//_TheHonestGirl
◕ The owner ◕



-AFIFAH FYFA HERE-
Hi and Assalammualaikum :)
Afifah Azim . Welcome to my territory . This is my own blog . Do not copypaste ya? Please be nice on my blog :) keep calm and enjoy the story :3

Entry About Goodies


◕ Music Is My Life ◕

Bismillahirrahmanirrahim. Salam ukhuwah :) Alhamdulillah, saya masih mampu bernafas sampai ke hari ni. Pencuri :)

◕ Special To Me ◕


Teman Selama-lamanya :* Love you, Nurul Shahira Sabrina Bt Mohd. Nizam :) Muahh muahh! xx

Best Cousin Forever, Nur Izzah Bt Mohd. Halimon ^o^ thanks for being everything to me and you're so important to me! I love you so much yang xD Muahhxx

Nur Afiqah Binti Shamsul Azim ❤ kau selalu bagi semangat kat aku :'D jadi adik yang baik and penghasut yang kejam ok xD haha sayang kau dik

Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Cursor by : Hidayah


Freedom ! him , the best :)
Friday 9 March 2012 | 07:00 | 0 like it
ASSALAMMUALAIKUM
Haii , Heii , Hoii , Huii ! Eh , tak boleh panggil macam tuh ? Ohh maaf ! I'm sorry 100x . haha , bagi taip yang pemalas . Okayy , wanna know something ? Noo ? Ermm , kbye . Eh , gurau jea . Japjap ! aku nak story bukan nak merepek . haih -.-


Hurmm , heyhey awk yang dekat sana tuhh . Meh ahh sini japp :) nak bagi tahu nii . Hari nii last exam . So , freedom dari membebankan otak untuk jawab exam dah pon solosaii :) Ermm *toleh kiri,toleh kanan* eeeyyaaahhoooo !! :D *over pulok* -.- hahahaha . Actually kan aku bukan seronok exam habis tapii sebab cutii . hahaha , stress sepanjang minggu nii . tak tahu kenapa -.- tapi Isnin mood mesti fun . Insya'Allah . sebab apa ? Sebab saya ingin pergi PD . Tuisyen buat lawatan . pastu nanti main kat pantai . haa , nanti kawan aku dekat pantai nanti sure cameraaa :D hahahaha . Okay , itu hari isnin aku cerita ehh? Kayh . tadi exam ScienceSeni , Geografi & PJK . Okay , science paper 1 senang . paper 2 susah . Alaah , sure fail :) confident niii :D Okay seni aku main taram . memang tak minat seni tapi jiwa lukis tuh ada . Hee :) pastu geo ade taram ade aku buat betul-2 . PJ ? Takyah cakap wehh ! lebih susah dari math tahuu ? Haih -.- sebenarnya kann , cikgu boleh buat susah lagi auu -.- dah ahh PJ selalu tak belajar . biasa ahh kan exercise . pastu bagi soalan susah . dah malas nak fikir . hurmmm -.- Okayy , sekian tamatt ~ ,


Japjapp ! ade 1 tajuk tertinggal . ! Aik ? yeke ? *gedik* hahaha . kayhkayh . Hurmmm ,


HIM , THE BEST <3buat tajuk besar punyee ! hahaha . sejak dua menjak nii aku ade rapat dengan sorang mamat nii . comel . ade lesung pipit . kelakar . selamba . jujur . baik . penyayang . ikhlas . apa yang penting , aku suka kawan dengan dia . even adik aku pon suka diaa . setiap petang adik aku tanya "hari nie lepak tak ?" senyum bukan main lebar lagi . syokk lepak dengan diaa . Oh yer , dia lelaki . kayh , aku jujur nii tau :) Nama dia tuttt ! hahaha , takleh mention coz ramai kenal dia . hihi ^^ tapii korang boleh tahu niii . Aku panggil dia LEMBUUU ! hahaha , nak tahu kenapa ? ade sekali hari tuh apa aku cakap dia ikut jea . padahal aku tipu jea . haha , tuh panggil lembu . tak faham ? Haih -.-  lembu kan ikut cakap orang jea . aku ibarat kan lembu tuh dengan lembu ahh . hahaha . Oh yer lagi satu . dia loading sangat ! kekadang menguji kesabaran pon ade -.- Hmmm . tadi lepak paling syok dari sebelom-2 nyee . sebab banyak kelakar . lembu tuhh ahh mangkuk sangat . hahaha . pastu kannn . sekarang kitorang tengah texting . Ermm , dia cakap aku cantik bila aku menggedik . and comel bila merajuk . hahaha , sumpah kelakar . tak percaya kott . tapi aku rase sernok bila dia puji . tak tahu ahh dia perli kea takk . dia cakap macam tuh sebab tadi dia nampak aku menggedik dengan kucing . then aku banyak merajuk dengan diaa :) wootwoot ! kembang lahh . boleh buat orang cair . dia selalu bagi ayat manis kat aku . hehehe . Eh , tapii .... aku tak suka mamat tuh tau . SUMPAH ! aku pon tak tahu nape takleh terima laki tuh . Maybe sayang kat 'dia' kott ? Hehehe .


Okayh . saya choww dulu yer ? byebye awk semua ~ terima kasih baca story saya yang tak seberapa nii :)
sincerely , fyaa sham


Older Post | Newer Post