//_TheHonestGirl
◕ The owner ◕



-AFIFAH FYFA HERE-
Hi and Assalammualaikum :)
Afifah Azim . Welcome to my territory . This is my own blog . Do not copypaste ya? Please be nice on my blog :) keep calm and enjoy the story :3

Entry About Goodies


◕ Music Is My Life ◕

Bismillahirrahmanirrahim. Salam ukhuwah :) Alhamdulillah, saya masih mampu bernafas sampai ke hari ni. Pencuri :)

◕ Special To Me ◕


Teman Selama-lamanya :* Love you, Nurul Shahira Sabrina Bt Mohd. Nizam :) Muahh muahh! xx

Best Cousin Forever, Nur Izzah Bt Mohd. Halimon ^o^ thanks for being everything to me and you're so important to me! I love you so much yang xD Muahhxx

Nur Afiqah Binti Shamsul Azim ❤ kau selalu bagi semangat kat aku :'D jadi adik yang baik and penghasut yang kejam ok xD haha sayang kau dik

Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Cursor by : Hidayah


Exam Agama , Sejarah , BM
Tuesday 6 March 2012 | 23:18 | 0 like it
ASSALAMMUALAIKUM
Haii haii korangg :D hehehe , Okay . kita baru lepas jawab exam ^^ senang sangat . tutup mata pon boleh buat :P hehehe, kayh ! jangan terlalu bangga right ? Okay maaf :D Okayh . tadi kan aku exam AGAMA , SEJARAH dan BM . AGAMA dengan BM senang wehh :D SEJARAH boleh tahan ahh susah diaa . banyak soalan form 1 . depan-depan aku buat betul-2 fokus . sampai belakang jea nampak susah , aku terus taram . haha xD good job fyfa . pastu kan agama pon senang gak . aku dapat jawab semua . actually tak semua . hewhew :3 ada tinggal sebab aku tak tahu apa jawapan untuk soalan tuh . bukan tak tahu cuma aku belum belajar part tuh . ustazah tak ajar lagi :( Ermm , BM aku cakap dengan kau , tutup mata pon boleh jawab wehh . sebab apa tahu ? Sebab semalam kitorang dah bincang jawapan tuh . cikgu suruh hafal . aku pon hafal . sekali keluar ! fuhh ! tak sia-2 aku hafal . hewhewhew :3 aku sangat yakin boleh lulus exam kali niii . cumaa ........... erghh! besok math :( risau dah nii . aku takot confius dengan formula dia :/ hurmm . mudah-mudahan aku dapat jawab . ya'Allah . bantu lah aku untuk jawab exam math besok . fuhh . aku dah mahir pasal bulatan tuh :) boleh lah jawab sikit-sikit kan? Hehehe . Ermm , lagi satu . tadi cikgu RUZMI bagi homework math . memang sedap ahh kan ? Ingatkan lepas exam nak freedom dulu . nak enjoy-2 kat rumah dulu . tuptup ade homework ? -,- nasib baik homework dia sikit . IZZAH ! tolong aku buat homework yer ? *muka tak malu* HAHAHA xD Okay , malam nanti aku nak pergi tuisyen . ada kawan aku baru masuk tuisyen . aku pergi dengan dia naik bas nanti :D dengan adik aku sekali ! lupe pulak kat setan pendek aku tuh -.-

Chopp! nak tambah cerita japp eh ? Geram nii -.- tadi 'dia' minta link blog aku . aku bagi . pastu dia baca story ape tah kan ? Ade pasal budak lelaki yang post aku semalam en ? Oh yer , aku dah delete cozz story tuh lah buat dia tuduh aku . Korang tau ape dia cakap kat aku ? Dia cakap aku curang dengan dia ? Tefakk kauu ahh ! mulut mcm longkang ! suka tuduh aku . benci tahu ? benciiii !!! huh >.< aku curang dengan kau eh ? kau boleh cek lah bangang ! dia tuh just minat aku . kitorang rapat dari tahun lepas sbb kitorang classmate mase form 2 . aku kawan dengan dia sbb aku taknak curang dengan kau lah gilaa ! aku setia dengan kau tau tak ? then , kitorang rapat . even , gambar tuh pon member aku tangkap senyap-2 lerr . aduhh ! penat layan tuduhan kau niii ! takleh tahan dahh macam nii . memang lah aku game kau dulu . tapi aku dah tak buat en ? Sakaii ! benci kauu ! dah lah , aku taknak kau tuduh aku mcm-2 dah . kalau kau takleh percaya kan aku . lepas kan aku . kite break . aku terpaksa redha walaupun masih sayang kan kau :'( aku taknak kau tuduh aku dah :( kau tuh nak fikir jeles kau jea . jeles aku ? Kau unblock 'B' aku diam . kau walling dengan perempuan lain , aku diam . kau rapat dengan ramai perempuan dekat sana ? aku diam jugak ! tapi sampai turn aku , asal kau jadi mcm nii ?
ape lagi yang nak disabarkan dengan orang mcm kau nie ?! :( hurmm , pleasee ! faham aku sekali jea . aku sayang kau . control lah tuduhan kau tuh . :( takpe lahh . aku akan simpan kenangan kita kat kampung :') selamat tinggal . bye :(

Okay , itu saje lah celoteh aku untuk hari nii :D woo ! sekian , byebye awk semuaa :)
sincerely , FyaaSham


Older Post | Newer Post