nak share . sebelum tuh ingat tak budak yang minat aku tuhh . ade sekali post tapi dah delete . ahh , never mind lahh . sekarang perangai BABI tuhh macam longkang kat depan rumah akuu . mulut lebih kurang puaka ! SIAL . aku kalau cakap dengan dia macam cakap dengan BABUN takda otakk ! argghh -.- sorry kayh sebab korang terpaksa dengar mulut aku mencarot kali nii . mana taknya , bengang kott dengan jantan tuhh! hurmm , kenapa kau buat aku macam nii wehh? aku suka kawan dengan kauu . kau kelakar :( tapi kenapa kau berubah ? kau dah berubah hati sebenarnya kann? Mestilahh kau lupa aku dah kann? hurmmm . takpe lahh aku faham . aku pon tak patut berharap .


Besok merentas desa . bila bincang dengan member pasal nii . adelah kawan aku yang omeyy nii nama dia AIDA SHAHIRA . diaa cakap "merentas desa? aduhh! aku dah pencen bab-2 lari nii" hahahahaha . Aida , aku tahu badan kau yang debab tuh comel :D aku suka gila ayat kau mokk :) besokk kann , aku lari dengan budak yang selalu menang time merentas desa . peluang untuk merasa kemenangan . Oyaaa ! hahahaha .

Adik aku demam . aku kesian kat diaa :( hurmmmm . muka dia merahh . tak bermaya . batuk jeaa . mata berair . kepala pening . gentle kesiann . hurmm , sabar yer dikk .



Kayhh , aku call jantan tak guna tuhh . dia tak angkat . padahal dia buat call-me-back . dasar anak keling (!) haih -.- pergi mati lah kau sanaa ! jangan cari aku lagi lepas nii sebab aku takut aku akan berharap dekat kauu . faham? kbye .


sincerely , fyaa sham *thanks habiskan masa 5 minit untuk baca post aku nii* aku hargaii :')


Older Post | Newer Post