//_TheHonestGirl
◕ The owner ◕



-AFIFAH FYFA HERE-
Hi and Assalammualaikum :)
Afifah Azim . Welcome to my territory . This is my own blog . Do not copypaste ya? Please be nice on my blog :) keep calm and enjoy the story :3

Entry About Goodies


◕ Music Is My Life ◕

Bismillahirrahmanirrahim. Salam ukhuwah :) Alhamdulillah, saya masih mampu bernafas sampai ke hari ni. Pencuri :)

◕ Special To Me ◕


Teman Selama-lamanya :* Love you, Nurul Shahira Sabrina Bt Mohd. Nizam :) Muahh muahh! xx

Best Cousin Forever, Nur Izzah Bt Mohd. Halimon ^o^ thanks for being everything to me and you're so important to me! I love you so much yang xD Muahhxx

Nur Afiqah Binti Shamsul Azim ❤ kau selalu bagi semangat kat aku :'D jadi adik yang baik and penghasut yang kejam ok xD haha sayang kau dik

Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Cursor by : Hidayah


JANGAN JELOUSE YA DIK ! HOHOHO
Wednesday 25 January 2012 | 00:45 | 0 like it
Assalammualaikum..
Haiiiiii !! welcome to new blog me ! eh , betol kea aku speaking tuh? lagi satu , apsal nampak excited nie? nak kata first day rasmikan blog nie tak jugak. hmmm :/ oh yer , aku tengah geram nie ! blog lama dah jahanam :( background dia buat aku sedih :( pastu follower ramai , then kena delete blog tuh :( uwaaaaa ! tak suka betol. hmm :( kepada follower blog lama tuh , follow blog baru aku eh? ermm. nie semua angkara adik aku ! yelaa , dia buat ape tah sampai blog aku jadi 'cacat' ! haih =.= cakap pasal adik nie.. haa , kena lah kan dengan tajuk aku sekarang? hehehe ^^

okay , aku dekat office mama. pehh ! bosan! haa , next story maybe aku buat cerita pasal office. tunggu yer ? hmm :) okay , office mama ada internet pukul empat jea. sebelum pukul empat , memang takde ! so , sekarang dapat ah online sekejap. mase bukak fb aku , adik aku kat sebelah. bila fb aku on aku ngn adik aku terlopong. mana taknye , friend request 32 , message 4 , notification 99... aduhh! aku benci ah nak kena cek satu-2. padahal aku baru jeh tak online 4 hari , dah masuk nombor tuh. macam belajar math. kena jumpa banyak nombor -,- pastu aku dengar adik aku cakap "untung lah budak HOTSTUFF" haa , budak tuh memang nak kena makan kaki lah kan? dalam dunia nie , aku benci orang panggil aku 'sombong' atau 'hotstuff'..! kalau aku tak tegur tuh , tegur lah. mungkin aku tak perasan atau lupa ke apa. tapi bukan susah pon nak tegur orang kan? ada jugak orang yang aku tegur. maklum , pemalu :3 pastu adik aku pergi dok belakang , fotoshoot sorang-2.. merajuk lah tuh !! hmm , pesanan tuk kau 'setan kecik kesayangan' aku : JANGAN JELOUSE YA DIK ! okay bubbye :D
                                                                                                           FYFAA


| Newer Post