//_TheHonestGirl
◕ The owner ◕



-AFIFAH FYFA HERE-
Hi and Assalammualaikum :)
Afifah Azim . Welcome to my territory . This is my own blog . Do not copypaste ya? Please be nice on my blog :) keep calm and enjoy the story :3

Entry About Goodies


◕ Music Is My Life ◕

Bismillahirrahmanirrahim. Salam ukhuwah :) Alhamdulillah, saya masih mampu bernafas sampai ke hari ni. Pencuri :)

◕ Special To Me ◕


Teman Selama-lamanya :* Love you, Nurul Shahira Sabrina Bt Mohd. Nizam :) Muahh muahh! xx

Best Cousin Forever, Nur Izzah Bt Mohd. Halimon ^o^ thanks for being everything to me and you're so important to me! I love you so much yang xD Muahhxx

Nur Afiqah Binti Shamsul Azim ❤ kau selalu bagi semangat kat aku :'D jadi adik yang baik and penghasut yang kejam ok xD haha sayang kau dik

Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Cursor by : Hidayah


Today ? aku takkan ulang dah !!
Tuesday 21 February 2012 | 02:28 | 0 like it
Assalammualaikum
hai,hai,hai :) ape khabar? ade baik? tak? Ermm, takpe lahh . hmm, ape aku nak cerita kali nie?
nape pelik benor tajuk aku? Hmm, nak cakap nie. Today is my bad day. veryvery bad day !
tadi dalam kelas banyak kali aku kena berdiri. bukan sebab tak siap kerja. cumaaa.,,,
entah lahh -,- Okay, memula aku berangan. actually bukan berangan. aku cek soalan sampai tak sedar
ape yang cikgu cakap. bila cikgu tanya, tak dapat jawab. haa, kena berdiri lah -,- malu lah jugak.
And, aku tahu aku salah. Pastu cikgu suruh duduk. then start mengajar. Okay, otak aku nie lembap
sikit bila belajar math. boleh lahh faham sikit formular diaa.. And then, cikgu bagi exercise macam
biasa.. aku pon buat.. haa, aku nie tak leh nampak benda nie , contoh : (-10) aku pergi bukak muka surat
berapa tah, then ikut cara formular dia.. salah siott! habis kena malu dengan cikgu. k, tuh takpe lagi.
then, cikgu cakap macam nie "pegang pen dah lah pelik pastu lembap!!" urmmm, tuh dah melampau lah
tuh.. perfect sangat kea style tulisan dia?? kk, aku tahu dia jeles. At least, tulisan aku boleh dibace dan
senang faham.. time tuh aku menangis :( aku tak boleh lah orang pertikaikan style aku tulis.. bukan aku
mintak pon nak pegang pen macam tuh :( Allah dah tentukan sejak azali lagi. since dalam perut mak lagi..
Even, aku pegang macam tuh time umur aku 6 tahun !! time tadika ! daripada kecik lagi lah.. haih -,- bila
cikgu nampak aku menangis, dia terus diam. maybe rase bersalah? hope sangat dia rase bersalah :(

dulu waktu tadika, ade sorang cikgu nie ngadu kat mak aku.. dia cakap cara aku menulis, PELIK ! mama
tengok pon nampak pelik. pastu kawan aku Reena Hussein pon cakap kat aku.. "orang cacat jea pegang macam tuh weh" urmm,, k fyfaa. sabar.. tapi diaa tak patut ckp macam tuh !!! :'( pastu aku selalu kena
tegur dengan member sbb style aku pegang pen tuh. salah kea? berdosa kea? bagi aku takde lah pelik
sangat.. biase-biase jea pon :( hmmm.. aku pernah cuba ubah style pegang pen,, tapi tak boleh :(
tangan aku nie memang cacat kot ? pastu otak nie pon lembap nak pahamm.. k, aku tahu takde sape yang
sempurna di atas muka bumi nie kan? tapi aku tak nampak mane kelebihan aku :( aku tak tahan dah bila orang cakap pasal style aku pegang pen nie -,- start hari nie, aku jadi malas nak fokus math.. rasa benci dengan
cikgu tuh. aku tahu kita tak boleh benci cikgu kan? tapiii.,,, hati nie tetibe sensitif.. haha, gedik lak aku nie..
Hmmm, takpe lahh.. as my title ,, aku takkan ulang dah ape yang jadi hari nie.. tapi boleh kea?? boleh kea
aku nak ubah style pegang tuh? Serabuttttt -,-"
                                                                                                         sincerely, fyfaa


Older Post | Newer Post