//_TheHonestGirl
◕ The owner ◕



-AFIFAH FYFA HERE-
Hi and Assalammualaikum :)
Afifah Azim . Welcome to my territory . This is my own blog . Do not copypaste ya? Please be nice on my blog :) keep calm and enjoy the story :3

Entry About Goodies


◕ Music Is My Life ◕

Bismillahirrahmanirrahim. Salam ukhuwah :) Alhamdulillah, saya masih mampu bernafas sampai ke hari ni. Pencuri :)

◕ Special To Me ◕


Teman Selama-lamanya :* Love you, Nurul Shahira Sabrina Bt Mohd. Nizam :) Muahh muahh! xx

Best Cousin Forever, Nur Izzah Bt Mohd. Halimon ^o^ thanks for being everything to me and you're so important to me! I love you so much yang xD Muahhxx

Nur Afiqah Binti Shamsul Azim ❤ kau selalu bagi semangat kat aku :'D jadi adik yang baik and penghasut yang kejam ok xD haha sayang kau dik

Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Cursor by : Hidayah


BARU CIPTA TWITTER :)
Saturday 25 February 2012 | 10:37 | 0 like it
ASSALAMMUALAIKUM
Haii, Haii ! Haa, apa aku nak cerita dalam fb kali nie ? aku rasa kali nie cerita aku pendek jea . sebab aku takde cerita sangat :) Hihihi , k! aku dah cipta twitter. so , i'm new in twitter ^^ kepada sesiapa yang ada twitter , follow lah twitter aku ! tapi mungkin twitter aku membosankan kott ? Ermm, bila dah buat twitter nie rasa nak kongsi dengan ijah lah pulak ! haha, aku takleh lah lupa diaa :( mesti nak ajak same-2 dengan dia.. haih -,- sayang benor aku kat diaaa ! hehe :D

Tadi pergi wedding anak kawan mama.. Ermm, aku pakai baju meksi. tahu tak baju apa tuh? takk? Baju dia labuh mcm jubah tapi tangan dia macam kelawar. haa, tulah meksi !! k pastu aku pakai dengan tudung bawal warna putih.. maluu kott bila sampai sane ! maybe orang pelik tengok pakaian aku.. pelik sangat kea ? haih -,- fyfaa, lepas nie jangan tarik perhatian orang lagi k ;) Okay, aku makan-2 then ade laki handsome datang kat meja bawak budak kecik.. dia letak budak tuh dekat meja aku.. pastu ade lelaki berumur tak tua , tak muda datang dukung budak kecik.. diorang duduk kat meja aku.. Gosshh! cair aku tengok lelaki tuh.. laki tuh pon usha aku.. k fyfaa, jangan menggatal ? jage mata tuh leklok ^^ sayang nya kan bila dia sampai aku yang balik.. hahahaha, elok sangat lah tuh ! then kitorang singgah office mama.. mama solat pastu tukar baju.. aku pon tukar baju.. lepas kitorang tukar baju.. kitorang pergi pulak sogo.. shopping-2.. actually tak shopping.. sebab kitorang cuma beli kasut dengan papan iron. tuh pon barang mak aku.. aku cuma makan jea kat sana.. kenyang !! :D sedapp kott makanan kat sana.. haha.. pastu balik.. tuh jea -,- penat !

k, homework dah tertenggek kat meja aku tuh. sikit pon tak sentuh ! dah ah banyak ! kena siapkan cepat sbb isnin nak hantar.. pelik lah! kenapa fesbuk, blog, twitter lebih best jenguk dari homework? cube bagitau sikit ? nak tahu jugak :) kan best kalau homework kita buat dalam internet jea.. jawab exam pon dalam internet.. woahh!! hari-2 bebudak datang sekolah and buat homework.. and banyak lah bil yang ditanggung oleh sekolah nanti :) kan best kalau kat sekolah ade locker sendiri macam dekat sekolah luar negara tuh.. pastu uniform sendiri.. woahhh! best tuh!! dalam mimpi pon aku sanggup lah dapat semua nie.. aku nak ade locker kat sekolah sbb boleh letak barang yang kita tak payah bawak balik rumah and boleh save kat sekolah.. best nyaaa !! kan best kalau,, weh! pahal masuk tajuk shahrincool nie? haih -,-

k, tamat lah entri membosankan dari aku kali nie :) tataaa ^^

                                                                                sincerely , trenyott lalala


Older Post | Newer Post