//_TheHonestGirl
◕ The owner ◕



-AFIFAH FYFA HERE-
Hi and Assalammualaikum :)
Afifah Azim . Welcome to my territory . This is my own blog . Do not copypaste ya? Please be nice on my blog :) keep calm and enjoy the story :3

Entry About Goodies


◕ Music Is My Life ◕

Bismillahirrahmanirrahim. Salam ukhuwah :) Alhamdulillah, saya masih mampu bernafas sampai ke hari ni. Pencuri :)

◕ Special To Me ◕


Teman Selama-lamanya :* Love you, Nurul Shahira Sabrina Bt Mohd. Nizam :) Muahh muahh! xx

Best Cousin Forever, Nur Izzah Bt Mohd. Halimon ^o^ thanks for being everything to me and you're so important to me! I love you so much yang xD Muahhxx

Nur Afiqah Binti Shamsul Azim ❤ kau selalu bagi semangat kat aku :'D jadi adik yang baik and penghasut yang kejam ok xD haha sayang kau dik

Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Cursor by : Hidayah


Happy Birthday Afifahh :D
Friday 30 March 2012 | 10:40 | 0 like it
ASSALAMMUALAIKUM
Hello guys ! wuhuu ~ tepat pukul 12 tadi birthday ku telah tibaa . dalam call , shukor orang pertama . dalam fb Kak Ijah . depan-2 mama :D hahaha . kayh, kak Ijah memang terlampau awal . sebelum birthday dah wish . Halamakk! awal tak awal? hahaha . Tapiii, aku tak anggap benda tuh wish . sebab aku takleh feeling ahh kalau orang wish awal nii . hahaha . kang marah lakk Ijah kat aku :D Ohh yaa, haritu aku terjumpa nombor plat kereta nii "HBA" . terus terlintas "Happy Birthday Afifah" HAHA ~ k aku tahu aku cepat perasan :D Okayy, tadi Shukor kawan aku text . dia warning kat aku jangan tidur lagi pukul 12 . aku tanya kenapa . dia cakap dia nak bagi hadiah . aku punn watlek ahh . padahal bangga niii . hahahaha . k, dia cakap nak bagi bear . memey aku suka bear punggg :D then. pukul 12 tuh shukor call akuu . dia wish birthday . then suruh aku keluar rumahh . sekali aku nampak dia duduk atas motor dengan gaya smart dia sambil pegang teddy bear BESAR punye ! terkejut bhaii . aku soh dia park depan rumah aku . dia datang lahh . then dia pegang tangan bear uhh sambil lambai-2 then buat muka comel and say hello . hahaha . serious comel ! sweet lakk uhh! kan best kalau Amirul yang buat macam tuhh :3 aku tanya betul kea hadiah nii untuk aku . dia jwab "a'ah, nape? tak nak kea?" hahaha . aku terus ambik . sape taknak hadiah kan? dah lahh bear lakk uhh . pastu kann, masa aku dapat bear uhh aku pelukk . tapi aku takut nak bawak masuk rumah . takut mama marah.. hahaha . memula mama marah lahh jugak . sebab bear nii mahal . mahu beratus-ratus . yang bagi pulak lelaki. lagi ahh mak aku soal macam macam kan? hahaha. tapi finally mama tak marah bila aku explain betul-betul . wo0oo ! best nya wehh . aku bukan boleh peluk bear jeaa . dapat kenangan sebelum tidur . seronok nyaa .! dah lahh tadi aku berjaya pujuk Amirul . tak jadi clash.. Aminnn ! besok lakk 1G buat surprise untuk akuu . And Amirul datangg . Ya'Allah bahagia nya rasaaa ! Ini kea ganjaran kalau kita sabar and berusaha bila kita diuji? ganjaran yang sangat indah and tak terhingga . Terima Kasih Ya'Allah :D

p/s : lagu aku sweet? HAHAHA ~ sempena birthday akuu . lagu nii kann comel-2 jea .. macam aku :D

                                                                                                                                                      AIMAN AFIFAH


Older Post | Newer Post