//_TheHonestGirl
◕ The owner ◕



-AFIFAH FYFA HERE-
Hi and Assalammualaikum :)
Afifah Azim . Welcome to my territory . This is my own blog . Do not copypaste ya? Please be nice on my blog :) keep calm and enjoy the story :3

Entry About Goodies


◕ Music Is My Life ◕

Bismillahirrahmanirrahim. Salam ukhuwah :) Alhamdulillah, saya masih mampu bernafas sampai ke hari ni. Pencuri :)

◕ Special To Me ◕


Teman Selama-lamanya :* Love you, Nurul Shahira Sabrina Bt Mohd. Nizam :) Muahh muahh! xx

Best Cousin Forever, Nur Izzah Bt Mohd. Halimon ^o^ thanks for being everything to me and you're so important to me! I love you so much yang xD Muahhxx

Nur Afiqah Binti Shamsul Azim ❤ kau selalu bagi semangat kat aku :'D jadi adik yang baik and penghasut yang kejam ok xD haha sayang kau dik

Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Cursor by : Hidayah


KARANGKRAF DAY !!
Saturday 28 January 2012 | 13:19 | 0 like it
Assalammualaikum :)
HaiHeiHoiHui ! Mai ah sini. Mai bace entri saya kali nie :) Apsal aku cakap loghat utara nie ? Lupakan ! hari nie hari Sabtu , tarikh 28 Jan 2012.. Ada sesape punye birthday ? Ade ? Happy birthday lah ek ^^' takde? Ouhh k -,- Hari nie sangat penat ooh! meh bace story ~

Pukul 3:35 aku dengan mama and adik gerak pergi KarangKraf (pameran buku).. Biase lah perempuan.. Pantang jumpa novel , mesti terpikat kan? aku pon terlibat gak. boleh tahan lah. Aku tak beli banyak sangat. mama yang banyak beli.. then , petang tuh cadang memang nak balik.. tapi mama nak singgah media hiburan.. media hiburan tuh dekat dengan konsert.. pastu kebetulan artis keluar.. nampak Nabil dgn Dira Abu Zahar... Gila buruk nabil bila face to face xD haha.. pastu jumpa bnyk artis.. tapi yang menggetarkan jantung aku... Aaron Aziz !!! yes , dia ade :) ade remaja tuh maybe tua dua tahun dari aku menjerit macam beruk hilang anak.. dia jerit "warrgghhh! OMG Aaron Aziz!!" sampai panjat tiang kat tepi tuh.. macam beruk an? hahaha.. tapi kan dia buat camtuh , dapat perhatian dari Aaron aziz. bukti nye , aaron aziz layan dia.. alahaaiiii! akak , ramai minat dia tahu? sesiapa pandang aaron mesti takkan toleh tempat lain.. aku pon mase tengok muka dia face to face tuh jerit macam orang gila panggil nama dia.. tapi dalam hati jea :( hehehe ^^ orang perempuan tak elok menjerit kan? ^^'

artis yang aku jumpa lagi : Nabil , Dira Abu Zahar , Aaron Aziz , wakaka crew , Shaheizy Sam , Dato Siti Nurhaliza , Rozita Che Wan , Dafi , Norman Hakim dengan Memey , Fauzi Nawawi dengan Lisdawati , Miasara Nasuha , Stacy dan Akim , Adira AF8 , Erul dan Lena , Izara Aisyah , Alif Aziz , Najwa Latif , Nora Danish , Fazura , Yatt , Rosyam Nor , Halim Mukhsin , Abby Abadi dan ramai lagi.. aku tak berapa ingat..

fuhh ! penat gila hari nie.. KarangKraf Day ... satu nama yang buat aku berangan nak jadi artis.. hahaha.. aku ade video dengan dorang , cuma takleh letak kat sini.. pehal ek? adoyaii.. bagi sesapa nak tengok video tuh , jumpa lah sye ! muehehehe ^^' bajet artis jeh aku.. entri nie pon lom tentu ade orang bace kan ? hurmm :)

tataa :D -FYFAA-


Older Post | Newer Post